Abbie90
Glad i forumet
El slim skal være eggehvit; altså eggwhite i ffMen fra spøk til alvor, logger jeg el-slim feil i ff? Skal man ikke logge el-slim som sticky? Gjør jeg det feil?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
El slim skal være eggehvit; altså eggwhite i ffMen fra spøk til alvor, logger jeg el-slim feil i ff? Skal man ikke logge el-slim som sticky? Gjør jeg det feil?
Oki, takkEl slim skal være eggehvit; altså eggwhite i ff
No problemOki, takk
Enda kjekkere om vi endte opp i samme termingruppe denne gangenÅå så kjekt å se deg her så gøy dere vil prøve på nr 2 nå. Jeg ble gravid med nr 2 da nr 1 var 7 mnd
Jaa det hadde vært gøy rart å tenke at vi var i samme ikm gruppe da du prøvde på nr 1, nå prøver dere på nr 2 og jeg er her fremdelesEnda kjekkere om vi endte opp i samme termingruppe denne gangen
Ja, tenk det! Skulle så ønske du og hadde en bebis nå Håper dere får siste mann tilsluttJaa det hadde vært gøy rart å tenke at vi var i samme ikm gruppe da du prøvde på nr 1, nå prøver dere på nr 2 og jeg er her fremdeles
Er sikker på at jeg hadde EL i går CD 21 etter SA. Så tenker tanta skal komme rundt 25 juli. Og er mest sannsynlig 1 DPO i dag, så bare å x fingrene
Takk krysser fingrene for detJa, tenk det! Skulle så ønske du og hadde en bebis nå Håper dere får siste mann tilslutt