☆ IKM uke 30 ☆

lurer på det samme, har prøvd og finne ut om jeg kan koble fitbit, men skjønner ikke noe på FF appen så er ikke enkelt.
Jeg har samsung klokke og mobil, hadde vært litt gøy om det gikk:angelic:

Edit: klokken måler temp :dance011 men jeg aner ikke om det går å koble den opp mot ff:pompus:
 
Last edited:
IMG_5274.png


Da har jeg offisielt gitt opp å ha troen på at EL kommer denne mnd... Blinkende smiley 3 dager på rad, men strimler skjer det ingenting på. Aldri hatt så sen EL. Mulig dette er en syklus uten :confused:
 
Jeg har samsung klokke og mobil, hadde vært litt gøy om det gikk:angelic:

Edit: klokken måler temp :dance011 men jeg aner ikke om det går å koble den opp mot ff:pompus:
Jeg har IPhone, skal definitivt kjøpe Apple Watch når jeg skal oppgradere klokka. Vet ikke med Samsung. Håper noen kan svare
 
Der kom testene i posten, søren au.. hadde håpet på i morgen, tidligst:wacky: Må jo ta en test i dag da.. 5/6dpo:angelic:
 
Jeg har samsung klokke og mobil, hadde vært litt gøy om det gikk:angelic:

Edit: klokken måler temp :dance011 men jeg aner ikke om det går å koble den opp mot ff:pompus:
Har ikke sett at det står noe om at man kan koble samsung til ff, på samme måte som apple, og helseappen tilhørende den. Men vil tro at om du ønsker å benytte tempen fra klokka, kan du legge den inn manuelt i ff :happy:
 
Har ikke sett at det står noe om at man kan koble samsung til ff, på samme måte som apple, og helseappen tilhørende den. Men vil tro at om du ønsker å benytte tempen fra klokka, kan du legge den inn manuelt i ff :happy:
Men, hvordan legger du tempen fra klokka inn? Er jo annerledes temp mål en vanlig temp.. :wtf:
 
Har ikke sett at det står noe om at man kan koble samsung til ff, på samme måte som apple, og helseappen tilhørende den. Men vil tro at om du ønsker å benytte tempen fra klokka, kan du legge den inn manuelt i ff :happy:
Jeg fant ikke ut noe, så jeg tenkte å bare legge det inn selv. Men det står at det ikke er noe måling fra i natt og det ser ut som den har målt tidligere men jeg skrudde målingen på i går, så jeg skjønner ingenting :laughing002 jeg snudde klokken til innsiden, kanskje den ikke likte det:confused005
 
Jeg fant ikke ut noe, så jeg tenkte å bare legge det inn selv. Men det står at det ikke er noe måling fra i natt og det ser ut som den har målt tidligere men jeg skrudde målingen på i går, så jeg skjønner ingenting :laughing002 jeg snudde klokken til innsiden, kanskje den ikke likte det:confused005
Har dere samme type måling som meg? For om dere har hvordan legger dere inn de her?
 

Vedlegg

  • IMG_2127.png
    IMG_2127.png
    248,3 KB · Visninger: 17
IMG_4203.jpeg

Tanker? Har jeg sannsynligvis ikke hatt EL, eller kan det ha vært kvelden CD13? Tidspunktet på første CD13 skulle vært 7 om morgenen, men jeg hadde visst ikke lagret lesningen.

Første måneden jeg tester aktivt, så vet lite om hva som er vanlig for meg.
 
Back
Topp