☆ IKM uke 30 ☆

Dagens test, makesure vanlig strimmel. Her er det en strek altså! Nå er håpet stort :eek:
 

Vedlegg

  • IMG_4776.jpeg
    IMG_4776.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 79
7 dpo I dag, å har hatt veldig mye knip og stikk nederst i magen siden i går. Andre som opplever? Klarer ikke huske om jeg hadde det slik med de 2 første.
 
7 dpo I dag, å har hatt veldig mye knip og stikk nederst i magen siden i går. Andre som opplever? Klarer ikke huske om jeg hadde det slik med de 2 første.
ja, killer strekker og stikker. Kan liksom ikke forklare det.. har også mye vannete utflod
 
ja, killer strekker og stikker. Kan liksom ikke forklare det.. har også mye vannete utflod
Samme her også. Murrer, kiler og strekker om hverandre. Lurer på om jeg hadde strekkinger med første, men ikke med nummer to. Ny livmor tror jeg nå, så spekulerer i om det er derfor jeg kanskje kjenner det mer igjen nå (hvis jeg er gravid da).
 
ja, killer strekker og stikker. Kan liksom ikke forklare det.. har også mye vannete utflod
Har også kjent på det i dag, er og 7 dpo☺️ Mener å huske jeg hadde det sånn med forrige også❤️
Samme her også. Murrer, kiler og strekker om hverandre. Lurer på om jeg hadde strekkinger med første, men ikke med nummer to. Ny livmor tror jeg nå, så spekulerer i om det er derfor jeg kanskje kjenner det mer igjen nå (hvis jeg er gravid da).
Spennende. Redd jeg kan bli lurt, for jeg "leter" etter symptomer. Med mine 2 første så ble jeg helt ubeskrivelig trøtt, før jeg i det hele tatt hadde fått positiv test, så nå går jeg rundt å kjenner etter om jeg føler meg mer trøtt en vanlig :laughing002

Hvor tidlig begynner dere å teste?
 
Spennende. Redd jeg kan bli lurt, for jeg "leter" etter symptomer. Med mine 2 første så ble jeg helt ubeskrivelig trøtt, før jeg i det hele tatt hadde fått positiv test, så nå går jeg rundt å kjenner etter om jeg føler meg mer trøtt en vanlig :laughing002

Hvor tidlig begynner dere å teste?
Jeg er allerede i gang (7 DPO) og har publisert flere tester her i dag. Haha. Enig. Kjenner etter symptomer enten jeg vil eller ei. «Oi, ble jeg ikke litt vel rørt av denne TV-serien nå…» haha.
 
IMG_5285.jpeg

I følge Flo var EL i går, og premom sier EL er i dag ut ifra testene jeg har tatt bilde av. Så da regner jeg at jeg er 1 DPO i morgen. Har fått lagt inn godt med aksjer denne runden da EL kom seint hvertfall :hilarious:
 
Back
Topp