Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja dessverre! Gitt meg falskt håp en gang før. Når jeg var gravid, så var streken på disse like tykk som kontrollstreken og en del tydeligere. Men du er tidligere enn jeg testet, så jeg håper veldig det er en ekte babystrek for deg! Anbefaler å kjøpe en makesure strimmel for å teste i morgen tidlig om du kan, de slo ut først hos meg. Så om dette er en babystrek vil du nesten garantert få et tydeligere svar med makesure i morgenInnenfor tiden også? Får håpe det er en ekte strek
Jeg ser i alle fall streken godt!Måtte ta ny test! Er det noen som har opplevd Skygge på Make Sure? Er 3 testen i dag
Det er nok ikke skygge Her var min første makesure denne pp’en som var mer positiv idag <3Måtte ta ny test! Er det noen som har opplevd Skygge på Make Sure? Er 3 testen i dag
Synte den er sterkere en den jeg tok tidligere i dag. Sammenligner med testen jeg tok i mai (gravid) 10 dpo, er 8 dpo i dagDet er nok ikke skygge Her var min første makesure denne pp’en som var mer positiv idag <3
Veldig spennende 5. april her om det klafferDet er så spennende med tester nå altså!
Her ryker nok første test imorgen tidlig 8 DPO
Blir det eventuelt akkurat april-termin på de fleste her hvis det klaffer?
Jeg serGår å innbiller meg at jeg ser en kjempe svak strek.. blir litt små gal av det her
Ja, den har bare blitt sterkere utover kvelden. Men, tør ikke å tro noe endaJeg ser
Her blir termin ifølge preggers 2 april, men jeg føder nok i midten av mars haha! Begge mine tidligere er født naturlig før termin (38+0 og 36+3) og truende prematur fødsel i uke 28 og i uke 25 med yngste. Får heldigvis god oppfølging og lutinus fra uke 16Det er så spennende med tester nå altså!
Det er strek ja Drister meg til å si gratulerer selvom du ikke tør å tro helt selv enda, jeg har troa for deg <3Ja, den har bare blitt sterkere utover kvelden. Men, tør ikke å tro noe enda
8. april 2025 på meg… Jeg ble gravid på «denne» syklusen i fjor, men mistet i uke 8. Hadde da termin 12. april 2024.Det er så spennende med tester nå altså!
2. april her om det klaffer! Gikk tom for el-tester, og begrenset med aksjer, så blir nok fort mai-forsøk i stedet. Meeen, lov å håpe!Det er så spennende med tester nå altså!
10 dpo morgen
10 dpo kveld
11dpo morgen
dette ser foreløpig lovende ut! Men jeg er likevel så redd for enda en SA… Krysser fingrene for en termin spire
Ja, den har bare blitt sterkere utover kvelden. Men, tør ikke å tro noe enda