☆ IKM uke 30 ☆

ifølge premom er ikke dagens test noe sterkere enn gårsdagens, sliter med å se økning i styrke selv… Monitor sa også gravid idag! Da er det jo «noe» uten tvil, spørsmålet er bare om det varer :nailbiting: Livredd for SA igjen, så når jeg føler testene ikke har økt så får jeg litt panikk
 

Vedlegg

  • IMG_4839.jpeg
    IMG_4839.jpeg
    960,2 KB · Visninger: 15
  • IMG_4835.png
    IMG_4835.png
    2,1 MB · Visninger: 17
  • IMG_4836.png
    IMG_4836.png
    2,3 MB · Visninger: 15
  • IMG_4842.jpeg
    IMG_4842.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 17
ifølge premom er ikke dagens test noe sterkere enn gårsdagens, sliter med å se økning i styrke selv… Monitor sa også gravid idag! Da er det jo «noe» uten tvil, spørsmålet er bare om det varer :nailbiting: Livredd for SA igjen, så når jeg føler testene ikke har økt så får jeg litt panikk
Jeg ser forskjell på de hvertfall :) Blir spennende å se på neste test!
 
ifølge premom er ikke dagens test noe sterkere enn gårsdagens, sliter med å se økning i styrke selv… Monitor sa også gravid idag! Da er det jo «noe» uten tvil, spørsmålet er bare om det varer :nailbiting: Livredd for SA igjen, så når jeg føler testene ikke har økt så får jeg litt panikk
Må jo bare gratulerer :love7 skjønner jo at frykten er stor, kjenner jeg selv sitter med kjempe vond følelse etter SA nå i juli. Men, håper virkelig at du får en termin baby nå :Heartred
 
Test 18:30 vs 22:00 drepte mitt håp :hilarious: Blir nye tester i kveld.
 

Vedlegg

  • IMG_2428.jpeg
    IMG_2428.jpeg
    1 MB · Visninger: 12
Back
Topp