Syns jeg skimter en strek her jeg?Negativ her, 9 dpo
Vis vedlegget 439971
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jeg skimter en strek her jeg?Negativ her, 9 dpo
Vis vedlegget 439971
Føler kanskje jeg ser noe, men det kan også være skyggeSyns jeg skimter en strek her jeg?
Veldig spennende!! Ser noe herVis vedlegget 440001Helt tørket. Blir spennende i kveld.
Sånn følelse fikk jeg dagen før positiv test!Hvis ikke jeg er gravid denne mnd her så skjønner jeg ingenting. Fikk plutselig stikking i livmor som var såpass ubehagelig at jeg måtte stoppe opp litt og ble smått uvel. Gikk over etter 2 min, men kan ikke huske å ha hatt det siden jeg var gravid med forrige. Da var jeg lengre på vei da
Jeg kan settes på gravid <3Gi beskjed når dere vil settes på gravid/TR eller annet
Hvordan går det med deg @Løven93 ? Ser du står på ikm idag
Fortsatt veldig tidligNegativ test i dag 8 DPO. Var en skuffelse, for følte så veldig at den kom til å være positiv i dag… Var kvalm i hele går + når jeg våknet, kløende nipler (det hadde jeg veldig forrige gang jeg var gravid) og ekstremt voldsomme drømmer men men, er jo fortsatt tidlig. Men ettersom testen ikke slo ut, så er jo ikke symptomene tegn på en graviditet… Så forventer egentlig en kommende omgangssyke nå