☆ IKM uke 30 ☆

fått sterkeste test til nå i dag, betyr det at EL skjer om 24-48 timer fra i dag? Trodde kanskje jeg skulle ha EL i dag nå jeg fikk maksimal på CB eggløsningstest i går. Ble plutselig litt usikker på om jeg må legge inn aksjer både i dag og i morgen :) Vis vedlegget 439605

Jeg har ofte positive tester i to døgn, men for min del skjer eggløsning stort sett ett døgn etter første positive test. Så jeg hadde regnet ut i fra det, men det kan nok variere fra person til person det og :woot:

6 DPO
Mulig det bare er skygger i går og i dag, får bare vente og se! Er enda veldig tidlig så☺️
Det har murret godt siden eggløsning, og i natt kjente jeg metall smaken. I går ble jeg sykt andpusten av å gå opp i bilen med bilsetet og en pose:facepalm: Litt små svimmel innimellom.

1721111810958.jpeg

6 DPO
Mulig det bare er skygger i går og i dag, får bare vente og se! Er enda veldig tidlig så☺️
Det har murret godt siden eggløsning, og i natt kjente jeg metall smaken. I går ble jeg sykt andpusten av å gå opp i bilen med bilsetet og en pose:facepalm: Litt små svimmel innimellom.

Vis vedlegget 439612
IMG_4363.jpeg

Jeg personlig syns den kanskje er litt for sterk til å «bare» være skygge…? Kanskje er du en av få som får tiiiidlig tidlig positiv test? :wideyed:

Jeg har ofte positive tester i to døgn, men for min del skjer eggløsning stort sett ett døgn etter første positive test. Så jeg hadde regnet ut i fra det, men det kan nok variere fra person til person det og :woot:
Så da tenker du at jeg er ca. 1dpo i morgen da?

6 DPO

Vis vedlegget 439612
Og da var testekjøret i gang her. Skulle vente til 8 DPO, men sprakk allerede 6 DPO. Haha Skylder på @Lillemo123 som hadde fått strek så tidlig.Vis vedlegget 439617

Kjenner det bare kribler i testtøsen i meg når jeg ser at dere er i gang med testing :hilarious: :hilarious:

Hei! Bare titter innom:) hadde MA for noen uker siden. Hadd første mens 4 Juli, tok bare 8 dager før æ jeg fikk Maksimal på clearblue fertilitetsmonitor- noe jeg synes var litt tidlig etter første dag i mens. Tok strimler men ikke noe kjempeutslag. Erfaring?
IMG_9151.png

Herregud, kan ikke la hver :smiley-ashamed008 blir nok en test hverdag! Øynene mine ser så klart en super svak strekk.. er nok bare innbilt :hilarious:

Vedlegg

• IMG_2205.jpeg
    IMG_2205.jpeg
    518,3 KB · Visninger: 58
  • IMG_2198.jpeg
    IMG_2198.jpeg
    165,1 KB · Visninger: 54
Hei! Bare titter innom:) hadde MA for noen uker siden. Hadd første mens 4 Juli, tok bare 8 dager før æ jeg fikk Maksimal på clearblue fertilitetsmonitor- noe jeg synes var litt tidlig etter første dag i mens. Tok strimler men ikke noe kjempeutslag. Erfaring?Vis vedlegget 439619
Ville fortsatt å teste i tilfelle, ser ikke helt ut som peak har vært. Stoler mer på strimler enn de digitale. Den er nok rett rundt hjørnet med de testene du har her ☺️

Skjønner hva du mener. Ser kanskje noe på bilde nummer to, men usikker på om det er skygge eller testelinjen. Hvor mange DPO? Krysser fingrene.
Syntes jeg ser noe selv :smiley-ashamed008 Men, tør ikke å tro no. Er virkelig ikke sikker.. men har hatt eggløsning en gang mellom tirsdag 9 og lørdag 13. hadde el smerter på onsdag, men fikk noen voldsomme smerte på fredag.. det kan jo evt ha vært en syste vet liksom ikke. Eggløsning slimet begynte og gi seg lørdag, søndag var det over

Back
Topp