Dagens test:Hjerteliten - 30 - B1 - PP - EL 15.06 - IKM 28.08
Tror jeg har EL i dag/morgen, sterk test, kvalm og en del stikking i magen
Hva tenker dere? Ganske ny på EL testing
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens test:Hjerteliten - 30 - B1 - PP - EL 15.06 - IKM 28.08
Tror jeg har EL i dag/morgen, sterk test, kvalm og en del stikking i magen
Så den dagen testen er positiv og dagen etter?Endelig Ville lagt inn aksjer dagen før og samme dagen som eggløsningen!
JaSå den dagen testen er positiv og dagen etter?
Jeg ville hatt sex så ofte jeg orket. Her har vi kjørt på hver dag fra økning i test til én dag etter eggløsningen har vært. De fleste undersøkelser viser at hyppig sex er beste tilnærming.Vis vedlegget 439453
Endelig skjer det noe her! Blinkende smiley og litt sterkere strimler Hvordan ville dere planlagt aksjelegging ut ifra dette?
Spennende! Da ligger vi helt likt! Når ryker første test? Jeg tenkte å teste første gang torsdag neste uke, når jeg er 8 DPO.Kjenner teste trangen smyger seg innpå allerede Murringer i livmor nesten konstant siden eggløsningen - det hadde jeg sist jeg ble gravid også Skal det virkelig sitte på første forsøk? Har ikke fått tilbake mensen etter forrige enda, men fikk ekstreme mengder EL slim på tirsdag og mest på onsdag. Regner med jeg er 3dpo i dag da
Hvordan så testene ut der du la inn at de var positive? På temperaturen din kan det se litt ut som eggløsning kanskje ikke har vært? Jeg hadde nesten positive tester (dvs. 0,6 i Premom) en uke før den faktisk ble positiv. Bare greit å være bevisst så ikke du går glipp av aksjelegging hvis du har eggløsning foran deg.Har igjen testet etter el, den er fremdeles sterk i streken, men Premom sier den er lav. Fikk peak 5. juli. G-test er negativ. Tempen er ikke til å skjønne seg på.
Har noe stikkinger og murringer i magen, men det kan jo være hva som helst….
Vis vedlegget 439482
Vis vedlegget 439483
Hvordan så testene ut der du la inn at de var positive? På temperaturen din kan det se litt ut som eggløsning kanskje ikke har vært? Jeg hadde nesten positive tester (dvs. 0,6 i Premom) en uke før den faktisk ble positiv. Bare greit å være bevisst så ikke du går glipp av aksjelegging hvis du har eggløsning foran deg.
De ser tydelig positive ut ja. Krysser fingrene for at eggløsning har vært da, og at det bare er tempen via Apple Watch som er ustabil. Og så får du eventuelt følge med på om det kommer el-slim hvis kroppen ikke fikk til å slippe egget.Vis vedlegget 439485
Sånn så de ut alt av el-slim er borte nå også, bare kremete utflod
Så gøy! Tror det ryker en så fort testene kommer i posten, tirsdag eller onsdagSpennende! Da ligger vi helt likt! Når ryker første test? Jeg tenkte å teste første gang torsdag neste uke, når jeg er 8 DPO.
Ja de var veldig positive og! Hååååper at det bare er klokka som tuller. Men tar el-test og g-test hver dag nå, bare for å se Håper det har gått veienDe ser tydelig positive ut ja. Krysser fingrene for at eggløsning har vært da, og at det bare er tempen via Apple Watch som er ustabil. Og så får du eventuelt følge med på om det kommer el-slim hvis kroppen ikke fikk til å slippe egget.
8 DPO og testekjøret går. Blenda test. Har kjent en god del murringer gjennom natten og i dag morges. Det er enda lov å håpe
Vis vedlegget 439497