☆ IKM uke 30 ☆

Tok el-test for to dager siden og i dag. Veldig negative foreløpig. Dersom syklusen min er like lang som forrige, så anslår Flo at el er om 5 dager - men jeg testet ikke forrige syklus, så det blir jo bare et wild guess fra appens side (ustabil syklus etter graviditet i fjor). Kan godt være antall dager i syklusen min er helt annerledes enn forrige runde også, som varte 40 dager.

Kan også være at jeg har hatt el alt - hvem vet :hilarious:

Vi legger ikke inn jevnlige aksjer, da vi egentlig bare skal se hva som skjer uten for mye testing og prøving. Det haster ikke såå med søsken, så tar det foreløpig lungt :laughing002 meeeen kjenner allikevel på at sengehyggen som var for to dager siden kanskje bør gjenopptas ettersom el kanskje er rundt hjørnet :hilarious: mannen vet så klart ikke at jeg er litt utpå testkjøret allerede :hilarious:

Tenkte egentlig ikke at det var noe vits å melde seg inn i gruppe denne måneden da vi har folk tett på hele perioden. Fikk lagt aksjer på torsdag (7 dager før forventet el) og får en uventet mulighet i morgen (2 dager før forventet el), så da er det likevel håp. Jeg tester ikke denne runden, siden el ikke styrer aksjer uansett, men heller når vi har mulighet. Det er første pp uten testing på 1,5 år, så det er litt rart :woot:.

stjerna80 - 43 - B2 - PP13 - EL 11.07. - IKM 25.07

Ingen eggløsning i sikte enda :dead:

IMG_3940.jpeg

Håper jeg kan få henge litt her med dere :shy:

Nylig gått gjennom en MA, men kan virke som jeg hadde EL i slutten av forrige uke. Har vanligvis lutealfase på litt over 14 dager så IKM blir da i uke 30.

Dette er egentlig ikke en prøveperiode da vi har brukt kondom ved samleie, men savner liksom å «høre til» et sted.
Vi er blitt enige om at jeg skal bestille time hos gynekolog når TR kommer bare for å sjekke at alt står bra til for en eventuell graviditet.

Førstegangsmamma2020 - 39 - B3 - EL ca. 06.07 - IKM usikkert

Kaaaanskje det er håp om at det begynner å skje noe nå :angelic:

Hvordan ligger dere andre an?:woot:
Tok en ny el-test i dag. Den har sterke streker, men er negativ. Utfloden min har gått over fra elslim til hvit og kremete. Så da regner jeg med at el-perioden er ferdig :)
Premom sier jeg er 3 DPO. Bare vente i spenning nå:D DPO-land kan være en prøvelse, sånn sett glad for at vi er på ferie:laughing002

Lillemo123 - 31 - B2 - PP1 - EL 09.07(?) - IKM usikkert

Melder meg inn her da vi nå ønsker å prøve på nr 2. Har ei på 7 måneder og ammer fremdeles, så har ikke fått tilbake mensen. Hatt tegn til EL i en uke nå og i dag kom det mye EL slim, så vi får se hvordan det går:happy:

Begynner litt å lure på om el alt har vært :rolleyes: Kjent litt på PMS symptomer i dag.
Tenker jeg fortsetter å teste litt de neste dagene fremover, så får vi se om jeg får positiv el-test eller om mensen dukker opp tidligere denne syklusen enn forrige!

Kjenner at det går veldig greit om vi gikk glipp av el nå, har hatt litt hetta for mulighet for å få to under to :hilarious:

Hadde positiv EL-test igår, lagt inn aksjer 5 dager på rad nå, så skal ikke stå på aksjene hvertfall :angelic: :smug: Det er over 1 år siden vi prøvde sist selv og satt det på pause for å gå gjennom IVF. Men etter 4 insett på 1 år og en positiv test som endte i SA, har vi større statistikk selv med 3 positive tester på 1 år. Så nå er vi i gang igjen.

Kan jeg spørre om du har klokka på innsiden eller utsiden av håndleddet når du sover? Har min på innsiden, og det føler jeg gir en mer stabil temp. Legger ved skjermbilde av forrige syklus, så kan du sammenligne selv også :shy: Vis vedlegget 439290
Har klokka på utsiden :pompus:
Begynner jo å lure på om det er noe tull med syklusen. Men det skal det jo ikke være, har jo testet etter eggløsning. Min kurve ser ikke i nærheten ut som din :laughing002:happy118 ikke har jeg fått den røde streken heller….

Har klokka på utsiden :pompus:
Begynner jo å lure på om det er noe tull med syklusen. Men det skal det jo ikke være, har jo testet etter eggløsning. Min kurve ser ikke i nærheten ut som din :laughing002:happy118 ikke har jeg fått den røde streken heller….
Kan det evt være at kroppen prøvde på el, men ikke fikk det til? Ser du også har logget s, for sticky(?) på el-slim.. å el slim er jo ikke sticky:wideyed:

Back
Topp