☆ IKM uke 30 ☆

Jeg er litt tidlig ute, men i dag er det ikke tvil - el-testen er positiv, den første streken er sterkere enn den andre :)
Strimlene er samme test, tok fire bilder av den samme innenfor 5 minutter. Tempen har også gjort en dipp.
IMG_3635.jpeg

IMG_3636.jpeg
 
fennikel - 34 - b2 - pp2 - el 14/7 - IKM 28/7

andre prøveperiode etter at jeg var 100% sikker på at det klaffet på første prøveperiode. Det viste seg at mensen var uke seinere enn vanlig da så vi hadde bommet totalt på eggløsning.. håper på mer suksess denne gangen! Det er akkurat samme datoer for eggløsning og mens som da jeg ble gravid med førstemann i 2021 og krysser fingrene for at juli er lykkemåneden.
 
Så gøy at fler og fler melder seg inn i gruppa!
Gi beskjed hvis jeg skal endre noen datoer :happy:

Jeg skulle egentlig ta første eggløsningstest igår, men det ble ikke, også skulle jeg ta idag isteden, men glemte det helt da jeg tisset før jeg reiste på jobb idag :dead:

Tar første etterpå tenkte jeg!
Gøy å komme igang med jakten :angelic:


Hvordan går det med dere andre?
 
Så gøy at fler og fler melder seg inn i gruppa!
Gi beskjed hvis jeg skal endre noen datoer :happy:

Jeg skulle egentlig ta første eggløsningstest igår, men det ble ikke, også skulle jeg ta idag isteden, men glemte det helt da jeg tisset før jeg reiste på jobb idag :dead:

Tar første etterpå tenkte jeg!
Gøy å komme igang med jakten :angelic:


Hvordan går det med dere andre?
Det der gjør jeg flere ganger hver syklus også :laughing002
Jeg har testet noen dager allerede, men forventer ikke at streken vil bli sterkere før etter helga, så foreløpig holder vi oss ganske rolige. Satser på litt aksjelegging i helga uansett da :smiley-ashamed005
 
Jakten fortsetter! El-testen er fortsatt positiv. Spent på når testen blir negativ :) :pompus: Jeg er blitt syk og i utrulig dårlig form, ingen lyst til å skulle legge noen aksjer akkurat nå:arghh::laughing002 typisk….
Mye styr og stress med å pakke kofferter og ordne hus og heim før vi reiser på ferie på mandag:happy118
 

Vedlegg

  • IMG_3639.jpeg
    IMG_3639.jpeg
    458 KB · Visninger: 17
ViFårSe - 32 - B2 - PP1 - uvisst - uvisst

Vi er smått klare for å begynne prøving på neste, men vi ønsker å ta det litt som det kommer.
Syklusen min er heeelt ute å kjøre ettersom jeg fortsatt ammer mini - så jeg aner faktisk ikke hvor i syklusen jeg er. Det er 15 dager siden første dag i forrige mens, men syklusen før det var på 40 dager, så jeg vet ikke om denne syklusen blir kortere eller lengre enn forrige. Jeg trooor ikke jeg har hatt el, jeg har i alle fall ikke merket noe til den.

Kommer nok ikke til å teste etter el heller, men vi får se - kan være jeg ryker på en test dersom jeg føler på meg at el nærmer seg :laughing002

Dersom syklusen er på 40 dager denne gangen også, så er mens forventet i slutten av uke 30 :)
 
ViFårSe - 32 - B2 - PP1 - uvisst - uvisst

Vi er smått klare for å begynne prøving på neste, men vi ønsker å ta det litt som det kommer.
Syklusen min er heeelt ute å kjøre ettersom jeg fortsatt ammer mini - så jeg aner faktisk ikke hvor i syklusen jeg er. Det er 15 dager siden første dag i forrige mens, men syklusen før det var på 40 dager, så jeg vet ikke om denne syklusen blir kortere eller lengre enn forrige. Jeg trooor ikke jeg har hatt el, jeg har i alle fall ikke merket noe til den.

Kommer nok ikke til å teste etter el heller, men vi får se - kan være jeg ryker på en test dersom jeg føler på meg at el nærmer seg :laughing002

Dersom syklusen er på 40 dager denne gangen også, så er mens forventet i slutten av uke 30 :)
Æææ skal dere også begynne nå? Kanskje vi kunne kommet i samme termingruppe igjen :Heartred
 
Æææ skal dere også begynne nå? Kanskje vi kunne kommet i samme termingruppe igjen :Heartred
Jaa, det ble visst brått det - men vi tenker å ta det litt som det kommer :Heartred Ikke legge inn aksjer hele el-perioden typ, men kun ha oss når vi ønsker og føler for det, men da uten beskyttelse, så får vi se hvor fort det skjer :smiley-angelic002

Hadde vært så hyggelig å være i samme gruppe igjen ❤️ masse lykke til med prøvingen :love7
 
Jaa, det ble visst brått det - men vi tenker å ta det litt som det kommer :Heartred Ikke legge inn aksjer hele el-perioden typ, men kun ha oss når vi ønsker og føler for det, men da uten beskyttelse, så får vi se hvor fort det skjer :smiley-angelic002

Hadde vært så hyggelig å være i samme gruppe igjen ❤️ masse lykke til med prøvingen :love7
Så spennende! Her hadde jeg nok aldri klart det, jeg blir så ivrig når jeg først setter i gang med noe, så da er det alt eller ingenting :hilarious: Masse lykke til med prøving til dere også! Vi fødte vel sammen dag også mener jeg å huske?:love7
 
Så spennende! Her hadde jeg nok aldri klart det, jeg blir så ivrig når jeg først setter i gang med noe, så da er det alt eller ingenting :hilarious: Masse lykke til med prøving til dere også! Vi fødte vel sammen dag også mener jeg å huske?:love7
Måtte inn å snike på maiforumet: det skiller 1 dag mellom bebisene våre :love7
Haha, hadde vært sprøtt om det samme skjedde igjen!

Jeg kjenner at jeg allerede begynte å bli veldig gira. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å teste etter el en gang, men det første jeg gjorde i stad etter hyrdestund var å dra og kjøpe el-tester :hilarious: veldig negativ nå da - og syklusen min er helt ute å kjøre siden jeg fortsatt ammer en del, så jeg tviler på at noe skjer denne «runden» :hilarious:
 
Måtte inn å snike på maiforumet: det skiller 1 dag mellom bebisene våre :love7
Haha, hadde vært sprøtt om det samme skjedde igjen!

Jeg kjenner at jeg allerede begynte å bli veldig gira. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å teste etter el en gang, men det første jeg gjorde i stad etter hyrdestund var å dra og kjøpe el-tester :hilarious: veldig negativ nå da - og syklusen min er helt ute å kjøre siden jeg fortsatt ammer en del, så jeg tviler på at noe skjer denne «runden» :hilarious:
Hadde jo vært veldig gøy om det klaffet slik en gang til :p
 
Etter å ha startet IKM28, og enda ikke fått positiv test, så håper jeg at jeg i hvert fall havner i denne gruppen. Syns testen var en smule mørkere i dag, så håper den snart kommer. På syklusdag 24 etter en runde med letrozol. Pleier å ha eggløsning rundt dag 18…

Søskendrøm2025 - 33 år - B3 - PP3 - EL 09.07 - IKM 23.07

Skrev inn hva jeg håpet på over. Sannheten er vel at jeg ikke aner når og om eggløsning kommer!
 

Vedlegg

  • IMG_1517.jpeg
    IMG_1517.jpeg
    837 KB · Visninger: 9
  • IMG_1518.jpeg
    IMG_1518.jpeg
    993,7 KB · Visninger: 10
Nå skjønner jeg fint lite av CB lilla… den viser max nå i dag, men skjønner ikke hvorfor den viser max.. :shifty: for i mitt syn er ikke testpinnen max i heeeeletatt.. ei heller er strimmlene max, å ikke har jeg el-slim:depressed: så har ikke tro på at jeg har el nå, er også bare på cd 9, sist fikk jeg el på cd 16/17:smiley-angelic006IMG_4348.jpegIMG_4347.jpeg
 
Iii123 - 36 - B2 - PP4 (etter SA, PP14) - EL 12/7 - IKM 25/7

TR har vært helt annerledes denne måneden og mer lik tiden før jeg ble gravid med datteren min. Får håpe det er er godt tegn:love7 kjenner jeg begynner å bli utålmodig etter til sammen 13 PP nå, men hadde en god pause etter SA så det føles nok enda lenger på grunn av det. Har vært hos gyn og tatt blodprøver og samboer har vært på Aleris for å sjekke kvaliteten på svømmerne, og de finner ikke noe galt.

I morgen skal jeg teste akupunktur, det blir spennende:)
 
Back
Topp