★Julidamenes Skravletråd★

Deilig å høre den lyden ja :)
 
Skall på min andra kontroll idag. Hoppas att me kan Hitta hjærtat idag. Jag e ju 16+1 så de ska væl ikkje vara noen problem.
 
Imårres fikk ei venninne prinsessa si :) Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til sommern å få sjå min baby <3
 
Imårres fikk ei venninne prinsessa si :) Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til sommern å få sjå min baby <3
Bror og svigerinne har termin om åtte dager. Gleder meg masse til et nytt tantebarn og kose med! Kjekt å ha noen å låne litt mens man venter på sin egen baby ;)
 
Bror og svigerinne har termin om åtte dager. Gleder meg masse til et nytt tantebarn og kose med! Kjekt å ha noen å låne litt mens man venter på sin egen baby ;)
Ja absolutt :) Alltid spennende med nytt tantebarn :)
 
Fikk höra hjärtet slå idag. 150 slag noen menar att visst hjärtet slår över 140 så e det jenta. Får hoppas det stemmer
 
Jeg har lest at jenterytme/gutterytme er aktuelt først etter uke 30.. mulig jeg som er på bærtur altså:p dessuten er ikke det heeelt vanntett tror jeg.. sønnen i huset hadde en hjerterytme på 140-149 hele svangerskapet;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er så enkelt som 6 hardkokte egg, 1 pk ekte majones(litt mindre om man vil ha den tørr) purreløk, salt og pepper, alt etter eget ønske:) jeg synes også det er godt med reker i, men hadde ikke det i hus nå:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nå har jeg vært i butikken og handlet egg og speløk så nå er jeg klar for å teste eggesalaten din! Må bare overtale meg selv til å komme opp av sofaen igjen og ut på kjøkkenet. Mulig det ikke blir før i morgen...
 
Nå har jeg vært i butikken og handlet egg og speløk så nå er jeg klar for å teste eggesalaten din! Må bare overtale meg selv til å komme opp av sofaen igjen og ut på kjøkkenet. Mulig det ikke blir før i morgen...
Det som tar tid er faktisk å koke eggene;) når de skal deles opp bruker heg eggedeleren, så får jeg passe store biter etter min smak;) ønsker du større biter bruker du bare kniv, selv om det tar lenger tid og blir mer gris;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Uff, formen min er helt elendig i dag... Har slitt med sammenhengende hodepine i over tre uker nå, og i dag har hodet vært ekstremt vondt. Har i tillegg vært skikkelig kvalm og kastet opp flere ganger. Har ikke slitt med noe kvalme hittil i svangerskapet.
 
Uff, formen min er helt elendig i dag... Har slitt med sammenhengende hodepine i over tre uker nå, og i dag har hodet vært ekstremt vondt. Har i tillegg vært skikkelig kvalm og kastet opp flere ganger. Har ikke slitt med noe kvalme hittil i svangerskapet.

Uff, føler med deg <3 Håper det slipper taket på deg snart. Er så fælt å føle at man aldri kan stikke hode over vannet og få hentet seg inn skikkelig <3
 
Hei dere :)
Jeg ligger fortsatt mye på sofa'n, er 16 + 1 og stadig kvalm. :p Bedre om kvelden, og supertrøtt på dagen.

I dag sto jeg opp 07:30 med snuppa mi på 4, leverte henne i bhg, hjemme igjen kl. 09. Sovnet rundt kl. 11 og sov til kl. 15... Sover på dagen så og si hver dag, noen ganger sover jeg 2-3 timer om kvelden før jeg legger meg også! Håpløst... Nå blir jeg nok mere trøtt av kvalmestillende tabl. og da, men hjelpes... ;)

Håper kvalmen snart gir seg, dagene går så tregt! Klesvasken hadde snart gått ut fra badet på egenhånd om ikke samboeren tok tak :P

Har dere vært på flere kontroller nå, eller kun den første?
 
Hei dere :)
Jeg ligger fortsatt mye på sofa'n, er 16 + 1 og stadig kvalm. :p Bedre om kvelden, og supertrøtt på dagen.

I dag sto jeg opp 07:30 med snuppa mi på 4, leverte henne i bhg, hjemme igjen kl. 09. Sovnet rundt kl. 11 og sov til kl. 15... Sover på dagen så og si hver dag, noen ganger sover jeg 2-3 timer om kvelden før jeg legger meg også! Håpløst... Nå blir jeg nok mere trøtt av kvalmestillende tabl. og da, men hjelpes... ;)

Håper kvalmen snart gir seg, dagene går så tregt! Klesvasken hadde snart gått ut fra badet på egenhånd om ikke samboeren tok tak :p

Har dere vært på flere kontroller nå, eller kun den første?
Jeg er så takknemlig for at jeg slipper unna kvalmen når jeg er gravid! Jeg er usigelig trøtt, men tror det har begynt å slippe taket litt nå. Er 15+2 i dag.

Har kun vært på en kontroll til nå. Nesten to uker igjen til neste kontroll når jeg er 17+0.
 
Hei dere :)
Jeg ligger fortsatt mye på sofa'n, er 16 + 1 og stadig kvalm. :p Bedre om kvelden, og supertrøtt på dagen.

I dag sto jeg opp 07:30 med snuppa mi på 4, leverte henne i bhg, hjemme igjen kl. 09. Sovnet rundt kl. 11 og sov til kl. 15... Sover på dagen så og si hver dag, noen ganger sover jeg 2-3 timer om kvelden før jeg legger meg også! Håpløst... Nå blir jeg nok mere trøtt av kvalmestillende tabl. og da, men hjelpes... ;)

Håper kvalmen snart gir seg, dagene går så tregt! Klesvasken hadde snart gått ut fra badet på egenhånd om ikke samboeren tok tak :p

Har dere vært på flere kontroller nå, eller kun den første?

Det her høres jo akkurat ut som mine dager. På Tirsdag la jeg meg kl 19.samtidig med guttungen. På onsdag stod jeg opp kl 8.30... Leverte guttungen i barnehagen kl 10, la meg på sofaen med en gang jeg kom hjem, sov der til kl 15. Og la meg igjen kl 19 sammen med guttungen. i dag stod jeg opp kl 07.30, og planlegger nå (kl 9.50) en liten lur igjen. HERREGUD!!!! Er snart 16 uker på vei! Burde ikke trøttheten og kvalmen gi seg snart???? Drittlei!!!!!
 
Er utrolig trøtt jeg også. Føler jeg knapt gjør noe annet enn å sove :p Trodde jeg var kvitt kvalmen også, men den kom sterkt tilbake i går kveld når jeg skulle legge meg. Men vi går vel mot lysere tider, det må vel snart roe seg nå vel?!?
 
Ha ha, godt vi kan klage til hverandre her inne da! :p
Får håpe det gir seg snart ja... I mellomtiden får jeg prøve å komme litt videre på babyteppet... Går tregt når jeg sover bort så mye av dagen! Tenker stadig at jeg skal ta meg "en times lur" og vips så har jeg sovet 3-4 timer! ;)


-App'en
 
Jeg har lest at jenterytme/gutterytme er aktuelt først etter uke 30.. mulig jeg som er på bærtur altså:p dessuten er ikke det heeelt vanntett tror jeg.. sønnen i huset hadde en hjerterytme på 140-149 hele svangerskapet;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app


De e bara ønske tenking før meg angående de hjærterytmen. Pga eg vill ha Ønskar en jenta.
 
Back
Topp