☆ IKM uke 30 ☆

Bare å blande seg :D Jeg har hatt klokka på utsiden av håndleddet, sånn som man vanligvis har en klokke. Opplever også at kurvene mine blir som dine to første der. Ustabile, skjønner ingenting av de. Skal prøve å ha klokka på innsiden neste pp :)
Jeg synes iallfall at min siste syklus så mer stabil ut, tempmessig. Det var første syklus med klokka på innsiden :smug:
 
Når dere sier det sånn, så må jeg vel ta en i kveld :laughing001
Kjenner enda en del «aktivitet» i magen, spennende!
Har vært på farta hele dagen, spent på å se på testen hjemme nå som den er tørr (selvom jeg vet man ikke skal der osvosvosv)!!! :D
Ikke sant! Så spennende:D
 
Bare for å blande meg inn :hilarious: men føler det har litt å si hvordan du har klokka på om natta; innsiden eller utsiden av håndleddet:shy: de to første bildene er fra de to første syklusene, da hadde jeg klokka på utsiden av håndleddet
Vis vedlegget 439515Vis vedlegget 439516
På dette siste hadde jeg klokka på innsiden av håndleddet, å syns grafen ser mer «stabil» ut, så kanskje verdt å prøve å ha den på innsiden, om du da ikke allerede har det:hilarious:Vis vedlegget 439517

Det var jo kjempe stor forskjell! :woot:
Helt genialt at det funker, det må definitivt prøves neste syklus. Har klokken på utsiden nå.

Takk for tips! :Heartblue
 
Ikke sant! Er stooooorfornøyd med at jeg kan bruke klokka til temping :happy: heeeelt genialt:shy:

Ja, det er jo en drøm! Syns det var så slitsomt før når jeg måtte huske å tempe i vagga hver morgen :hilarious:
Men klarte jo ikke å la være heller, for det er jo så spennende å følge med. Så deilig å slippe det :woot:
 
Ja, det er jo en drøm! Syns det var så slitsomt før når jeg måtte huske å tempe i vagga hver morgen :hilarious:
Men klarte jo ikke å la være heller, for det er jo så spennende å følge med. Så deilig å slippe det :woot:
Indeed! Ble lykkelig over å finne den funksjonen jeg også, når vi plutselig ble enige om en bebis til :wideyed:
 
IMG_5273.png

Har bare bestemt meg for å legge aksjer annenhver dag, må vel treffe på en eggløsning før eller senere. Tror faktisk aldri jeg kan huske å hatt så sen EL når jeg har hatt så stabil syklus som jeg egentlig har nå. Men da var dagens aksjer lagt, 4 runde for denne syklusen. Blir det ikke positiv EL test i morgen må jeg ut og kjøpe flere, tror aldri jeg har brukt så mange tester på en syklus noen gang :p
 
Last edited:
4 DPO her, skrekkelig trøtt i dag, men tror det er fordi jeg har blitt forkjølet. Sovet tre timer fordelt på to dupper i dag. Og luft i magen, som har pleid å være et godt tegn for meg. Krysser fingrene ❤️ Første test ryker 7 eller 8 DPO. Når skal dere andre teste?
Jeg tester ikke før fitbit pulsen øker på hvilepulsen, den har vist meg at jeg er gravid hver gang.. så sitter bare å venter :angelic:
 
4 DPO her, skrekkelig trøtt i dag, men tror det er fordi jeg har blitt forkjølet. Sovet tre timer fordelt på to dupper i dag. Og luft i magen, som har pleid å være et godt tegn for meg. Krysser fingrene ❤️ Første test ryker 7 eller 8 DPO. Når skal dere andre teste?
Jeg er 3 DPO. Skal teste 8 DPO for den dagen får jeg nok tilbud om alkohol, usikker på hva jeg skal gjøre om den er negativ. Blir uansett lite.
 
Så gøy. Når har den økt i de ulike svangerskapene? Fitbit økte faktisk ikke min puls da jeg ble gravid sist ☺️
Den første var nå i Mai, da begynte den å øke 6 DPO. Endte i SA uke 8. den siste Juni 2022 så begynte den å øke dagen før IKM frisk gutt født i Mars 2023. Så er veldig spennende med hvilepuls.
 

Vedlegg

  • IMG_2135.png
    IMG_2135.png
    240,5 KB · Visninger: 23
  • IMG_2136.png
    IMG_2136.png
    238,1 KB · Visninger: 24
Last edited:
4 DPO her, skrekkelig trøtt i dag, men tror det er fordi jeg har blitt forkjølet. Sovet tre timer fordelt på to dupper i dag. Og luft i magen, som har pleid å være et godt tegn for meg. Krysser fingrene ❤️ Første test ryker 7 eller 8 DPO. Når skal dere andre teste?
Tester nok fra 8 dpo da det var da jeg fikk første skimt av positiv test med førstemann
 
Jeg må trolig kjøpe flere EL tester i morgen, får ikke tak i bp på dagen. Hvilke andre tester anbefaler dere??
 
Er det kun apple watch som kan måle temp?

Vi skal på en liten ferie fra torsdag til søndag kveld. Jeg tenkte egentlig å teste på lørdag 9 dpo, men nå ble jeg usikker om jeg skal pakke med tester eller vente til vi kommer hjem søndag kveld 10 dpo :bag:
 
Back
Topp