☆ IKM uke 30 ☆

Jeg mener at jeg allerede har hatt eggløsning, men syns testene enda er sterke. Har det noe å si? Legger ved dagens test. Premom sier den er lav.
Legger ved bilde av alle de andre testene jeg har tatt.
Syns nesten streken er sterkere i dag enn den var 7. juli.
IMG_3650.jpeg
IMG_3679.jpeg
 
Denne regner jeg med blir positiv i løpet av kvelden/natta, har oftest veldig korte EL-topper. Fått lagt inn aksjer søndag, tirsdag, onsdag, torsdag og i dag. Får fortsette i kveld og gjennom helgen så får jeg håpe det holder :joyful: Det som er nytt denne PP er at jeg har prøvd akupunktur og det er første gang siden fødsel i desember 21 at jeg ikke har EL-smerter. Hun mente jeg hadde triggerpunkter og spenninger nederst i magen og de nålene kjente jeg for å si det sånn :joyful: jeg var støl i magen i flere dager etterpå. Håper det er et godt tegn for denne PP:nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_4001.jpeg
    IMG_4001.jpeg
    2 MB · Visninger: 27
Jeg mener at jeg allerede har hatt eggløsning, men syns testene enda er sterke. Har det noe å si? Legger ved dagens test. Premom sier den er lav.
Legger ved bilde av alle de andre testene jeg har tatt.
Syns nesten streken er sterkere i dag enn den var 7. juli.
Vis vedlegget 439374Vis vedlegget 439373
Har du tatt en graviditetstest? Eggløsningstester er jo kjent for å gi utslag ved graviditet, så hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en for sikkerhetsskyld
 
1 DPO (tror jeg, tester ikke denne pp) …har lave forventninger denne pp. Ble litt få aksjer som følge av ferie og folk tett på i liten hytte. …men er jo håp!
 
IMG_5257.png

Går til stadighet og venter på EL, hadde forventet å ha EL i dag, men neida... Skal legge inn aksjer for sikkerhetsskyld, men mister nesten litt sexlysten når jeg ikke føler det har noe for seg... Kanskje feil å tenke sånn men :confused:
 
Bo-Mi - 31 år - B2 - P4 - 14/7 - 28/7

Jeg gikk akkurat gjennom en kjemisk (var 4+6 før jeg begynte å blø). Tror jeg er i syklus igjen så prøver å henge meg på her :) Jeg har siden i går kveld følt meg kvalm og hatt noen lignende milde menssmerter. Skal kjøpe eggløsningstester i dag for å være sikker. Jeg merket eggløsningen sist også da jeg ble gravid.
 
Kjenner teste trangen smyger seg innpå allerede:hilarious: Murringer i livmor nesten konstant siden eggløsningen - det hadde jeg sist jeg ble gravid også:nailbiting: Skal det virkelig sitte på første forsøk? Har ikke fått tilbake mensen etter forrige enda, men fikk ekstreme mengder EL slim på tirsdag og mest på onsdag. Regner med jeg er 3dpo i dag da:smiley-bounce012
 
Back
Topp