☆ IKM uke 30 ☆

Har null tro denne pp’n.. å føler charten på ff understøtter den følelsen :depressed:
Noen som tror noe annet?:hilarious:
IMG_4381.jpeg
 
Her er økningen min foreløpig, nederste er tatt idag 15 dpo. Virker det lovende? Er så redd. Ingen blødninger eller smerter foreløpig. Skal til legen etterpå å be om hcg blodprøve
Sniker fra annen gruppe, men synes dette var superfin økning :Heartpink Håper du får positivt svar etter blodprøve, men basert på testene hadde jeg vært veldig optimistisk!
 
Fikk mannen til å kjøpe graviditetstester i dag slik at jeg kan teste på fredag før vi drar på hyttebesøk hos noen venner til helga. Han kjøpte vanlig rfsu (jeg var litt eplekjekk og sa at det ikke var så nøye hvilken type han kjøpte), men jeg gikk på butikken etterpå selv for å kjøpe tidligtest så det ikke skal være noe lure på :hilarious: De hadde bare rfsu test tidlig, så det ble den. Må nok legge litt flere planer i dagene fremover kjenner jeg, her spinner tankene for mye :wacky:
 
Da har uken vår kommet!
Gratulerer så mye til dere med positive tester, måtte det komme mange fler!
Sender dere som har fått TR en god klem og masse lykke til i neste prøveperiode.


@Kinakål og @Sapientia har ikm dag idag.
Vil du settes på gravid @Kinakål?
Hvordan går det med deg @Sapientia ? :Heartpink
Ingen tr enda, men korsryggsmertene jeg pleier å få før tr er på plass. Så ikke veldig optimistisk, men lite håp inntil tr eventuelt dukker opp. Tester på onsdag om tr ikke har kommet før det. ^^, Eldstejenta har bursdag i dag, så vil ikke teste i dag. Nå er det feiring som står på planen!
 
Kjempefin rekke!
Sniker fra annen gruppe, men synes dette var superfin økning :Heartpink Håper du får positivt svar etter blodprøve, men basert på testene hadde jeg vært veldig optimistisk!
Tusen takk <3 Krysser fingrene! Blodprøva er nå tatt, og ny på onsdag så får vi se! Jeg holder fast i håpet for alt det er verdt! Men den trøttheten om dagen kunne jeg vært foruten igrunn :p men det er verdt det!
 
Hei. Jeg har aldri vært gravid eller fått en positiv graviditetstest. Kunne dere sett på denne om den er positiv eller ikke. Skal egt ha mensen på torsdag, men har hatt mensen lignende kramper de siste par dagene(pleier ikke ha mens smerter til vanlig) tok denne testen i ste for ca 20 min siden og følte jeg så en svak strek under glasset.. til slutt var jeg så usikker på det jeg så at jeg rev av glasset, og da såg jeg denne streken tydelig takk for alle svar
 

Vedlegg

  • IMG_1302.png
    IMG_1302.png
    4,5 MB · Visninger: 106
  • IMG_1301.png
    IMG_1301.png
    3,6 MB · Visninger: 107
  • IMG_1299.png
    IMG_1299.png
    5 MB · Visninger: 108
  • IMG_1298.png
    IMG_1298.png
    4,7 MB · Visninger: 107
Hei. Jeg har aldri vært gravid eller fått en positiv graviditetstest. Kunne dere sett på denne om den er positiv eller ikke. Skal egt ha mensen på torsdag, men har hatt mensen lignende kramper de siste par dagene(pleier ikke ha mens smerter til vanlig) tok denne testen i ste for ca 20 min siden og følte jeg så en svak strek under glasset.. til slutt var jeg så usikker på det jeg så at jeg rev av glasset, og da såg jeg denne streken tydelig takk for alle svar
Hvor mange DPO er du? Personlig så stoler jeg ikke på RFSU før strekken er sterk etter som jeg har fått mange tydlige falske dessverre. På Kiwi får du 10 Make Sur for 99 kr
 
Den øverste er tatt rundt 11.00 og den nederste tatt nå 01.00, se den økningen på den tiden bare :eek: Tør jeg snart tro på at dette går riktig vei kanskje? Ny blodprøve onsdag for å sjekke økning, men synes foreløpig det ser bra ut!
Ser veldig livende ut dette ❤️ Jeg kan ofte teste sterkere på kvelden, så ikke bli redd hvis den virker svakere i morgen ❤️
 
Back
Topp