☆ IKM uke 30 ☆

Etter å ha startet IKM28, og enda ikke fått positiv test, så håper jeg at jeg i hvert fall havner i denne gruppen. Syns testen var en smule mørkere i dag, så håper den snart kommer. På syklusdag 24 etter en runde med letrozol. Pleier å ha eggløsning rundt dag 18…

Søskendrøm2025 - 33 år - B3 - PP3 - EL 09.07 - IKM 23.07

Skrev inn hva jeg håpet på over. Sannheten er vel at jeg ikke aner når og om eggløsning kommer!

Krysser fingrene for at eggløsning er rett rundt hjørnet!
 
Dagens temp og el-test :D satser på at el har vært og at vi har truffet med aksjene :smiley-angelic001 i morgen reiser vi på ferie til min far, så det blir det nok ikke mer prøving denne runden :smiley-angelic002
IMG_3651.jpeg
IMG_3650.jpeg
 
Dette er så psykisk vanskelig altså :happy118 Kjenner nesten at jeg gir opp med en gang tempen ikke er der jeg hadde håpet…. Hadde håpa den skulle stige, ikke synke :pompus:

I dag reiser vi avgårde på ferie. Heldigvis noe annet å tenke på en stund og kanskje dpo-dagene går raskt.
IMG_3652.jpeg
 
IMG_9321.jpeg

Positiv EL-test idag. Hvordan legger dere inn aksjer rundt EL-testene? Det er over 1 år siden vi prøvde selv da vi har vært gjennom IVF. Forrige gang vi prøvde selv ble vi gravide, men endte i SA. Vi har lagt inn aksjer 3 dager nå, må nok legge inn idag og. :angelic:
 
Vis vedlegget 439171
Positiv EL-test idag. Hvordan legger dere inn aksjer rundt EL-testene? Det er over 1 år siden vi prøvde selv da vi har vært gjennom IVF. Forrige gang vi prøvde selv ble vi gravide, men endte i SA. Vi har lagt inn aksjer 3 dager nå, må nok legge inn idag og. :angelic:

Så spennende!
Jeg ville hatt idag og kanskje imorgen og hvis dere orker :hilarious:

Ser du ikke står i oversikten, vil du legges inn der?:happy:
 
Vis vedlegget 439171
Positiv EL-test idag. Hvordan legger dere inn aksjer rundt EL-testene? Det er over 1 år siden vi prøvde selv da vi har vært gjennom IVF. Forrige gang vi prøvde selv ble vi gravide, men endte i SA. Vi har lagt inn aksjer 3 dager nå, må nok legge inn idag og. :angelic:
Prøver å legge inn aksjer ca. Annen hver dag i uka jeg forventer EL og frem til positiv eggløsningstest. Ved positiv test legger vi inn aksjer samme dag og dagen etter
 
IMG_5230.jpeg

Synes det går så trått frem til EL, vil jo bare komme i gang :p Fikk også beskjed i går om at et vennepar skal ha baby i januar og kjente litt på det. Har så lyst til at den sitter fort
 
Så gøy at fler og fler melder seg inn i gruppa!
Gi beskjed hvis jeg skal endre noen datoer :happy:

Jeg skulle egentlig ta første eggløsningstest igår, men det ble ikke, også skulle jeg ta idag isteden, men glemte det helt da jeg tisset før jeg reiste på jobb idag :dead:

Tar første etterpå tenkte jeg!
Gøy å komme igang med jakten :angelic:


Hvordan går det med dere andre?
Glemte også å teste i dag og i går:joyful: Tok en test på lørdag og da kunne jeg såvidt skimte en strek. Skal ta en eggløsningstest når jeg kommer hjem etterpå!
 
IMG_2656.jpeg
Stiger sakte men sikkert.. :laughing002 Vi har ikke fått lagt noen aksjer enda, da mannen ikke er i verken god form eller vi har hatt særlig tid til noe. Litt eggløsningsslim allerede så merker at nå må vi absolutt begynne hvis vi skal få lagt mange nok aksjer :smiley-ashamed004
 
Hadde glemt hvor sykt vondt jeg bruker å ha det rett før og akkurat på eggløsning, fy :dead: :dead::dead: på en måte godt jeg ikke får det spontant uten letrozol for det er ikke noe digg :hilarious:
 
Back
Topp