☆ IKM uke 30 ☆

8DPO, og testekjøret er igang.. selv om jeg føler meg sikker på at det ikke blir noe denne gangen heller.. blenda så langt iallfall.. :wacky:

IMG_4385.jpegIMG_4386.jpegIMG_4387.jpegIMG_4388.jpeg
 
Last edited:
Veldig usikker på dpo. Men tror jeg er minst 10 dpo, og helt blanda i dag også. Så føler det er kjørt nå. Masse aktivitet nedi magen, men er sikkert oppladning til tidenes mens.
 
Hvor mange DPO er du? Personlig så stoler jeg ikke på RFSU før strekken er sterk etter som jeg har fått mange tydlige falske dessverre. På Kiwi får du 10 Make Sur for 99 kr
Skal ha mensen på torsdag, så er vel 13 dager dpo.. tok en ny test med morgen urin, det og RFSU og den ble seene sånn her ut etter 3-5 min. Tørr ikke helt å stole på di nei så blir nok en tur på butikken for å kjøpe noen andre:) og takk for svar
 

Vedlegg

  • IMG_1307.jpeg
    IMG_1307.jpeg
    893,5 KB · Visninger: 84
  • IMG_1308.jpeg
    IMG_1308.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 86
  • IMG_1309.jpeg
    IMG_1309.jpeg
    2 MB · Visninger: 81
  • IMG_1310.jpeg
    IMG_1310.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 85
Skal ha mensen på torsdag, så er vel 13 dager dpo.. tok en ny test med morgen urin, det og RFSU og den ble seene sånn her ut etter 3-5 min. Tørr ikke helt å stole på di nei så blir nok en tur på butikken for å kjøpe noen andre:) og takk for svar
Ser jo absolutt positiv ut så håper virkelig du får flere positive :Heartred , her er en test som jeg fikk skygge på en gang. Slutta å kjøpe de testene for har fått så mange skygger som det her
 

Vedlegg

  • IMG_2619.jpeg
    IMG_2619.jpeg
    108,3 KB · Visninger: 41
Ser jo absolutt positiv ut så håper virkelig du får flere positive :Heartred , her er en test som jeg fikk skygge på en gang. Slutta å kjøpe de testene for har fått så mange skygger som det her
Takk for svar❤️ Ja håper virkelig på flere positive, så bare krysser fingrene for at det ikke er skyggestreker. Ser det ikke så godt på bildene men strekene er rosa og ikke grå, så er jo lov å håpe. Din så jo fryktelig positiv ut der, og det var en skyggestrek!? håper ikke det er mitt tilfelle nå gikk tilbake for å se på den nå.
 

Vedlegg

  • IMG_1312.jpeg
    IMG_1312.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 46
Lurer på om kroppen prøver på ny eggløsning:inpain: tok en el test bare for å se og den var ganske sterk vill jeg si, i tillegg til at jeg kjenner skikkelig strekk og brennende smerte på venstre siden når jeg reiser meg. Vet ikke om det er tegn på EL, aldri hatt det på det viset før. Sist jeg ble gravid så slo g.test positivt ut ved EL, er nok det som forklarer di teite strekene jeg har fått i det siste.
1721720250944.jpeg
 
Takk for svar❤️ Ja håper virkelig på flere positive, så bare krysser fingrene for at det ikke er skyggestreker. Ser det ikke så godt på bildene men strekene er rosa og ikke grå, så er jo lov å håpe. Din så jo fryktelig positiv ut der, og det var en skyggestrek!? håper ikke det er mitt tilfelle nå gikk tilbake for å se på den nå.
Ja, var en skygge strekk. Ble så skuffa. Men, nå er jo jeg tydeligvis en som får en del skygger :hilarious: fått på Make Sure nå også,
Men, herregud du må da være gravid :love7jeg har virkelig troa på deg.
 
Ja, var en skygge strekk. Ble så skuffa. Men, nå er jo jeg tydeligvis en som får en del skygger :hilarious: fått på Make Sure nå også,
Men, herregud du må da være gravid :love7jeg har virkelig troa på deg.


Åååå så skuffende det må væreHåper virkelig det går veien for deg også❤️krysser fingrer og tær
 
Skal ha mensen på torsdag, så er vel 13 dager dpo.. tok en ny test med morgen urin, det og RFSU og den ble seene sånn her ut etter 3-5 min. Tørr ikke helt å stole på di nei så blir nok en tur på butikken for å kjøpe noen andre:) og takk for svar
Sånn var min første rfsu test, den ser positiv ut i mine øyne!
 
Vonde stikkinger på venstre side i dag, såpass sterke og ubehagelige at jeg våknet. Ble nyskjerrig på om kroppen har prøvd seg på ny EL, ettersom jeg aldri fikk bekreftet denne syklusen (men er ganske sikker på at egget slapp 13/7). Helt negativ EL test. Aldri hatt noe lignende i forbindelse med mens, så nå håper selvfølgelig en liten naiv del av meg selv at dette kan ha vært en form for festesmerte. Men det er kanskje ikke en greie en gang? :smiley-ashamed004 10 DPO i dag om jeg har rett om EL
 
Åååå så skuffende det må væreHåper virkelig det går veien for deg også❤️krysser fingrer og tær
Ja, virkelig. Ene Make Sur jeg tok nå var jo helt klar og tydelig, men var bare skygge.. kan bytte navn til skygge dama :dead: :hilarious: Kjøpt masse EL tester nå, så gleder meg til å starte.

Men, gleder meg til du skal teste igjen. Du er garantert gravid :love7
 
Back
Topp