☆ IKM uke 30 ☆

Ja dessverre! Gitt meg falskt håp en gang før. Når jeg var gravid, så var streken på disse like tykk som kontrollstreken og en del tydeligere. Men du er tidligere enn jeg testet, så jeg håper veldig det er en ekte babystrek for deg! :Heartred Anbefaler å kjøpe en makesure strimmel for å teste i morgen tidlig om du kan, de slo ut først hos meg. Så om dette er en babystrek vil du nesten garantert få et tydeligere svar med makesure i morgen :)
Jeg er på vei hjem fra en konsert nå. Har en tidlig babyplan som jeg kan ta i morgen. Tenker den burde gi strek i morgen hvis det er noe. Nesten så jeg gruer meg.. redd for å bli skuffet siden jeg har følt meg så gravid og trodd på to tester at det kanskje er noe på gang. Krysser fingrene ❤️
 
Svaaaak strek på to babyplan tester i dag/natt 9 DPO. Lurer på om jeg er gravid ❤️ Siste bilde er redigert for å få det frem bedre.
 

Vedlegg

  • IMG_2259.jpeg
    IMG_2259.jpeg
    496 KB · Visninger: 4
  • IMG_2256.jpeg
    IMG_2256.jpeg
    648,3 KB · Visninger: 4
  • IMG_2248.jpeg
    IMG_2248.jpeg
    525,2 KB · Visninger: 4
Dagens temp gikk litt ned, ikke så mye ned, men ned likevel. Den var ca lik temp på samme syklusdag forrige pp. Regner derfor løpet som kjørt denne pp:(

Kanskje blir det ny maibaby på meg :smiley-angelic001

IMG_3868.jpeg
 
Back
Topp