Tok el-test for to dager siden og i dag. Veldig negative foreløpig. Dersom syklusen min er like lang som forrige, så anslår Flo at el er om 5 dager - men jeg testet ikke forrige syklus, så det blir jo bare et wild guess fra appens side (ustabil syklus etter graviditet i fjor). Kan godt være antall dager i syklusen min er helt annerledes enn forrige runde også, som varte 40 dager.
Kan også være at jeg har hatt el alt - hvem vet
Vi legger ikke inn jevnlige aksjer, da vi egentlig bare skal se hva som skjer uten for mye testing og prøving. Det haster ikke såå med søsken, så tar det foreløpig lungt meeeen kjenner allikevel på at sengehyggen som var for to dager siden kanskje bør gjenopptas ettersom el kanskje er rundt hjørnet mannen vet så klart ikke at jeg er litt utpå testkjøret allerede
Kan også være at jeg har hatt el alt - hvem vet
Vi legger ikke inn jevnlige aksjer, da vi egentlig bare skal se hva som skjer uten for mye testing og prøving. Det haster ikke såå med søsken, så tar det foreløpig lungt meeeen kjenner allikevel på at sengehyggen som var for to dager siden kanskje bør gjenopptas ettersom el kanskje er rundt hjørnet mannen vet så klart ikke at jeg er litt utpå testkjøret allerede