☆ IKM uke 30 ☆

Dagens strimmel og så måtte jeg ta en digital for å tro at det er virkelig :woot: :Heartpink
IMG_0744.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_0746.jpeg
    IMG_0746.jpeg
    4,2 MB · Visninger: 39
Så gøy at det er flere positive tester allerede:smiley-bounce016, gratulerer til alle med positiv test:love7Krysser fingrene for at det blir enda flere etterhvert som dagene går. Jeg er enda bare 6 DPO, men klør i fingrene etter å teste :joyful: Skal prøve å vente til 10 DPO med testing.
 
9 DPO

Hallo :shy: :wideyed::sad010

Kan jeg være gravid!!:nailbiting:

Tydeligere strek idag enn igår, selv om den fortsatt er svak. Men den kom med en gang og er rosa. Måtte denne streken utvikle seg, vær så snill!!

Etter to lange år, med graviditeter som ikke gikk bra, graviditet i keisersnitt arr, operasjon etter operasjon, så kanskje det endelig kan gå :sad010
Tør selvfølgelig ikke å begynne å håpe før jeg eventuelt ser at de fortsetter å stige, men.

Bildene er av samme test, bare tatt i litt forskjellige vinkler og lys. Og alle er uredigert :nailbiting:
Vis vedlegget 439946
Vis vedlegget 439947
Vis vedlegget 439948
Veldig fin test til 9 DPO. Krysser alt jeg kan for deg ❤️
 
Gratulerer alle med positive tester!!

Kjenner det rykker i testefoten når jeg leser her inne, men skal prøve å holde meg. 9 dpo i dag. Det hjelper å være på ferie, tiden går ganske raskt.
 
Hvis ikke jeg er gravid denne mnd her så skjønner jeg ingenting. Fikk plutselig stikking i livmor som var såpass ubehagelig at jeg måtte stoppe opp litt og ble smått uvel. Gikk over etter 2 min, men kan ikke huske å ha hatt det siden jeg var gravid med forrige. Da var jeg lengre på vei da
 
Kroppen min er jo helt på bærtur, altså trodde jeg fikk mensen, men tydeligvis ikke! Fikk en bitte litt brun utflod på torsdag, lys rosa i går, var litt brunt og lys rosa i dag, nå har det stoppet.. Og pulsen min er på bærtur.. har kun fått de når jeg har vært gravid! Nå vet jeg ikke når EL var, om den var 10 eller 12 juli.. men, kjenner jeg blir litt frustrert.. var i dag pulsen startet å løpe seg egne turer også :confused005
 

Vedlegg

  • IMG_2490.png
    IMG_2490.png
    413,3 KB · Visninger: 11
Tror jeg ryker på en test i kveld. Må være innbilt gravis hvis ikke, har så mye symptomer allerede. Er maks 10 dpo, da, så spent på om den vil vise noe.
Holdt meg i 5 timer, og teststreken ble hvitere enn resten. Offisielt blitt koko og innbilt gravid, muligens:wacky: Men er fortsatt mange sjanser igjen til å tusse på pinne denne syklusen før håpet er helt ute.
 
Kroppen min er jo helt på bærtur, altså trodde jeg fikk mensen, men tydeligvis ikke! Fikk en bitte litt brun utflod på torsdag, lys rosa i går, var litt brunt og lys rosa i dag, nå har det stoppet.. Og pulsen min er på bærtur.. har kun fått de når jeg har vært gravid! Nå vet jeg ikke når EL var, om den var 10 eller 12 juli.. men, kjenner jeg blir litt frustrert.. var i dag pulsen startet å løpe seg egne turer også :confused005
Sniker. Tatt en ny test i kveld? Jeg fikk hvertfall veldig høy puls mellom uke 3-5 av graviditet :smiley-angelic006 kan jo selvfølgelig være andre ting også men spennende å se om det kan være festeblødning du har opplevd.
 
Sniker. Tatt en ny test i kveld? Jeg fikk hvertfall veldig høy puls mellom uke 3-5 av graviditet :smiley-angelic006 kan jo selvfølgelig være andre ting også men spennende å se om det kan være festeblødning du har opplevd.
Nei, har tatt tidligere i dag og ikke noe forskjell på de teite skyggene.. får bare se hva morgen dagen/mandag vil vise. Om jeg hadde EL så er jeg bare 8 DPO. Kjenner dette er en veldig stressende periode..
 
Nei, har tatt tidligere i dag og ikke noe forskjell på de teite skyggene.. får bare se hva morgen dagen/mandag vil vise. Om jeg hadde EL så er jeg bare 8 DPO. Kjenner dette er en veldig stressende periode..
DPO land er nervepirrende...
Hvis du er 8dpo så er det fortsatt tidlig og krysser fingrene for at det er festeblødning du har opplevd :Heartred
 
Back
Topp