Nei den dukker opp der automatiskMå man legge temperaturene fra Apple Watch manuelt inn i FF selv?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei den dukker opp der automatiskMå man legge temperaturene fra Apple Watch manuelt inn i FF selv?![]()
Nei den dukker opp der automatiskHar koblet klokka og appen sammen på et eller annet vis.
Nope, hentes inn automatiskMå man legge temperaturene fra Apple Watch manuelt inn i FF selv?![]()

NeeeiEr det ikke sticky?![]()

Så bare at når du hadde logget peak i ff, så hadde du også logget sticky på utflodVis vedlegget 439291
Kanskjeeeee? Men skulle tro det gikk ut i fra disse….? Har hatt masse el-slim, fikk det rett etter mens. Det gikk over fra slim til kremete her om dagen.

Du kan få den til å importere så det går av seg selv. Man må ha på sovemodus på for at den skal ta tempenMå man legge temperaturene fra Apple Watch manuelt inn i FF selv?![]()
Du kan få den til å importere så det går av seg selv. Man må ha på sovemodus på for at den skal ta tempen![]()

Spennende! Dele kurven din?Jeg fikk det til
Den importerte alle temperaturene fra den pågående syklusen så det var jo veldig praktisk![]()
Hva skal det være da?Neeei![]()

Spennende! Dele kurven din?![]()
SpennendeJepp!
Den er jo ikke like jevn som før når jeg har tempet med termometer, men syklusappen på Apple Watch pleier å finne riktig eggløsning, så håper det går fint allikevel. Blir spennende å se når tempen øker.
Tempdropp sammen med positiv eggløsningstest idag tidlig
Vis vedlegget 439297

alltid svake streker på morgenen, så vi får se om det stiger litt i løpet av dagen
HahahHva skal det være da?![]()

Åå så kjekt å se deg herLillemo123 - 31 - B2 - PP1 - EL 09.07(?) - IKM usikkert
Melder meg inn her da vi nå ønsker å prøve på nr 2. Har ei på 7 måneder og ammer fremdeles, så har ikke fått tilbake mensen. Hatt tegn til EL i en uke nå og i dag kom det mye EL slim, så vi får se hvordan det går![]()
så gøy dere vil prøve på nr 2 nå. Jeg ble gravid med nr 2 da nr 1 var 7 mnd 
Men fra spøk til alvor, logger jeg el-slim feil i ff? Skal man ikke logge el-slim som sticky?Hahah![]()
Gjør jeg det feil? 
Logger el-slim som egg whiteMen fra spøk til alvor, logger jeg el-slim feil i ff? Skal man ikke logge el-slim som sticky?Gjør jeg det feil?
![]()