★Julidamenes Skravletråd★

I går kveld våknet guttungen og da mannen kom opp hadde han kastet opp i hele senga, og rullet seg i det. Ble helskift og dusj på stakkaren. Har ikke sovet så godt i natt, bare venter på neste runde, men heldigvis sluppet unna. Har beholdt frokosten en time nå :) går visst i barnehagen, men er en mild variant så håper vi er ferdig og kan ha en rolig hjemmedag på sofan;)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
I går kveld våknet guttungen og da mannen kom opp hadde han kastet opp i hele senga, og rullet seg i det. Ble helskift og dusj på stakkaren. Har ikke sovet så godt i natt, bare venter på neste runde, men heldigvis sluppet unna. Har beholdt frokosten en time nå :) går visst i barnehagen, men er en mild variant så håper vi er ferdig og kan ha en rolig hjemmedag på sofan;)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
Håper det blir med den ene gangen så dere får en rolig dag hjemme! :)
 
I går kveld våknet guttungen og da mannen kom opp hadde han kastet opp i hele senga, og rullet seg i det. Ble helskift og dusj på stakkaren. Har ikke sovet så godt i natt, bare venter på neste runde, men heldigvis sluppet unna. Har beholdt frokosten en time nå :) går visst i barnehagen, men er en mild variant så håper vi er ferdig og kan ha en rolig hjemmedag på sofan;)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
God bedring i heimen!
 
Jeg er 17+0 i dag, og lurer på- kan man si at man er 4 måned på vei eller blir det feil å si ? Mtp svangerskaps måneder og det.
 
Jeg er 17+0 i dag, og lurer på- kan man si at man er 4 måned på vei eller blir det feil å si ? Mtp svangerskaps måneder og det.

Vet ikke om det er noe regel på det. Jeg tenker at jeg teller månedene fra siste mens iallefall fram til oul. Begynte siste mens 22.9 vil i dag si 4 måneder. + - noen dager selvfølgelig. Dette er bare hvordan jeg har tenkt altså.

Sent from my SGP311 using BV Forum mobile app
 
Jeg har vært hjemme hos foreldrene mine, og jeg må nok si at det er ikke det letteste tingen. Jeg gleder meg å flytte til vårt nye leilighet. Da blir det mer behagelig, og mer comfy med kun meg og mannen
 
Ul i dag! Jeg er utrolig spent på om gyn. kan se kjønn på spirene mine! :)
Er 16 + 4 i dag. Siste oppfølging fra gyn. før sykehuset tar over ansvaret ved oul 12/2. Litt vemodig å dra til gyn siste gangen. Han har gitt meg utrolig godt oppfølging hele svangerskapet! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Når jeg ser på vektøkningen på den oversikten der, ligger jeg i alle fall ikke over.... :)
 
Ul i dag! Jeg er utrolig spent på om gyn. kan se kjønn på spirene mine! :)
Er 16 + 4 i dag. Siste oppfølging fra gyn. før sykehuset tar over ansvaret ved oul 12/2. Litt vemodig å dra til gyn siste gangen. Han har gitt meg utrolig godt oppfølging hele svangerskapet! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Lykke til :) Spent på å høre om du fikk vite kjønn når du er hjemme igjen :)
 
Fant ikke Noen klagetråd, så da tar jeg en liten utblåsning her...
Jeg er såååå lei av å være gravid. Eller jeg er så lei av å være midt imellom slank og gravid. Ser liksom bare utrent ut.. Jeg som har jobbet sååå har etter sistemann for å gå ned i vekt og trimme meg til normal figur, så føler jeg at alt var bortkasta.

Og oppå det igjen syns samboer at jeg er litt vel opptatt av babyer. Jeg lager lister, titter på Internett og lufter tanker. Men det er jo lettere for han å glemme det bort litt. Vi som er gravide blir jo påminnet om dette HELE tiden. Jeg må få ventilert ut galskapen via ett eller annet, hvis ikke eksploderer jeg.. :S hadde vært godt å bare glemt hele babystyret i en ukes tid...
 
Fant ikke Noen klagetråd, så da tar jeg en liten utblåsning her...
Jeg er såååå lei av å være gravid. Eller jeg er så lei av å være midt imellom slank og gravid. Ser liksom bare utrent ut.. Jeg som har jobbet sååå har etter sistemann for å gå ned i vekt og trimme meg til normal figur, så føler jeg at alt var bortkasta.

Og oppå det igjen syns samboer at jeg er litt vel opptatt av babyer. Jeg lager lister, titter på Internett og lufter tanker. Men det er jo lettere for han å glemme det bort litt. Vi som er gravide blir jo påminnet om dette HELE tiden. Jeg må få ventilert ut galskapen via ett eller annet, hvis ikke eksploderer jeg.. :S hadde vært godt å bare glemt hele babystyret i en ukes tid...

Vurderte å lage en klagetråd selv i stad for jeg fant heller ikke noen tråd.
Jeg er også utrolig lei om dagen. Kvalmen har fortsatt ikke sluppet og i helga har det bare vært verre enn vanlig. Er 17 uker nå så begynner å se litt mørkt på at det slipper i det hele tatt... har mest lyst til å legge meg og våkne i starten av juli ;-)

Mannfolka henger vel stort sett litt etter i forhold til når det virkelig går opp for dem at de faktisk skal bli pappa. Når han får sett den lille på oul og etterhvert kan kjenne sparkene så hjelper det nok.


Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Vurderte å lage en klagetråd selv i stad for jeg fant heller ikke noen tråd.
Jeg er også utrolig lei om dagen. Kvalmen har fortsatt ikke sluppet og i helga har det bare vært verre enn vanlig. Er 17 uker nå så begynner å se litt mørkt på at det slipper i det hele tatt... har mest lyst til å legge meg og våkne i starten av juli ;-)

Mannfolka henger vel stort sett litt etter i forhold til når det virkelig går opp for dem at de faktisk skal bli pappa. Når han får sett den lille på oul og etterhvert kan kjenne sparkene så hjelper det nok.


Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Jeg er så lei av og være kvalm og trøtt/ slapp... Begynner å bli skeptisk til om kvalmen gir seg jeg og, 18 + 0 i dag og fortsatt kvalm :( "Diagnosen" heter ho så fint "svangerskapskvalme inntil uke 22", vi får krysse fingrene og håpe det gir seg innen det!

Fikk høre hjertelyden for første gang hos jordmor i går, det hjalp litt ;)
 
Har så dårlig samvittigehet over mannen jeg. Jeg er konstant sur og svarer iallefall altid surt selv om jeg ikke ønsker det! Tenker bare ikke over det før surmulingen popper ut kjeften haha!
Føler meg som den sure bikkja som går å suttrer hele tiden :(

Ønsketenking om å være super glad og sprudlende er ikke så lett det tydeligvis! :P
 
Back
Topp