☆ IKM uke 30 ☆

Fortsatt ingen EL i sikte... I følge Flo skal jeg ha det om 2 dager og den pleier som regel å være ganske spot on. Spent på å se om testene snart snur eller plutselig blir positiv
 
Var redd for aksjeleggingen siden mannen fikk kraftig hodepine/omgangssyke av noe slag, samme som jeg hadde forrige uke. Men han orket i går kveld heldigvis. I dag tidlig skulle vi ha en kjapp en mens svigermor hadde jentene, og mens jeg satt på toppen kom plutselig 4-åringen inn på rommet. Håper jeg rakk å hoppe av i det vi hørte døren åpnet seg. Haha
 
Spennende! Dele kurven din? :D

Jepp!

Den er jo ikke like jevn som før når jeg har tempet med termometer, men syklusappen på Apple Watch pleier å finne riktig eggløsning, så håper det går fint allikevel. Blir spennende å se når tempen øker.

Tempdropp sammen med positiv eggløsningstest idag tidlig :woot:

IMG_3956.jpeg
 
Jepp!

Den er jo ikke like jevn som før når jeg har tempet med termometer, men syklusappen på Apple Watch pleier å finne riktig eggløsning, så håper det går fint allikevel. Blir spennende å se når tempen øker.

Tempdropp sammen med positiv eggløsningstest idag tidlig :woot:

Vis vedlegget 439297
Spennende :D Ser bra ut det der da!
Syns alltid det er så artig å sjekke om morgenen! Selv om jeg noen ganger blir litt skuffa :happy118
 
IMG_2663.jpeg
Nåå blir jeg litt utålmodig, selv om de første aksjene ikke ble lagt før i går, så egentlig betyr sen EL bare at vi har flere dager på oss.. men, utålmodig blir jeg uansett :laughing002 alltid svake streker på morgenen, så vi får se om det stiger litt i løpet av dagen
 
Hmm, ser kanskje ut som noe nærmer seg likevel..? Den øverste ble tatt for to dager siden (så den er vel egentlig «ugyldig» mtp avlesning - men den var mer eller mindre lik rett etter den ble tatt også). Den nederste er fra i dag, så det ser jo kanskje ut som el er rett rundt svingen? Har til nå kun testet hver 2. dag, men tenker å teste hver dag fra nå for å de om den blir sterkere.

Vet ikke om det blir noe mer aksjerlegging, riktignok. Det får lysten vise :laughing002

IMG_9956.jpeg
 
Lillemo123 - 31 - B2 - PP1 - EL 09.07(?) - IKM usikkert

Melder meg inn her da vi nå ønsker å prøve på nr 2. Har ei på 7 måneder og ammer fremdeles, så har ikke fått tilbake mensen. Hatt tegn til EL i en uke nå og i dag kom det mye EL slim, så vi får se hvordan det går:happy:
Åå så kjekt å se deg her :love017 :love017 så gøy dere vil prøve på nr 2 nå. Jeg ble gravid med nr 2 da nr 1 var 7 mnd ❤️
 
☆ Ametyst83 - 40 - B4 - PP 1 - EL ? - IKM ?

Melder meg inn her, får eggløsning nå denne uken etter SA uke 8+0, 21 mars. Eggløsning slim startet i går. Oppdaterer EL når jeg vet hvilken dag den kommer :Heartred
 
Back
Topp