Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig fin test til 9 DPO. Krysser alt jeg kan for deg9 DPO
Hallo
Kan jeg være gravid!!
Tydeligere strek idag enn igår, selv om den fortsatt er svak. Men den kom med en gang og er rosa. Måtte denne streken utvikle seg, vær så snill!!
Etter to lange år, med graviditeter som ikke gikk bra, graviditet i keisersnitt arr, operasjon etter operasjon, så kanskje det endelig kan gå
Tør selvfølgelig ikke å begynne å håpe før jeg eventuelt ser at de fortsetter å stige, men.
Bildene er av samme test, bare tatt i litt forskjellige vinkler og lys. Og alle er uredigert
Vis vedlegget 439946
Vis vedlegget 439947
Vis vedlegget 439948
Wooohoo, gratulerer så mye! Syns det er mange gravide denne månedenDagens strimmel og så måtte jeg ta en digital for å tro at det er virkelig
Vis vedlegget 439953
Veldig fin test til 9 DPO. Krysser alt jeg kan for deg
TakkWooohoo, gratulerer så mye! Syns det er mange gravide denne måneden
Holdt meg i 5 timer, og teststreken ble hvitere enn resten. Offisielt blitt koko og innbilt gravid, muligens Men er fortsatt mange sjanser igjen til å tusse på pinne denne syklusen før håpet er helt ute.Tror jeg ryker på en test i kveld. Må være innbilt gravis hvis ikke, har så mye symptomer allerede. Er maks 10 dpo, da, så spent på om den vil vise noe.
Sniker. Tatt en ny test i kveld? Jeg fikk hvertfall veldig høy puls mellom uke 3-5 av graviditet kan jo selvfølgelig være andre ting også men spennende å se om det kan være festeblødning du har opplevd.Kroppen min er jo helt på bærtur, altså trodde jeg fikk mensen, men tydeligvis ikke! Fikk en bitte litt brun utflod på torsdag, lys rosa i går, var litt brunt og lys rosa i dag, nå har det stoppet.. Og pulsen min er på bærtur.. har kun fått de når jeg har vært gravid! Nå vet jeg ikke når EL var, om den var 10 eller 12 juli.. men, kjenner jeg blir litt frustrert.. var i dag pulsen startet å løpe seg egne turer også
Nei, har tatt tidligere i dag og ikke noe forskjell på de teite skyggene.. får bare se hva morgen dagen/mandag vil vise. Om jeg hadde EL så er jeg bare 8 DPO. Kjenner dette er en veldig stressende periode..Sniker. Tatt en ny test i kveld? Jeg fikk hvertfall veldig høy puls mellom uke 3-5 av graviditet kan jo selvfølgelig være andre ting også men spennende å se om det kan være festeblødning du har opplevd.
DPO land er nervepirrende...Nei, har tatt tidligere i dag og ikke noe forskjell på de teite skyggene.. får bare se hva morgen dagen/mandag vil vise. Om jeg hadde EL så er jeg bare 8 DPO. Kjenner dette er en veldig stressende periode..