☆ IKM uke 30 ☆

Jeg er allerede i gang (7 DPO) og har publisert flere tester her i dag. Haha. Enig. Kjenner etter symptomer enten jeg vil eller ei. «Oi, ble jeg ikke litt vel rørt av denne TV-serien nå…» haha.
Haha, ja, sånn er det!
Tror jeg må hive meg med i morgen tidlig. Den værste tiden er jo ventinga fra el til neste mens o_O
 
Det har gått fra litt brunt i utfloden på mandag, til litt større blødning i går, til veldig mye blod i dag. Det er veldig koagulert (aldri opplevd så koagulert før) og blødd igjennom flere ganger i dag, selv om jeg har byttet ofte.

Testet jo positivt på el-test forrige torsdag, så er jo alt for tidlig for mensen.
Jeg har heller ikke hatt noe særlig menssmerter eller noe symptomer som tydet på at mensen plutselig skulle komme en uke for tidlig. :rolleyes:

Men med tanke på blødningen så kan jeg ikke annet enn tro at det er mensen som har kommet, og at syklusen fortsatt er veldig ustabil pga hormoner i forbindelse med graviditet i fjor og at jeg fortsatt ammer.

Såå, da kan jeg settes på tr :dead:
 
Jeg hører pulsen min i høyre øre :oops: både i går når jeg la meg og i kveld. Noen andre som har opplevd det?
 
Var fornøyd med temperaturen, men tror testen er negativ. Stirret på den i sikkert ti minutter :laughing021
 

Vedlegg

  • IMG_2151.jpeg
    IMG_2151.jpeg
    934,1 KB · Visninger: 30
  • IMG_2153.jpeg
    IMG_2153.jpeg
    673,7 KB · Visninger: 30
Stikking i magen har blitt gjort om til ganske sterke smerter. Gjør vondt å gå å røre på meg. Hosting gjør kjempevondt. Noen andre som har opplevd?
 
Røk på første test i dag, egentlig fullstendig sløsing med test i og med at jeg nesten er helt sikker på at jeg bare er 5 DPO :wacky: Forrige graviditet fikk jeg festeblødning 11 DPO, og positiv HCG test først 13 DPO. Men det var en EXU, så vet ikke om det eventuelt ville vært annerledes med en vanlig graviditet for meg…


Det fikk meg til å lure. Er det noen her som har vært gravide flere ganger? I så fall, testet du positivt likt eller ulikt begge/alle gangene? Nysgjerrig på om det er helt tilfeldig når egget fester seg fra gang til gang hos en person eller ikke.
 
Røk på første test i dag, egentlig fullstendig sløsing med test i og med at jeg nesten er helt sikker på at jeg bare er 5 DPO :wacky: Forrige graviditet fikk jeg festeblødning 11 DPO, og positiv HCG test først 13 DPO. Men det var en EXU, så vet ikke om det eventuelt ville vært annerledes med en vanlig graviditet for meg…


Det fikk meg til å lure. Er det noen her som har vært gravide flere ganger? I så fall, testet du positivt likt eller ulikt begge/alle gangene? Nysgjerrig på om det er helt tilfeldig når egget fester seg fra gang til gang hos en person eller ikke.
Med de 2 jeg har så var jeg ikke helt sikker på el, men tipper jeg var 9-10 dpo når jeg fikk positiv test.
Nå har jeg vært gravid 3 gang denne prøveperioden. Fikk positiv test kvelden 11 dpo, 9 dpo og 10 dpo. Det er nok helt tilfeldig når egget fester seg :)
 
Back
Topp