☆ IKM uke 30 ☆

Dagens test er dessverre helt blenda. I tillegg har tempen gjort en liten dipp:dead: kjenner jeg gir opp :banghead:
IMG_3791.jpeg
IMG_3792.jpeg
 
Var en spennende morgning her, men har nok bare blitt lurt av fargestoffet i testen og trodde en liten stund at jeg hadde fått en positiv test

08:41 - 1 min etter dyppet i urin
IMG_2039.jpeg


08:48 - 8 min etter

IMG_2050.jpeg


09:10 - 30 min etter

IMG_2055.jpeg


Ble i det minste en ganske spennende morgen. Murrer godt, så velger å være optimistisk likevel ☺️

 
7 DPO
Metallsmak og murringer fremdeles.
Kaffen smaker ikke så godt lengre:sour:
Dette er samme symptomer som sist, så veldig spennende å se om det blir en terminspire❤️

Testene i dag viser enda noe, men det er nok bare skygge strek.
Vis vedlegget 439671
Vis vedlegget 439672
Ja, man kan bli litt små gal av de testene! Jeg Skulle ønske jeg hadde et forstørrelsesglass til tider :dead:
 
Tempen min i forrige graviditet - husker såå godt den 29. mars (8 dpo) så økte tempen min så drastisk plutselig og det viste seg på morgen tempen den 30. Så nå går jeg egentlig å venter litt på det samme, så tenker inntil da så er det lite sannsynlig at testen vill bli positiv:dontknow
1721206965847.jpeg


1721207415562.jpeg
 
hvordan temper du? Har 0 erfaring og tenker å starte
Har ikke så mye erfaring heller. Har bare tempet en gang, og da ble jeg gravid med første. Temper ikke noe nå, siden mensen enda ikke har kommet tilbake og er mye våken på nettene med baby. Skal ha minst 4t sammenhengende søvn før man temper. Det mest nøyaktige som jeg har skjønt iallfall er å bruke termometer med 2 desimaler og tempe i vagina. Du kan lese litt her

 
Har ikke så mye erfaring heller. Har bare tempet en gang, og da ble jeg gravid med første. Temper ikke noe nå, siden mensen enda ikke har kommet tilbake og er mye våken på nettene med baby. Skal ha minst 4t sammenhengende søvn før man temper. Det mest nøyaktige som jeg har skjønt iallfall er å bruke termometer med 2 desimaler og tempe i vagina. Du kan lese litt her

Tusen takk :) vet ikke helt om det vi gå for meg da. Våkner opp veldig mye om natta pga de to som sover på hver side av meg :dead:
 
Meg igjen. Syns nesten jeg ser en skygge på testen nå som den er tørket. Sammenligner med eggløsningstest som er gammel og tørket. Vet den er utenfor fristen altså, men veldig spennende..
 

Vedlegg

  • IMG_2076.jpeg
    IMG_2076.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 42
  • IMG_2074.jpeg
    IMG_2074.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 42
  • IMG_2078.jpeg
    IMG_2078.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 42
Back
Topp