Nei den dukker opp der automatisk Har koblet klokka og appen sammen på et eller annet vis.Må man legge temperaturene fra Apple Watch manuelt inn i FF selv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei den dukker opp der automatisk Har koblet klokka og appen sammen på et eller annet vis.Må man legge temperaturene fra Apple Watch manuelt inn i FF selv?
Nei den dukker opp der automatisk Har koblet klokka og appen sammen på et eller annet vis.
Nope, hentes inn automatiskMå man legge temperaturene fra Apple Watch manuelt inn i FF selv?
NeeeiEr det ikke sticky?
Så bare at når du hadde logget peak i ff, så hadde du også logget sticky på utflodVis vedlegget 439291
Kanskjeeeee? Men skulle tro det gikk ut i fra disse….? Har hatt masse el-slim, fikk det rett etter mens. Det gikk over fra slim til kremete her om dagen.
Du kan få den til å importere så det går av seg selv. Man må ha på sovemodus på for at den skal ta tempenMå man legge temperaturene fra Apple Watch manuelt inn i FF selv?
Du kan få den til å importere så det går av seg selv. Man må ha på sovemodus på for at den skal ta tempen
Spennende! Dele kurven din?Jeg fikk det til
Den importerte alle temperaturene fra den pågående syklusen så det var jo veldig praktisk
Hva skal det være da?Neeei
Spennende! Dele kurven din?
Spennende Ser bra ut det der da!Jepp!
Den er jo ikke like jevn som før når jeg har tempet med termometer, men syklusappen på Apple Watch pleier å finne riktig eggløsning, så håper det går fint allikevel. Blir spennende å se når tempen øker.
Tempdropp sammen med positiv eggløsningstest idag tidlig
Vis vedlegget 439297
HahahHva skal det være da?
Åå så kjekt å se deg her så gøy dere vil prøve på nr 2 nå. Jeg ble gravid med nr 2 da nr 1 var 7 mndLillemo123 - 31 - B2 - PP1 - EL 09.07(?) - IKM usikkert
Melder meg inn her da vi nå ønsker å prøve på nr 2. Har ei på 7 måneder og ammer fremdeles, så har ikke fått tilbake mensen. Hatt tegn til EL i en uke nå og i dag kom det mye EL slim, så vi får se hvordan det går
Men fra spøk til alvor, logger jeg el-slim feil i ff? Skal man ikke logge el-slim som sticky? Gjør jeg det feil?Hahah
Logger el-slim som egg whiteMen fra spøk til alvor, logger jeg el-slim feil i ff? Skal man ikke logge el-slim som sticky? Gjør jeg det feil?