Har jeg misset el eller hva tror dere?
Det er godt mulig den var positiv mellom morgenen CD 14 og 15. Ville nesten trodd det, siden den var nesten positiv morgenen på CD 14, også har du ikke testet igjen før 24 timer senere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har jeg misset el eller hva tror dere?
fått sterkeste test til nå i dag, betyr det at EL skjer om 24-48 timer fra i dag? Trodde kanskje jeg skulle ha EL i dag nå jeg fikk maksimal på CB eggløsningstest i går. Ble plutselig litt usikker på om jeg må legge inn aksjer både i dag og i morgen Vis vedlegget 439605
Så spennende6 DPO
Mulig det bare er skygger i går og i dag, får bare vente og se! Er enda veldig tidlig så
Det har murret godt siden eggløsning, og i natt kjente jeg metall smaken. I går ble jeg sykt andpusten av å gå opp i bilen med bilsetet og en pose Litt små svimmel innimellom.
Vis vedlegget 439612
6 DPO
Mulig det bare er skygger i går og i dag, får bare vente og se! Er enda veldig tidlig så
Det har murret godt siden eggløsning, og i natt kjente jeg metall smaken. I går ble jeg sykt andpusten av å gå opp i bilen med bilsetet og en pose Litt små svimmel innimellom.
Vis vedlegget 439612
Håper på detStarter dagen med småkvalme og generelt uggen form. Men på bare 3 dpo kan det umulig vær noe svangerskapsrelatert?
Hmm ja, kanskje Hvilket redigeringsprogram bruker du?Vis vedlegget 439615
Jeg personlig syns den kanskje er litt for sterk til å «bare» være skygge…? Kanskje er du en av få som får tiiiidlig tidlig positiv test?
Uff, 6 dpo er så altfor tidlig å starte, blir noen lange dagerOg da var testekjøret i gang her. Skulle vente til 8 DPO, men sprakk allerede 6 DPO. Haha Skylder på @Lillemo123 som hadde fått strek så tidlig.Vis vedlegget 439617
Redigerer det bare med det som finnes på bilderedigering på IPhone trykker på den som heter auto, å justerer til jeg er fornøydHmm ja, kanskje Hvilket redigeringsprogram bruker du?
Så da tenker du at jeg er ca. 1dpo i morgen da?Jeg har ofte positive tester i to døgn, men for min del skjer eggløsning stort sett ett døgn etter første positive test. Så jeg hadde regnet ut i fra det, men det kan nok variere fra person til person det og
6 DPO
Vis vedlegget 439612
Og da var testekjøret i gang her. Skulle vente til 8 DPO, men sprakk allerede 6 DPO. Haha Skylder på @Lillemo123 som hadde fått strek så tidlig.Vis vedlegget 439617
Haha, bare å slenge seg på! Får ikke mer moro enn man lager sjæl.Så da tenker du at jeg er ca. 1dpo i morgen da?
Kjenner det bare kribler i testtøsen i meg når jeg ser at dere er i gang med testing
Skjønner hva du mener. Ser kanskje noe på bilde nummer to, men usikker på om det er skygge eller testelinjen. Hvor mange DPO? Krysser fingrene.Herregud, kan ikke la hver blir nok en test hverdag! Øynene mine ser så klart en super svak strekk.. er nok bare innbilt
Ville fortsatt å teste i tilfelle, ser ikke helt ut som peak har vært. Stoler mer på strimler enn de digitale. Den er nok rett rundt hjørnet med de testene du har herHei! Bare titter innom hadde MA for noen uker siden. Hadd første mens 4 Juli, tok bare 8 dager før æ jeg fikk Maksimal på clearblue fertilitetsmonitor- noe jeg synes var litt tidlig etter første dag i mens. Tok strimler men ikke noe kjempeutslag. Erfaring?Vis vedlegget 439619
6 DPO
Vis vedlegget 439612
Så da tenker du at jeg er ca. 1dpo i morgen da?
Kjenner det bare kribler i testtøsen i meg når jeg ser at dere er i gang med testing
Syntes jeg ser noe selv Men, tør ikke å tro no. Er virkelig ikke sikker.. men har hatt eggløsning en gang mellom tirsdag 9 og lørdag 13. hadde el smerter på onsdag, men fikk noen voldsomme smerte på fredag.. det kan jo evt ha vært en syste vet liksom ikke. Eggløsning slimet begynte og gi seg lørdag, søndag var det overSkjønner hva du mener. Ser kanskje noe på bilde nummer to, men usikker på om det er skygge eller testelinjen. Hvor mange DPO? Krysser fingrene.