☆ IKM uke 30 ☆

Hmm...

I dag kom det bittelitt brunt blod på papiret når jeg tørket meg. Jeg har aldri hatt mellomblødning eller spor av blod mellom menstruasjoner tidligere (når jeg har vært av prevansjon). Det fikk meg til å tenke: kunne det vært festeblødning? Er 4 dpo, men vi la kun inn aksjer 5 dager før el - og det er vel svært lite sannsynlig at noe derfra overlevde?? Vet det er _mulig_, men sannsynligheten er vel heller liten?
Har noen her blitt gravide før på 5 dager "gammel" sperm? :hilarious::scratch

Kjente at jeg brått fikk skikkelig testtrang, men får vel vente til torsdag-fredag med å teste.
 
Last edited:
Hmm...

I dag kom det bittelitt brunt blod på papiret når jeg tørket meg. Jeg har aldri hatt mellomblødning eller spor av blod mellom menstruasjoner tidligere (når jeg har vært av prevansjon). Det fikk meg til å tenke: kunne det vært festeblødning? Er 5 dpo, men vi la kun inn aksjer 5 dager før el - og det er vel svært lite sannsynlig at noe derfra overlevde?? Vet det er _mulig_, men sannsynligheten er vel heller liten?
Har noen her blitt gravide før på 5 dager "gammel" sperm? :hilarious::scratch

Kjente at jeg brått fikk skikkelig testtrang, men får vel vente til torsdag-fredag med å teste.
Oj, så spennende! Skal jo ikke se bort i fra at det klaffer
 
Jeg vet ikke om jeg er 5 dpo eller 3 dpo.. Hadde eggløsning smerter begge dagene. Syntes denne uken har vært et mareritt. Først EL etter SA.. kjøpte 10 metode tester i stad, og testet nå for og ha en å sammenligne med fremover :smiley-ashamed008 Kjenner jo trangen etter en positiv test er stor. Merker også at det har murret i livmoren, stikkinger i går, murringer i dag. Så veldig spent på om det kan ha klaffet eller ikke.
 
Last edited:
Jeg vet ikke om jeg er 5 dpo eller 3 dpo.. Hadde eggløsning smerter begge dagene. Syntes denne uken har vært et mareritt. Først EL etter SA.. kjøpte 10 metode i stad, for å teste og ha en å sammenligne med fremover :smiley-ashamed008 Kjenner jo trangen etter en positiv test er stor. Merker også at det har murret i livmoren, stikkinger i går, murringer i dag. Så veldig spent på om det kan ha klaffet eller ikke.
Begge mine jenter ble lagd på første eggløsning etter SA. Krysser fingrene for at det klaffer kjapt ❤️
 
Hmm...

I dag kom det bittelitt brunt blod på papiret når jeg tørket meg. Jeg har aldri hatt mellomblødning eller spor av blod mellom menstruasjoner tidligere (når jeg har vært av prevansjon). Det fikk meg til å tenke: kunne det vært festeblødning? Er 4 dpo, men vi la kun inn aksjer 5 dager før el - og det er vel svært lite sannsynlig at noe derfra overlevde?? Vet det er _mulig_, men sannsynligheten er vel heller liten?
Har noen her blitt gravide før på 5 dager "gammel" sperm? :hilarious::scratch

Kjente at jeg brått fikk skikkelig testtrang, men får vel vente til torsdag-fredag med å teste.
Så spennende! Jeg hadde akkurat slik du beskriver da jeg var gravid med førstemann :)
 
Ny test i kveld:pompus:

4min
1721070771899.jpeg

5min
1721070748689.jpeg
 
fått sterkeste test til nå i dag, betyr det at EL skjer om 24-48 timer fra i dag? Trodde kanskje jeg skulle ha EL i dag nå jeg fikk maksimal på CB eggløsningstest i går. Ble plutselig litt usikker på om jeg må legge inn aksjer både i dag og i morgen :)
IMG_5278.jpeg
 
Etter at jeg snudde klokka har tempen fortsatt oppover :D :smiley-angelic001 Meeeen veldig negativ test i dag….. har en del murringer nå, men kan jo bare være mensen som jobber seg fram.

Siden el kom før tiden, er jeg faktisk hele 10 DPO i dag. Tempen gjør at jeg enda holder motet litt oppe, men de knall negative testene er litt kjipe. Med første barnet fikk jeg ikke positiv før et par dager før IKM. Tror ikke det var tidligtest jeg brukte da, nå bruker jeg tidligtest…..:smiley-angelic002
IMG_3779.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_3780.jpeg
    IMG_3780.jpeg
    818,5 KB · Visninger: 21
Back
Topp