☆ IKM uke 30 ☆

Innenfor tiden også? Får håpe det er en ekte strek ❤️
Ja dessverre! Gitt meg falskt håp en gang før. Når jeg var gravid, så var streken på disse like tykk som kontrollstreken og en del tydeligere. Men du er tidligere enn jeg testet, så jeg håper veldig det er en ekte babystrek for deg! :Heartred Anbefaler å kjøpe en makesure strimmel for å teste i morgen tidlig om du kan, de slo ut først hos meg. Så om dette er en babystrek vil du nesten garantert få et tydeligere svar med makesure i morgen :)
 
8 DPO
Så sykt trøtt, vondt i hode og murringer.
I går kveld sovnet jeg på sofaen, noe jeg aldri gjør. Testene er negative fremdeles :dead:

Kveldens test..
1721319780890.jpeg
 
Jeg var gravid i april/mai i år, og da testet jeg negativt 12dpo. Trodde løpet var kjørt og testet ikke mer før på kvelden på ikm. Da var den svakt positiv. Jeg testet etter el, så vet når den var.

Så jeg skal ikke pine meg selv med å teste tidlig. Det er i alle fall planen min :hilarious: jeg er 7 dpo, og er på ferie (men har pakket med meg testet da :hilarious:)
 
Det er nok ikke skygge :) Her var min første makesure denne pp’en som var mer positiv idag <3
Synte den er sterkere en den jeg tok tidligere i dag. Sammenligner med testen jeg tok i mai (gravid) 10 dpo, er 8 dpo i dag
 

Vedlegg

  • IMG_2385.jpeg
    IMG_2385.jpeg
    218,3 KB · Visninger: 28
  • 84EA75FC-EF4C-4A5C-BF05-F6F8D4813E10.jpeg
    84EA75FC-EF4C-4A5C-BF05-F6F8D4813E10.jpeg
    567,9 KB · Visninger: 29
Tempen stiger, men alle testene er negative…. Bruker tidligtest. IKM er opprinnelig på mandag, men appene er ikke enige. Tr kan vel egentlig komme når som helst. Tror tempen i morgen tidlig vil være avgjørende. Sist pp steg ikke tempen over 36.70 grader. Så om tempen i morgen tidlig går opp, er det håp. Går den ned - ja da er det klart for ferie og vin :D
IMG_3828.jpeg
 
Det er så spennende med tester nå altså!
Her ryker nok første test imorgen tidlig 8 DPO :nailbiting:
Blir det eventuelt akkurat april-termin på de fleste her hvis det klaffer? :woot:
Her blir termin ifølge preggers 2 april, men jeg føder nok i midten av mars haha! Begge mine tidligere er født naturlig før termin (38+0 og 36+3) og truende prematur fødsel i uke 28 og i uke 25 med yngste. Får heldigvis god oppfølging og lutinus fra uke 16 :)
 
Det er så spennende med tester nå altså!
Her ryker nok første test imorgen tidlig 8 DPO :nailbiting:
Blir det eventuelt akkurat april-termin på de fleste her hvis det klaffer? :woot:
8. april 2025 på meg… Jeg ble gravid på «denne» syklusen i fjor, men mistet i uke 8. Hadde da termin 12. april 2024.
 
Det er så spennende med tester nå altså!
Her ryker nok første test imorgen tidlig 8 DPO :nailbiting:
Blir det eventuelt akkurat april-termin på de fleste her hvis det klaffer? :woot:
2. april her om det klaffer! :smiley-angelic001 Gikk tom for el-tester, og begrenset med aksjer, så blir nok fort mai-forsøk i stedet. Meeen, lov å håpe!
 
Back
Topp