Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så gøy hvisker stille gratulererTydeligere strek nå som man ser uten å myse og ikke noe mer blod på dette dobesøket. Håper, håper, håper
Jeg ser. Tenker det er jo stor variasjon i testene og urin så tidlig, så er positiv på dine vegneBilde av testen på avstand, super svak men føler det bare er skygge med tanke på de jeg fikk i går. Den kom innen tiden
Tusen takk Gravid til det motsatte er bevist. Håper det holder seg sånnDet er så gøy hvisker stille gratulerer
Ja, det gjorde detPå den redigerte syns det jo godt
ifølge premom er ikke dagens test noe sterkere enn gårsdagens, sliter med å se økning i styrke selv… Monitor sa også gravid idag! Da er det jo «noe» uten tvil, spørsmålet er bare om det varer Livredd for SA igjen, så når jeg føler testene ikke har økt så får jeg litt panikk
Tok en test igår ettermiddag som var helt blenda. Nye tester i ettermiddag:Vis vedlegget 439909Kan ikke tro det, men er strek både på RFSU vanlig test og Clear blue ulyratidlig. Tror jeg er 12 dpo, men vet ikke sikker EL, så kan være bare 9-10dpo
Ja, enda tydeligere i virkeligheten!Her er det strek ja
Bare 2 eller 3 dpo, hva med deg?Samme her! Hvor mange dpo?
Sant, får se de neste dagene og bare x fingrene. Når jeg var gravid i mai så testet jeg sterkt første dagen ettermiddags urin, dagen etter var morgen svak, men ettermidagen sterk igjen. Så mulig jeg tester svakt og morningen og sterkt om kvelden.Jeg ser. Tenker det er jo stor variasjon i testene og urin så tidlig, så er positiv på dine vegne
Håper for deg, x for en termin spireTusen takk Gravid til det motsatte er bevist. Håper det holder seg sånn
Så herligTok en test igår ettermiddag som var helt blenda. Nye tester i ettermiddag:Vis vedlegget 439909Kan ikke tro det, men er strek både på RFSU vanlig test og Clear blue ulyratidlig. Tror jeg er 12 dpo, men vet ikke sikker EL, så kan være bare 9-10dpo
Gratulerer så myeTok en test igår ettermiddag som var helt blenda. Nye tester i ettermiddag:Vis vedlegget 439909Kan ikke tro det, men er strek både på RFSU vanlig test og Clear blue ulyratidlig. Tror jeg er 12 dpo, men vet ikke sikker EL, så kan være bare 9-10dpo
Tydeligere strek nå som man ser uten å myse og ikke noe mer blod på dette dobesøket. Håper, håper, håper
Jeg synes det er en tydelig forskjell fra den første til den siste Krysser fingrene!Ikm på søndag eller mandag. Testene er fra onsdag, torsdag og i dag. Håpefull, men redd siden de ikke blir mye sterkere. Hva tror dere?
Vis vedlegget 439911
Gratulerer så myeDagens siste test fra meg..
gratulererDagens siste test fra meg..
Gratulerer så mye
Tusen takkgratulerer