☆ IKM uke 30 ☆

fått sterkeste test til nå i dag, betyr det at EL skjer om 24-48 timer fra i dag? Trodde kanskje jeg skulle ha EL i dag nå jeg fikk maksimal på CB eggløsningstest i går. Ble plutselig litt usikker på om jeg må legge inn aksjer både i dag og i morgen :) Vis vedlegget 439605

Jeg har ofte positive tester i to døgn, men for min del skjer eggløsning stort sett ett døgn etter første positive test. Så jeg hadde regnet ut i fra det, men det kan nok variere fra person til person det og :woot:
 
6 DPO
Mulig det bare er skygger i går og i dag, får bare vente og se! Er enda veldig tidlig så☺️
Det har murret godt siden eggløsning, og i natt kjente jeg metall smaken. I går ble jeg sykt andpusten av å gå opp i bilen med bilsetet og en pose:facepalm: Litt små svimmel innimellom.

1721111810958.jpeg
 
6 DPO
Mulig det bare er skygger i går og i dag, får bare vente og se! Er enda veldig tidlig så☺️
Det har murret godt siden eggløsning, og i natt kjente jeg metall smaken. I går ble jeg sykt andpusten av å gå opp i bilen med bilsetet og en pose:facepalm: Litt små svimmel innimellom.

Vis vedlegget 439612
IMG_4363.jpeg

Jeg personlig syns den kanskje er litt for sterk til å «bare» være skygge…? Kanskje er du en av få som får tiiiidlig tidlig positiv test? :wideyed:
 
Jeg har ofte positive tester i to døgn, men for min del skjer eggløsning stort sett ett døgn etter første positive test. Så jeg hadde regnet ut i fra det, men det kan nok variere fra person til person det og :woot:
Så da tenker du at jeg er ca. 1dpo i morgen da?



6 DPO
Mulig det bare er skygger i går og i dag, får bare vente og se! Er enda veldig tidlig så☺️
Det har murret godt siden eggløsning, og i natt kjente jeg metall smaken. I går ble jeg sykt andpusten av å gå opp i bilen med bilsetet og en pose:facepalm: Litt små svimmel innimellom.

Vis vedlegget 439612
Og da var testekjøret i gang her. Skulle vente til 8 DPO, men sprakk allerede 6 DPO. Haha Skylder på @Lillemo123 som hadde fått strek så tidlig.Vis vedlegget 439617

Kjenner det bare kribler i testtøsen i meg når jeg ser at dere er i gang med testing :hilarious: :hilarious:
 
Hei! Bare titter innom:) hadde MA for noen uker siden. Hadd første mens 4 Juli, tok bare 8 dager før æ jeg fikk Maksimal på clearblue fertilitetsmonitor- noe jeg synes var litt tidlig etter første dag i mens. Tok strimler men ikke noe kjempeutslag. Erfaring?
IMG_9151.png
 
Back
Topp