☆ IKM uke 30 ☆

Ser det snakkes om ulike apper i forbindelse med prøving rundt på forumet, hvilke bruker dere og hvorfor?:) Selv bruker jeg Flo og synes den er veldig fin til å logge IKM, EL og når vi legger inn aksjer:joyful: men skulle gjerne hatt et sted å legge inn bilder av alle tester jeg tar.
 
Ut ifra el-smerter og slim så tror jeg at jeg missa eggløsning på testene, men nå begynner testen å bli sterkere..så skjønner ingenting jeg :dead:
 

Vedlegg

  • IMG_1178.jpeg
    IMG_1178.jpeg
    369,6 KB · Visninger: 18
Ser det snakkes om ulike apper i forbindelse med prøving rundt på forumet, hvilke bruker dere og hvorfor?:) Selv bruker jeg Flo og synes den er veldig fin til å logge IKM, EL og når vi legger inn aksjer:joyful: men skulle gjerne hatt et sted å legge inn bilder av alle tester jeg tar.

Jeg bruker alltid Flo om jeg prøver eller ikke for å følge med på syklus.

Bruker Premom til å legge inn bilde av og analysere tester.

Også bruker jeg FertilityFriend til temping. Temper kun med Apple Watch denne gangen da :)
 
Ser det snakkes om ulike apper i forbindelse med prøving rundt på forumet, hvilke bruker dere og hvorfor?:) Selv bruker jeg Flo og synes den er veldig fin til å logge IKM, EL og når vi legger inn aksjer:joyful: men skulle gjerne hatt et sted å legge inn bilder av alle tester jeg tar.
Før vi begynte å prøve på barn nr 2, har jeg brukt clue til å tracke syklus. Syns den er helt ok :) etter å ha lest på forumet her, bruker jeg fertilitet friend til å tempe og Premom til å legge inn el-tester og g-tester:D føles av og til ut som litt kontorjobb å oppdatere alle disse appene, men det er litt gøy også:laughing002
 
Jeg bruker alltid Flo om jeg prøver eller ikke for å følge med på syklus.

Bruker Premom til å legge inn bilde av og analysere tester.

Også bruker jeg FertilityFriend til temping. Temper kun med Apple Watch denne gangen da :)
Ble nysgjerrig på hvordan tempen er på Apple Watch i motsetning til fitbit. Er fet det samme?
 

Vedlegg

  • IMG_2107.png
    IMG_2107.png
    218,1 KB · Visninger: 13
Ser ut som min EL blir noen dager senere enn beregnet. CD22 i dag, har fått EL på 18-21-23 før. Blir spennende å se. Legger ved bilde, nederste er nettopp tatt og avlest innen fristen men ikke riktig positiv? Kjenner det skjer noe snart, men ja. Hadde glemt hvor frustrerende denne ventingen var.

IMG_4972.jpeg
 
Ble nysgjerrig på hvordan tempen er på Apple Watch i motsetning til fitbit. Er fet det samme?

Den ser sånn her ut :happy:

IMG_4023.jpeg


Også synkroniserer den automatisk med fertility friend, og kurven der ser sånn ut.
Opplever at den ikke er like jevn og «fin» som når man temper med termometer med to desimaler, men det funker og da er det digg å slippe styret med termometer syns jeg :woot:

IMG_4021.jpeg
 
Når dere sier det sånn, så må jeg vel ta en i kveld :laughing001
Kjenner enda en del «aktivitet» i magen, spennende!
Har vært på farta hele dagen, spent på å se på testen hjemme nå som den er tørr (selvom jeg vet man ikke skal der osvosvosv)!!! :D
Jeg så og en skygge :angelic:Ville ikke si noe for var vanskelig å se om den var grå eller hva. Men blir veeeldig spennende å følge med fremover! Stemmer for ny test ikveld :cool:
 
Ser ut som min EL blir noen dager senere enn beregnet. CD22 i dag, har fått EL på 18-21-23 før. Blir spennende å se. Legger ved bilde, nederste er nettopp tatt og avlest innen fristen men ikke riktig positiv? Kjenner det skjer noe snart, men ja. Hadde glemt hvor frustrerende denne ventingen var.

Vis vedlegget 439509

Ikke helt positiv nei, men ser ut som det nærmer seg :woot:
 
Den ser sånn her ut :happy:

Vis vedlegget 439511

Også synkroniserer den automatisk med fertility friend, og kurven der ser sånn ut.
Opplever at den ikke er like jevn og «fin» som når man temper med termometer med to desimaler, men det funker og da er det digg å slippe styret med termometer syns jeg :woot:

Vis vedlegget 439512
Bare for å blande meg inn :hilarious: men føler det har litt å si hvordan du har klokka på om natta; innsiden eller utsiden av håndleddet:shy: de to første bildene er fra de to første syklusene, da hadde jeg klokka på utsiden av håndleddet
IMG_4359.jpeg
IMG_4358.jpeg

På dette siste hadde jeg klokka på innsiden av håndleddet, å syns grafen ser mer «stabil» ut, så kanskje verdt å prøve å ha den på innsiden, om du da ikke allerede har det:hilarious:
IMG_4360.jpeg
 
Den ser sånn her ut :happy:

Vis vedlegget 439511

Også synkroniserer den automatisk med fertility friend, og kurven der ser sånn ut.
Opplever at den ikke er like jevn og «fin» som når man temper med termometer med to desimaler, men det funker og da er det digg å slippe styret med termometer syns jeg :woot:

Vis vedlegget 439512
Aha, jeg skjønner ikke helt FF. Prøver, men er helt grønn på den appen. Jeg har Fitbit og den vil ikke synke alt. Må kjøpe meg en Apple Watch
 
Bare for å blande meg inn :hilarious: men føler det har litt å si hvordan du har klokka på om natta; innsiden eller utsiden av håndleddet:shy: de to første bildene er fra de to første syklusene, da hadde jeg klokka på utsiden av håndleddet
Vis vedlegget 439515Vis vedlegget 439516
På dette siste hadde jeg klokka på innsiden av håndleddet, å syns grafen ser mer «stabil» ut, så kanskje verdt å prøve å ha den på innsiden, om du da ikke allerede har det:hilarious:Vis vedlegget 439517
Bare å blande seg :D Jeg har hatt klokka på utsiden av håndleddet, sånn som man vanligvis har en klokke. Opplever også at kurvene mine blir som dine to første der. Ustabile, skjønner ingenting av de. Skal prøve å ha klokka på innsiden neste pp :)
 
Back
Topp