☆ IKM uke 30 ☆

Maks 8 dpo, men vi reiser vekk i helgen så skal se om jeg klarer å holde meg til mandag :bag::hungover:
IMG_1203.jpeg
 
Bare 4 DPO og får lyst til å slenge meg på testingen :joyful: Hadde ikke tenkt til å teste denne PP for jeg blir i så dårlig humør når testen er negativ og går allikevel med et ørlite håp frem til TR kommer. Sånn sett er det best å ikke teste for de dagene er så utrolig kjipe, men virkelig lettere sagt enn gjort!
 
Røk på første test i dag, egentlig fullstendig sløsing med test i og med at jeg nesten er helt sikker på at jeg bare er 5 DPO :wacky: Forrige graviditet fikk jeg festeblødning 11 DPO, og positiv HCG test først 13 DPO. Men det var en EXU, så vet ikke om det eventuelt ville vært annerledes med en vanlig graviditet for meg…


Det fikk meg til å lure. Er det noen her som har vært gravide flere ganger? I så fall, testet du positivt likt eller ulikt begge/alle gangene? Nysgjerrig på om det er helt tilfeldig når egget fester seg fra gang til gang hos en person eller ikke.
Jeg har vært gravid (trolig) fem ganger. Hatt to kjemiske der første positive test kom 10 DPO, og fått to jenter der første test ble positiv 8 DPO med tidlig tester på ettermiddagen og med vanlig strimmel dag 9 DPO. Fikk svak strek med tidligtest fra CB nå 8 DPO, derfor jeg skrev trolig fem graviditeter.
 
Ruinerte meg og kjøpte en clearblue tidligtest. Kom en svak strek før tiden og den er der enda. Første bilde er to min etter testen er dyppet på en do på senteret, bilde to er en halvtime senere i dagslys. Håper ❤️
 

Vedlegg

  • IMG_2209.jpeg
    IMG_2209.jpeg
    369,4 KB · Visninger: 36
  • IMG_2216.jpeg
    IMG_2216.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 36
Ruinerte meg og kjøpte en clearblue tidligtest. Kom en svak strek før tiden og den er der enda. Første bilde er to min etter testen er dyppet på en do på senteret, bilde to er en halvtime senere i dagslys. Håper ❤️
Jeg får alltid en svak blå strek på CB sine dessverre… Men krysser fingrene og håper virkelig det er en babystrek for deg!! :Heartred
 
Spennende med alle som tester! Jeg er veldig usikker på eggløsning, trodde egentlig den skulle være søndag 14., men etter sist syklus der eggløsning kom en uke etter eggløsningsslimet tror jeg ikke på noe lengre. FF gjetter på 30 dagers syklus og mensen 28. juli, men jeg tror ikke jeg tester før uken etter egentlig. Er tom for graviditetstester etter at jeg tok fire negative på en dag fordi jeg var så skråsikker på at jeg var gravid sist syklus :hilarious:
 
Back
Topp