Ja, ikke sant! Da kan det bli litt unøyaktigTusen takk vet ikke helt om det vi gå for meg da. Våkner opp veldig mye om natta pga de to som sover på hver side av meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ikke sant! Da kan det bli litt unøyaktigTusen takk vet ikke helt om det vi gå for meg da. Våkner opp veldig mye om natta pga de to som sover på hver side av meg
Blir spennende å se på neste daMeg igjen. Syns nesten jeg ser en skygge på testen nå som den er tørket. Sammenligner med eggløsningstest som er gammel og tørket. Vet den er utenfor fristen altså, men veldig spennende..
Ja, han jeg fikk mars 2023 festet seg ikke før 9 DPOI følge den er det enda sjanse for at egget fester seg, noen dager til
Jeg ser streken! Så spennendeMeg igjen. Syns nesten jeg ser en skygge på testen nå som den er tørket. Sammenligner med eggløsningstest som er gammel og tørket. Vet den er utenfor fristen altså, men veldig spennende..
etter 6 minutter så testen sånn her utDagens test, makesure vanlig strimmel. Her er det en strek altså! Nå er håpet stort
Åh for en lykkeetter 6 minutter så testen sånn her ut
Jeg ser. Hvisker gratulererDagens test, makesure vanlig strimmel. Her er det en strek altså! Nå er håpet stort
ja, killer strekker og stikker. Kan liksom ikke forklare det.. har også mye vannete utflod7 dpo I dag, å har hatt veldig mye knip og stikk nederst i magen siden i går. Andre som opplever? Klarer ikke huske om jeg hadde det slik med de 2 første.
Har også kjent på det i dag, er og 7 dpo Mener å huske jeg hadde det sånn med forrige også7 dpo I dag, å har hatt veldig mye knip og stikk nederst i magen siden i går. Andre som opplever? Klarer ikke huske om jeg hadde det slik med de 2 første.
Samme her også. Murrer, kiler og strekker om hverandre. Lurer på om jeg hadde strekkinger med første, men ikke med nummer to. Ny livmor tror jeg nå, så spekulerer i om det er derfor jeg kanskje kjenner det mer igjen nå (hvis jeg er gravid da).ja, killer strekker og stikker. Kan liksom ikke forklare det.. har også mye vannete utflod
Grattis!etter 6 minutter så testen sånn her ut
Gratulerer så myeDagens test, makesure vanlig strimmel. Her er det en strek altså! Nå er håpet stort
ja, killer strekker og stikker. Kan liksom ikke forklare det.. har også mye vannete utflod
Har også kjent på det i dag, er og 7 dpo Mener å huske jeg hadde det sånn med forrige også
Spennende. Redd jeg kan bli lurt, for jeg "leter" etter symptomer. Med mine 2 første så ble jeg helt ubeskrivelig trøtt, før jeg i det hele tatt hadde fått positiv test, så nå går jeg rundt å kjenner etter om jeg føler meg mer trøtt en vanligSamme her også. Murrer, kiler og strekker om hverandre. Lurer på om jeg hadde strekkinger med første, men ikke med nummer to. Ny livmor tror jeg nå, så spekulerer i om det er derfor jeg kanskje kjenner det mer igjen nå (hvis jeg er gravid da).
Jeg er allerede i gang (7 DPO) og har publisert flere tester her i dag. Haha. Enig. Kjenner etter symptomer enten jeg vil eller ei. «Oi, ble jeg ikke litt vel rørt av denne TV-serien nå…» haha.Spennende. Redd jeg kan bli lurt, for jeg "leter" etter symptomer. Med mine 2 første så ble jeg helt ubeskrivelig trøtt, før jeg i det hele tatt hadde fått positiv test, så nå går jeg rundt å kjenner etter om jeg føler meg mer trøtt en vanlig
Hvor tidlig begynner dere å teste?
Husker du når du fikk utslag på test?Ja, han jeg fikk mars 2023 festet seg ikke før 9 DPO