☆ IKM uke 30 ☆

Vis vedlegget 440010Vis vedlegget 440011
Ingenting å se i dag heller, 8 dpo :smiley-ashamed004 noen dager til ikm enda så håpet er ikke ute enda!
IMG_2744.jpeg

Fyfy etter tørketiden, I know!! :laughing002 Men var en svak men tydelig strek ca 10 min etterpå, og den er mye gøyere å dele bilde av :hilarious:
 
Hei. Så mye som er skrevet her. Jeg har ikm i dag eller i morgen hvis syklus er som "normalt". Har tatt en strimmeltest fra Normal i dag tidlig og den ble negativ. Ble selvfølgelig skuffet, men har innsett at det ikke er en tidligtest og at den ikke skal kunne vise noe før eventuelt en dag etter ikm. Det var kjedelig med søndagsstengte butikker idag. Men får smøre meg med litt tålmodighet :) Symptomer har selvfølgelig meldt seg, men jeg stoler ikke på at kroppen min vet opp ned på noe som helst :hilarious: Har vært gravid fire ganger før, med et vellykket svangerskap og tre MA.
 
7 DPO i dag og allerede hatt merkelige drømmer pluss at i dag kjente jeg også noen kraftige stikkinger i magen som jeg ikke kan sammenligne med noe annet enn da jeg var gravid. Håååper dette er et positivt tegn:smiley-angelic001
Vi reiser bort tirsdag-onsdag (9 og 10 DPO) og igjen torsdag morgen. Vet ikke om jeg tør å teste før IKM, jeg er så redd for å bli lei meg og «ødelegge» ferien:nailbiting:
 
I kveld synes jeg ventingen er vanskelig... Får så lyst til å bare få svaret mitt denne måneden, vite hva som skjer videre. Veldig gøy med alle dere som får positive tester denne uken, får prøve å henge meg på den der :p Men ja, kjenner noen dager gå saktere enn andre.. 4 dpo i dag
 
Back
Topp