Det kan duVil du at jeg skal legge det inn i listen på ikm 25/7?
Lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan duVil du at jeg skal legge det inn i listen på ikm 25/7?
Lykke til!
Plutselig!! Men ja, man kan jo bli sprø av ventingen…
Kan flytte EL 12 og ikm 27 har så lang lutefaseVil du at jeg skal legge det inn i listen på ikm 25/7?
Lykke til!
Har du tatt en graviditetstest? Eggløsningstester er jo kjent for å gi utslag ved graviditet, så hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en for sikkerhetsskyldJeg mener at jeg allerede har hatt eggløsning, men syns testene enda er sterke. Har det noe å si? Legger ved dagens test. Premom sier den er lav.
Legger ved bilde av alle de andre testene jeg har tatt.
Syns nesten streken er sterkere i dag enn den var 7. juli.
Vis vedlegget 439374Vis vedlegget 439373
Ja, tok en i dag. Den er blenda. Er ca 6 DPO, så er jo veldig tidligHar du tatt en graviditetstest? Eggløsningstester er jo kjent for å gi utslag ved graviditet, så hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en for sikkerhetsskyld
Sniker! Jeg fant ikke EL da jeg ble gravid. Ikke mist håpet og sexlysten. TvitviVis vedlegget 439449
Går til stadighet og venter på EL, hadde forventet å ha EL i dag, men neida... Skal legge inn aksjer for sikkerhetsskyld, men mister nesten litt sexlysten når jeg ikke føler det har noe for seg... Kanskje feil å tenke sånn men
Endelig Ville lagt inn aksjer dagen før og samme dagen som eggløsningen!Vis vedlegget 439453
Endelig skjer det noe her! Blinkende smiley og litt sterkere strimler Hvordan ville dere planlagt aksjelegging ut ifra dette?