lurer på det samme, har prøvd og finne ut om jeg kan koble fitbit, men skjønner ikke noe på FF appen så er ikke enkelt.Er det kun apple watch som kan måle temp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
lurer på det samme, har prøvd og finne ut om jeg kan koble fitbit, men skjønner ikke noe på FF appen så er ikke enkelt.Er det kun apple watch som kan måle temp?
Jeg har samsung klokke og mobil, hadde vært litt gøy om det gikklurer på det samme, har prøvd og finne ut om jeg kan koble fitbit, men skjønner ikke noe på FF appen så er ikke enkelt.
Make Sure på meny syns jeg er bra og har en grei prisJeg må trolig kjøpe flere EL tester i morgen, får ikke tak i bp på dagen. Hvilke andre tester anbefaler dere??
Jeg har IPhone, skal definitivt kjøpe Apple Watch når jeg skal oppgradere klokka. Vet ikke med Samsung. Håper noen kan svareJeg har samsung klokke og mobil, hadde vært litt gøy om det gikk
Edit: klokken måler temp men jeg aner ikke om det går å koble den opp mot ff
Har ikke sett at det står noe om at man kan koble samsung til ff, på samme måte som apple, og helseappen tilhørende den. Men vil tro at om du ønsker å benytte tempen fra klokka, kan du legge den inn manuelt i ffJeg har samsung klokke og mobil, hadde vært litt gøy om det gikk
Edit: klokken måler temp men jeg aner ikke om det går å koble den opp mot ff
Men, hvordan legger du tempen fra klokka inn? Er jo annerledes temp mål en vanlig temp..Har ikke sett at det står noe om at man kan koble samsung til ff, på samme måte som apple, og helseappen tilhørende den. Men vil tro at om du ønsker å benytte tempen fra klokka, kan du legge den inn manuelt i ff
Jeg fant ikke ut noe, så jeg tenkte å bare legge det inn selv. Men det står at det ikke er noe måling fra i natt og det ser ut som den har målt tidligere men jeg skrudde målingen på i går, så jeg skjønner ingenting jeg snudde klokken til innsiden, kanskje den ikke likte detHar ikke sett at det står noe om at man kan koble samsung til ff, på samme måte som apple, og helseappen tilhørende den. Men vil tro at om du ønsker å benytte tempen fra klokka, kan du legge den inn manuelt i ff
Har dere samme type måling som meg? For om dere har hvordan legger dere inn de her?Jeg fant ikke ut noe, så jeg tenkte å bare legge det inn selv. Men det står at det ikke er noe måling fra i natt og det ser ut som den har målt tidligere men jeg skrudde målingen på i går, så jeg skjønner ingenting jeg snudde klokken til innsiden, kanskje den ikke likte det
Sikker? Syns jeg kan ane noooe.. hvor mang DPO?
Hmm, denne forstod jeg ikke så mye av..Har dere samme type måling som meg? For om dere har hvordan legger dere inn de her?
Er bare 5 kaaanskje 6 dpoSikker? Syns jeg kan ane noooe.. hvor mang DPO?
Er rart hvordan man kan se på seg streker når du sier det kanskje er noe der Nå føler jo jeg også at jeg ser noe svakt inn i det fjerne! La den inn i premom, og den viser 0.01, det er jo noeSikker? Syns jeg kan ane noooe.. hvor mang DPO?
Er temperatur målingen på fitbitHmm, denne forstod jeg ikke så mye av..
Jeg har ikke noe oppkobling mot ff ser det ut til.