☆ IKM uke 30 ☆

Hjerteliten - 30 - B1 - PP - EL 15.06 - IKM 28.08

Tror jeg har EL i dag/morgen, sterk test, kvalm og en del stikking i magen
Dagens test:
IMG_4195.jpeg

Hva tenker dere? Ganske ny på EL testing
 
Æsj, nå er jeg så forvirra! Siden jeg ikke tester etter EL så kjenner jeg på tapen, får en del EL slim og smerter.. Hadde smerter på onsdag Venstre side, så gikk ut i fra at jeg hadde det da. Men, så kom det voldsomme smerter i går også så tenkte at kanskje det var i går.. Men, det kan det ikke ha vært for tappen er lukket. Den lukker seg ca 2 dager etter EL…
 
Har igjen testet etter el, den er fremdeles sterk i streken, men Premom sier den er lav. Fikk peak 5. juli. G-test er negativ. Tempen er ikke til å skjønne seg på.
Har noe stikkinger og murringer i magen, men det kan jo være hva som helst….
IMG_3734.jpeg

IMG_3768.jpeg
 
Vis vedlegget 439453
Endelig skjer det noe her! Blinkende smiley og litt sterkere strimler :Heartred Hvordan ville dere planlagt aksjelegging ut ifra dette?
Jeg ville hatt sex så ofte jeg orket. Her har vi kjørt på hver dag fra økning i test til én dag etter eggløsningen har vært. De fleste undersøkelser viser at hyppig sex er beste tilnærming.
 
Kjenner teste trangen smyger seg innpå allerede:hilarious: Murringer i livmor nesten konstant siden eggløsningen - det hadde jeg sist jeg ble gravid også:nailbiting: Skal det virkelig sitte på første forsøk? Har ikke fått tilbake mensen etter forrige enda, men fikk ekstreme mengder EL slim på tirsdag og mest på onsdag. Regner med jeg er 3dpo i dag da:smiley-bounce012
Spennende! Da ligger vi helt likt! ☺️ Når ryker første test? Jeg tenkte å teste første gang torsdag neste uke, når jeg er 8 DPO.
 
Har igjen testet etter el, den er fremdeles sterk i streken, men Premom sier den er lav. Fikk peak 5. juli. G-test er negativ. Tempen er ikke til å skjønne seg på.
Har noe stikkinger og murringer i magen, men det kan jo være hva som helst….
Vis vedlegget 439482
Vis vedlegget 439483
Hvordan så testene ut der du la inn at de var positive? På temperaturen din kan det se litt ut som eggløsning kanskje ikke har vært? Jeg hadde nesten positive tester (dvs. 0,6 i Premom) en uke før den faktisk ble positiv. Bare greit å være bevisst så ikke du går glipp av aksjelegging hvis du har eggløsning foran deg.
 
Hvordan så testene ut der du la inn at de var positive? På temperaturen din kan det se litt ut som eggløsning kanskje ikke har vært? Jeg hadde nesten positive tester (dvs. 0,6 i Premom) en uke før den faktisk ble positiv. Bare greit å være bevisst så ikke du går glipp av aksjelegging hvis du har eggløsning foran deg.
IMG_3650.jpeg

Sånn så de ut :pompus: alt av el-slim er borte nå også, bare kremete utflod :pompus:
 
Vis vedlegget 439485
Sånn så de ut :pompus: alt av el-slim er borte nå også, bare kremete utflod :pompus:
De ser tydelig positive ut ja. Krysser fingrene for at eggløsning har vært da, og at det bare er tempen via Apple Watch som er ustabil. Og så får du eventuelt følge med på om det kommer el-slim hvis kroppen ikke fikk til å slippe egget.
 
De ser tydelig positive ut ja. Krysser fingrene for at eggløsning har vært da, og at det bare er tempen via Apple Watch som er ustabil. Og så får du eventuelt følge med på om det kommer el-slim hvis kroppen ikke fikk til å slippe egget.
Ja de var veldig positive og! Hååååper at det bare er klokka som tuller. Men tar el-test og g-test hver dag nå, bare for å se :) Håper det har gått veien :smiley-angelic002:smiley-angelic001
 
Sapientia - 33 - B3 - pp3 - EL 10/7 - IKM 22/7


Henger her med dere, jeg. Hadde ikke tenkt å melde meg inn i IKM-gruppe denne runden, men leser her inne hver dag allikevel, så kan like gjerne 'offisielt' bli med. :angelic: Litt usikker på EL, for gikk tom for tester på ferie. Men trooor den var 10/7. Aksjeleggingen ble på grunn av nevnte ferie litt begrenset, men dersom EL var 10/7 fikk vi til to dager før og dagen før, så håper det er nok! Tiden vil vise.
 
IMG_5271.png

Trodde jo egentlig EL skulle komme i dag etter blinkende smiley og litt økte tester i går, men neida... Typisk at når vi endelig skal begynne å prøve så lar EL vente på seg :confused: Skjønner ikke helt hva som skjer. Jeg skjønner at noen dager til eller fra ikke er så farlig, men hver dag blir veldig lang og skuffende når man bare går og venter...
 
Back
Topp