★Julidamenes Skravletråd★

Da MÅ du sjekke mimmis.no!! :D Vi har bestilt vår TFK vogn derfra til 7500kr for både vogn med sportsdel, multi-x bag og regntrekk til begge deler. :D
De har salg nå, usikker på hvor lenge det varer, men der får du alle fargene på salg :D

Tusen takk for tips ;) Skal snakke med mannen og se hva vi gjør :)
 
I dag er jeg kvalm.. har blitt utrolig bortskjemt i det siste og har kunnet sove lenge, men ikke i dag:/ gutten vår våkner aldri før 7.45 om morgenen og i går (da far sto opp med han) sov han til over 9! Men i dag, jo da våknet han nermere 6.30:o det har han ikke gjort på over 1 år! Jeg vet jeg ikke har noe å klage over, men etter under 4 t søvn i natt er jeg helt ødelagt i dag.. hodepine, kvalme, gretten og svimmel av søvnmangel... bah, godt å få klaget litt her så det ikke går utover sønnen;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har en 3-åring her som og sove lenge:-) Som regel våkne hu 8-8.30, må vekkes når me ska i bhg:-) E litt bekymra for at nestemann ska ver en morgenfugl:-D hihi
 
Usj... Typisk at de sover lenge når noen andre "har dem"! Tenke seg til at vi kaster oss ut i det igjen nå som vi endelig kan sove lenge fordi storesøster klarer seg selv om morgenen! ;)

Var forresten kvalm og sliten selv i går, men det var min egen skyld. Jeg sto på beina og ryddet og ordnet i fire timer i strekk. Smart.
 
Har en 3-åring her som og sove lenge:-) Som regel våkne hu 8-8.30, må vekkes når me ska i bhg:-) E litt bekymra for at nestemann ska ver en morgenfugl:-D hihi
Samme her. Guttungen sov til mellom 9 og 10 hele jula. Har våkna ganske tidlig i helga nå, men tror det er mest overgangen til at han har måtte opp tidlig til barnehagen + forkjølelse. Når det får gått seg til igjen blir det nok stort sett han kommer til å våkne tidligst 8 i helgene. Gjorde det i høst. Tenkte på det med nattevåk og mating også når jeg så noe på TV her om dagen. Han sov fra 23-6 stort sett hver natt fra halvannen måned. Bare å dytte inn sutten innimellom. Vi er utrolig bortskjemte... Gruer meg litt til hvordan det kan bli med neste.

Sent from my SGP311 using BV Forum mobile app
 
Kjeder meg. Andre?

Skulle gjerne hatt tid til å kjede meg... ;) Men jeg sitter derimot på jobb og prøver å ikke kjenne på migrenen jeg har hatt siden lørdag kveld!
 
Migrene er noe drit. Prøver å holde meg våken her, så jeg ikke skal våkne med hodepine, men ikke så lett når jeg ligger under dyna. ;-) ha en fin dag på jobb da!
 
Migrene er noe drit. Prøver å holde meg våken her, så jeg ikke skal våkne med hodepine, men ikke så lett når jeg ligger under dyna. ;-) ha en fin dag på jobb da!

Takk! Uff, ja... Hadde sovet selv, dersom jeg hadde vært hjemme nå. ;)
 
Kjeder meg. Andre?
Sitter og prøver å finne noe å gjøre før jeg skal på kveldsvakt fra halv fire til halv elleve. Greier aldri å gjøre noe fornuftig på dagen når jeg har kveldsvakt, blir alltid til at jeg sitter og ser tv hele dagen. :P
 
Dette blir første barnet, men har to små hunder. Små mammadaltene som elsker at jeg er hjemme på dagtid sånn at de kan okkupere fanget mitt og kose hele dagen etter at vi har vært ute på lang morgentur. :P
 
Er sååå fornøyd med meg selv :D Spørsmålet er ikke lenger hva jeg mangler, men hva jeg ikke mangler. Har nå, 16uker på vei kjøpt vogn m. sportsdel og liggedel, bilsete + isofix base, BabyBjørn bæresele, reiseseng, ammepute, stellebordspute, dyne + pute, sengetøy, sprinkelseng, madrass, overmadrass, laken, madrassbeskytter, tåteflasker, kantbeskytter, badebalje + stativ og vognpose. Foreløpig ikke så mye klær annet enn en Body og en kosedress, men regner med å få mye klær i gaver + at jeg kjøper dette når vi er bortreist :-) BabyBjørn Vippestol får vi i gave av besteforeldrene til Mannen :D Og BabyCall'en måtte han ordne siden det tross alt var en teknisk duppeditt ;)

Høres sikkert ut som galskap, men tingen er at jeg reiser om syv uker og vil ikke være tilbake før ca fem uker før termin så har ikke hatt så mye valg annet enn å bli ferdig :-) :-)
 
Jøss, imponert!!! Skal dere på ferie i 7 uker?

Om syv uker reiser vi på ferie i tre uker, så har jeg to dager hjemme hvor jeg må ta en legetime og vaske tøy/ pakke før jeg skal til Lillehammer på behandling i over fem uker i strekk, kommer da hjem i midten av mai og har termin i slutten av juni/begynnelsen av juli :-)
 
Er sååå fornøyd med meg selv :D Spørsmålet er ikke lenger hva jeg mangler, men hva jeg ikke mangler. Har nå, 16uker på vei kjøpt vogn m. sportsdel og liggedel, bilsete + isofix base, BabyBjørn bæresele, reiseseng, ammepute, stellebordspute, dyne + pute, sengetøy, sprinkelseng, madrass, overmadrass, laken, madrassbeskytter, tåteflasker, kantbeskytter, badebalje + stativ og vognpose. Foreløpig ikke så mye klær annet enn en Body og en kosedress, men regner med å få mye klær i gaver + at jeg kjøper dette når vi er bortreist :) BabyBjørn Vippestol får vi i gave av besteforeldrene til Mannen :D Og BabyCall'en måtte han ordne siden det tross alt var en teknisk duppeditt ;)

Høres sikkert ut som galskap, men tingen er at jeg reiser om syv uker og vil ikke være tilbake før ca fem uker før termin så har ikke hatt så mye valg annet enn å bli ferdig :) :)

Så flink du har vært da. :) Godt å få gjort unna ting nå før du reiser ja :)
 
Hodepine ikveld. Var på 15 mnd kontroll me gutten imorges. Først førsov vi oss. Kom litt førsent till timen. Var runt å handla massa fint på tilbud. Sko akurat køra hjem så startar ikkje bilen mitt uppe i allt. Måtte vænta en stund før eg fikk hjelp till å starta bilen..
E de det konstigt eg har hodepine?..
 
Hadde time hos legen for å få gradert sykemelding i dag. Sjekket det meste. Blodtrykket var litt lavt, men hadde vært overrasket om det var noe annet. Fant såvidt hjertelyden et par ganger, men h*n snudde seg fort unna. Bare greit å få det bekreftet :-)

Sent from my SGP311 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp