Abbie90
Glad i forumet
Jeg har bare ikke feelingen…Tror ikke du kan legge så mye vekt på chatten og du er fremdeles litt for tidlig til å ha mistet håpet Jeg har aldri fått positivt test så tidlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bare ikke feelingen…Tror ikke du kan legge så mye vekt på chatten og du er fremdeles litt for tidlig til å ha mistet håpet Jeg har aldri fått positivt test så tidlig.
Skal ha mensen på torsdag, så er vel 13 dager dpo.. tok en ny test med morgen urin, det og RFSU og den ble seene sånn her ut etter 3-5 min. Tørr ikke helt å stole på di nei så blir nok en tur på butikken for å kjøpe noen andre og takk for svarHvor mange DPO er du? Personlig så stoler jeg ikke på RFSU før strekken er sterk etter som jeg har fått mange tydlige falske dessverre. På Kiwi får du 10 Make Sur for 99 kr
Ser jo absolutt positiv ut så håper virkelig du får flere positive , her er en test som jeg fikk skygge på en gang. Slutta å kjøpe de testene for har fått så mange skygger som det herSkal ha mensen på torsdag, så er vel 13 dager dpo.. tok en ny test med morgen urin, det og RFSU og den ble seene sånn her ut etter 3-5 min. Tørr ikke helt å stole på di nei så blir nok en tur på butikken for å kjøpe noen andre og takk for svar
Takk for svar Ja håper virkelig på flere positive, så bare krysser fingrene for at det ikke er skyggestreker. Ser det ikke så godt på bildene men strekene er rosa og ikke grå, så er jo lov å håpe. Din så jo fryktelig positiv ut der, og det var en skyggestrek!? håper ikke det er mitt tilfelle nå gikk tilbake for å se på den nå.Ser jo absolutt positiv ut så håper virkelig du får flere positive , her er en test som jeg fikk skygge på en gang. Slutta å kjøpe de testene for har fått så mange skygger som det her
Ja, var en skygge strekk. Ble så skuffa. Men, nå er jo jeg tydeligvis en som får en del skygger fått på Make Sure nå også,Takk for svar Ja håper virkelig på flere positive, så bare krysser fingrene for at det ikke er skyggestreker. Ser det ikke så godt på bildene men strekene er rosa og ikke grå, så er jo lov å håpe. Din så jo fryktelig positiv ut der, og det var en skyggestrek!? håper ikke det er mitt tilfelle nå gikk tilbake for å se på den nå.
Ja, var en skygge strekk. Ble så skuffa. Men, nå er jo jeg tydeligvis en som får en del skygger fått på Make Sure nå også,
Men, herregud du må da være gravid jeg har virkelig troa på deg.
Sånn var min første rfsu test, den ser positiv ut i mine øyne!Skal ha mensen på torsdag, så er vel 13 dager dpo.. tok en ny test med morgen urin, det og RFSU og den ble seene sånn her ut etter 3-5 min. Tørr ikke helt å stole på di nei så blir nok en tur på butikken for å kjøpe noen andre og takk for svar
Ja, virkelig. Ene Make Sur jeg tok nå var jo helt klar og tydelig, men var bare skygge.. kan bytte navn til skygge dama Kjøpt masse EL tester nå, så gleder meg til å starte.Åååå så skuffende det må væreHåper virkelig det går veien for deg ogsåkrysser fingrer og tær
Så gøy å se!! Gratulerer så mye! Denne må sitte!Vis vedlegget 440146Dette forstår jeg ikke jeg var bombesikker på at vi ikke kunne klare dette uten hjelp.. nå må spira bare sitte
Ååh gratulerer SÅÅÅ mye!!! utrolig gøy å se!! Gir meg håp veldig glad for degVis vedlegget 440146Dette forstår jeg ikke jeg var bombesikker på at vi ikke kunne klare dette uten hjelp.. nå må spira bare sitte
Vis vedlegget 440146Dette forstår jeg ikke jeg var bombesikker på at vi ikke kunne klare dette uten hjelp.. nå må spira bare sitte
Wow så utrolig koselig Etter så lenge må dette være en veldig stor lykke for deg også lykke til videreVis vedlegget 440146Dette forstår jeg ikke jeg var bombesikker på at vi ikke kunne klare dette uten hjelp.. nå må spira bare sitte
Gratulerer!!Vis vedlegget 440146Dette forstår jeg ikke jeg var bombesikker på at vi ikke kunne klare dette uten hjelp.. nå må spira bare sitte