Dagens test er dessverre helt blenda. I tillegg har tempen gjort en liten dipp kjenner jeg gir opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har akkurat de samme tankene som deg, men ingen strekk enda! Har en følelse at det her vil ta sin tidEllers så murret det helt sjukt i høyre livmor i hele går. Kan ikke skjønne annet enn at det betyr at noe er på vei? Var høyre side jeg kjente eggløsningen også.
Svarer meg selv herDagens test er dessverre helt blenda. I tillegg har tempen gjort en liten dipp kjenner jeg gir opp
Vis vedlegget 439664Vis vedlegget 439665
Men, er det ikke sånn at det kan være en feste dipp? X for degDagens test er dessverre helt blenda. I tillegg har tempen gjort en liten dipp kjenner jeg gir opp
Kan faktisk hende du får positiv i morgen da mtp dippen i dagDagens test er dessverre helt blenda. I tillegg har tempen gjort en liten dipp kjenner jeg gir opp
Men, er det ikke sånn at det kan være en feste dipp? X for deg
Håper det men tror ikke hoff, så lenge tr ikke har dukket opp, så er det jo enda håp, ikke santKan faktisk hende du får positiv i morgen da mtp dippen i dag
Ja, man kan bli litt små gal av de testene! Jeg Skulle ønske jeg hadde et forstørrelsesglass til tider7 DPO
Metallsmak og murringer fremdeles.
Kaffen smaker ikke så godt lengre iå
Dette er samme symptomer som sist, så veldig spennende å se om det blir en terminspire
Testene i dag viser enda noe, men det er nok bare skygge strek.
Vis vedlegget 439671
Vis vedlegget 439672
JaaaJa, man kan bli litt små gal av de testene! Jeg Skulle ønske jeg hadde et forstørrelsesglass til tider
Har ikke så mye erfaring heller. Har bare tempet en gang, og da ble jeg gravid med første. Temper ikke noe nå, siden mensen enda ikke har kommet tilbake og er mye våken på nettene med baby. Skal ha minst 4t sammenhengende søvn før man temper. Det mest nøyaktige som jeg har skjønt iallfall er å bruke termometer med 2 desimaler og tempe i vagina. Du kan lese litt herhvordan temper du? Har 0 erfaring og tenker å starte
Tusen takk vet ikke helt om det vi gå for meg da. Våkner opp veldig mye om natta pga de to som sover på hver side av megHar ikke så mye erfaring heller. Har bare tempet en gang, og da ble jeg gravid med første. Temper ikke noe nå, siden mensen enda ikke har kommet tilbake og er mye våken på nettene med baby. Skal ha minst 4t sammenhengende søvn før man temper. Det mest nøyaktige som jeg har skjønt iallfall er å bruke termometer med 2 desimaler og tempe i vagina. Du kan lese litt her
Slik bruker du basal temperaturmetoden for å påvise eggløsning
Se hvordan du bruker den basal temperaturmetoden for å finne eggløsning. Metoden kan gi deg et klart bilde av syklusen din og tidspunktet for eggløsning.babyplan.no
I følge den er det enda sjanse for at egget fester seg, noen dager tilTenkte denne var fin å dele
Implantation Calculator: Calculate When the Embryo Implants
Calculate your implantation!www.babymed.com
Var litt brunt ene dagen bareBlødde du mye, eller bare litt?
Føler dette har bikket over til for mye til å være festeblødning - fikk ikke med forrige, så aner ikke hva jeg kan forvente