Maks 8 dpo, men vi reiser vekk i helgen så skal se om jeg klarer å holde meg til mandag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes å skimte en der altså! Min var også kjempe svak!Går å innbiller meg at jeg ser en kjempe svak strek.. blir litt små gal av det her
Ene puppen er litt øm, kun den ene dog! Og litt ekstra trøtt ifht vanlig, litt sånn små kvalme bølger fra tid til annen men det kan også være pga varmenGratulerer! Har du symptomer?
Synes kanskje jeg kan skimte noe på den nederste?Maks 8 dpo, men vi reiser vekk i helgen så skal se om jeg klarer å holde meg til mandag
Vis vedlegget 439737
Er den som er innenfor tiden, og tidlig test. Den andre var vanlig, så måtte ta en til. Får kjøpe make sure sine på kiwi om trangen blir for stor i helgenSynes kanskje jeg kan skimte noe på den nederste?
Ville tatt en ny, ser ut som fargestoffet har spredt seg alle veierEr testen defekt når fargestoffet er sånn?
Vis vedlegget 439739
Måtte ta en ny test, syntes den er litt tydligere nå! Håper virkelig det blir en sterkere strekk de neste dageneSynes å skimte en der altså! Min var også kjempe svak!
Håper virkelig at det er en, tok ny som jeg ser litt bedre på faktisk! X alt som x kanSer også en veldig svak strek der.
håper virkelig den er tydligere i morgenSynes jeg ser noe
krysser fingrene for deg!Måtte ta en ny test, syntes den er litt tydligere nå! Håper virkelig det blir en sterkere strekk de neste dagene
Jeg har vært gravid (trolig) fem ganger. Hatt to kjemiske der første positive test kom 10 DPO, og fått to jenter der første test ble positiv 8 DPO med tidlig tester på ettermiddagen og med vanlig strimmel dag 9 DPO. Fikk svak strek med tidligtest fra CB nå 8 DPO, derfor jeg skrev trolig fem graviditeter.Røk på første test i dag, egentlig fullstendig sløsing med test i og med at jeg nesten er helt sikker på at jeg bare er 5 DPO Forrige graviditet fikk jeg festeblødning 11 DPO, og positiv HCG test først 13 DPO. Men det var en EXU, så vet ikke om det eventuelt ville vært annerledes med en vanlig graviditet for meg…
Det fikk meg til å lure. Er det noen her som har vært gravide flere ganger? I så fall, testet du positivt likt eller ulikt begge/alle gangene? Nysgjerrig på om det er helt tilfeldig når egget fester seg fra gang til gang hos en person eller ikke.
Jeg hører pulsen min i høyre øre både i går når jeg la meg og i kveld. Noen andre som har opplevd det?
Jeg får alltid en svak blå strek på CB sine dessverre… Men krysser fingrene og håper virkelig det er en babystrek for deg!!Ruinerte meg og kjøpte en clearblue tidligtest. Kom en svak strek før tiden og den er der enda. Første bilde er to min etter testen er dyppet på en do på senteret, bilde to er en halvtime senere i dagslys. Håper
Innenfor tiden også? Får håpe det er en ekte strekJeg får alltid en svak blå strek på CB sine dessverre… Men krysser fingrene og håper virkelig det er en babystrek for deg!!