☆ IKM uke 30 ☆

Babyplan, de blå har jeg tatt av og på i to uker for å sjekke om mens er tilbake etter senabort for halvannen mnd siden.. Tok idag også å får igrunn samme resultat på de hele tida. Alltid to streker.. Men hatt på følelsen at NÅ har virkelig eggløsning vært, så tok en clearblue digital eggløsningstest i ettermiddag. Og da blei det .. Når jeg har prøvd den tidligere har jeg bare fått 0.
Vanskelig for meg å vite om jeg har hatt mensen etter senabort og utskrapning. Pga stor vektnedgang og p stav tidligere som er tatt ut.. Så den har vært på bærtur fra før av,.. Godt å se kroppen ordner opp selv.
 

Vedlegg

  • 20240710_100115.jpg
    20240710_100115.jpg
    1 MB · Visninger: 27
  • 20240710_135724.jpg
    20240710_135724.jpg
    1,1 MB · Visninger: 31
Dagene går altså alt for sakte nå. I følge Flo er det EL om to dager, så blir aksjelegging i kveld når jeg kommer hjem fra kveldsvakt selv om EL-testene fortsatt er veldig svake. Får bare prøve å hente litt tålmodighet fra et eller annet sted :hilarious: :angelic:
 
Veldig svake streker på el-testene enda, jeg som hadde håp om at de skulle stige nå utover kvelden.. Cd 17, og vanligvis har jeg el på cd 17-18. Ser ut som det blir enda senere denne runden :rolleyes: Synd, for jeg følte at dagens aksjer var «skikkelig gode» :laughing002
 
Er sikker på at jeg hadde EL i går CD 21 etter SA. Så tenker tanta skal komme rundt 25 juli. Og er mest sannsynlig 1 DPO i dag, så bare å x fingrene :Heartred
 
Last edited:
Blir så frustrert av det her! :arghh: Tempen vil seg ikke og appene sier forskjellige ting. Fikk peak på el-test 5. juli. Tok en el-test igjen i går, den er sterk i fargen, men negativ. Ff-appen sier jeg er inne i fruktbar periode nå.

Fra neste pp (jeg er ganske sikker på at det ikke har gått denne gangen heller) skal jeg gjøre som Abbie sier og ha Apple Watch på innsiden av håndleddet for å muligens tempe bedre.

IMG_3675.jpeg
IMG_3676.jpeg
IMG_3677.jpeg
 
Positiv eltest i går kveld. Reiser hjem fra ferie i dag, så tviler på om at det blir noe i kveld når vi kommer hjem etter lang reise. Har lagt inn nok aksjer vil jeg si… :p satser på en runde i morgen også!

Ellers merker jeg mindre elslim nå enn når jeg prøvde å bli gravid med første. Kjenner heller ikke elsmerter lenger. Håper ikke det er et dårlig tegn.
 
Positiv eltest i går kveld. Reiser hjem fra ferie i dag, så tviler på om at det blir noe i kveld når vi kommer hjem etter lang reise. Har lagt inn nok aksjer vil jeg si… :p satser på en runde i morgen også!

Ellers merker jeg mindre elslim nå enn når jeg prøvde å bli gravid med første. Kjenner heller ikke elsmerter lenger. Håper ikke det er et dårlig tegn.
 
Da fikk jeg positiv el-test i dag.
Vet ikke om det blir så mye mer sengehygge denne perioden - og det begynner å bli for mange dager siden forrige gang, så tviler på at noen av svømmerne derfra har overlevd så lenge :hilarious:

Kjenner det går helt fint å ikke prøve mer denne måneden - men godt å se at syklus er mer eller mindre stabil nå, så får vi håpe at den blir litt kortere for hver gang. Forrige syklus var på 40 dager, mens før graviditet var den på 26 dager. Ser ut som denne også blir på snaue 40 dager ettersom jeg er på CD 23 i dag.

Lykke til til alle dere andre! :love7
 

Vedlegg

  • IMG_9968.jpeg
    IMG_9968.jpeg
    448,2 KB · Visninger: 14
IMG_5240.png

Her skjer det til stadighet minimalt. I følge Flo er EL i morgen, men tror nok heller det kanskje blir i helgen. Da jeg ble gravid med forrige så steg jo testene sakte, men sikkert 2-3 dager før positiv test
 
Back
Topp