Dette tror jeg er babystrekMåtte ta ny test! Er det noen som har opplevd Skygge på Make Sure? Er 3 testen i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette tror jeg er babystrekMåtte ta ny test! Er det noen som har opplevd Skygge på Make Sure? Er 3 testen i dag
Jeg er på vei hjem fra en konsert nå. Har en tidlig babyplan som jeg kan ta i morgen. Tenker den burde gi strek i morgen hvis det er noe. Nesten så jeg gruer meg.. redd for å bli skuffet siden jeg har følt meg så gravid og trodd på to tester at det kanskje er noe på gang. Krysser fingreneJa dessverre! Gitt meg falskt håp en gang før. Når jeg var gravid, så var streken på disse like tykk som kontrollstreken og en del tydeligere. Men du er tidligere enn jeg testet, så jeg håper veldig det er en ekte babystrek for deg! Anbefaler å kjøpe en makesure strimmel for å teste i morgen tidlig om du kan, de slo ut først hos meg. Så om dette er en babystrek vil du nesten garantert få et tydeligere svar med makesure i morgen
Blir 5. april hvis det klaffer nåDet er så spennende med tester nå altså!
Her ryker nok første test imorgen tidlig 8 DPO
Blir det eventuelt akkurat april-termin på de fleste her hvis det klaffer?
Svaaaak strek på to babyplan tester i dag/natt 9 DPO. Lurer på om jeg er gravid Siste bilde er redigert for å få det frem bedre.
Do it! Do it!Uæææ jeg gruer meg sånn til test, ligger i senga og skal ta første test snart. Bare 8 eller mulig 9 dpo, så er uansett tidlig. Men vet jeg blir skuffet hvis det ikke er noe å skimte uansett
Jeg ser også! Omtrent sånn min er i dag 9 DPO8 DPO
Ser en driiiiit svak strek når jeg legger godvilja til, så det trenger ikke å bety så mye. Vanskelig å få på bilde, men da er hvertfall startskuddet satt her og
Føler at jeg har blitt gravid, så fallhøyden er så sinnsykt stor
Uredigert:
Vis vedlegget 439852
Redigert:
Vis vedlegget 439853
Ser definitivt noe her! Spennende8 DPO
Ser en driiiiit svak strek når jeg legger godvilja til, så det trenger ikke å bety så mye. Vanskelig å få på bilde, men da er hvertfall startskuddet satt her og
Uredigert:
Vis vedlegget 439852
Redigert:
Vis vedlegget 439853
Mulig egget ikke slapp de dagene testene begynte å stige, men at det slipper nå? Mye sterkere den testen du tok sist enn de lenger oppeLurer på om den prøver på eggløsning på nytt jeg
Ser definitivt noe her!Svaaaak strek på to babyplan tester i dag/natt 9 DPO. Lurer på om jeg er gravid Siste bilde er redigert for å få det frem bedre.
På den redigerte syns det jo godt8 DPO
Uredigert:
Vis vedlegget 439852
Redigert:
Vis vedlegget 439853
Ser veldig lovende ut8 DPO
Uredigert:
Vis vedlegget 439852
Redigert:
Vis vedlegget 439853
Jeg ser8 DPO
Uredigert:
Vis vedlegget 439852
Redigert:
Vis vedlegget 439853