Da MÅ du sjekke mimmis.no!!Vi har bestilt vår TFK vogn derfra til 7500kr for både vogn med sportsdel, multi-x bag og regntrekk til begge deler.
De har salg nå, usikker på hvor lenge det varer, men der får du alle fargene på salg![]()
Tusen takk for tips
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da MÅ du sjekke mimmis.no!!Vi har bestilt vår TFK vogn derfra til 7500kr for både vogn med sportsdel, multi-x bag og regntrekk til begge deler.
De har salg nå, usikker på hvor lenge det varer, men der får du alle fargene på salg![]()
Samme her. Guttungen sov til mellom 9 og 10 hele jula. Har våkna ganske tidlig i helga nå, men tror det er mest overgangen til at han har måtte opp tidlig til barnehagen + forkjølelse. Når det får gått seg til igjen blir det nok stort sett han kommer til å våkne tidligst 8 i helgene. Gjorde det i høst. Tenkte på det med nattevåk og mating også når jeg så noe på TV her om dagen. Han sov fra 23-6 stort sett hver natt fra halvannen måned. Bare å dytte inn sutten innimellom. Vi er utrolig bortskjemte... Gruer meg litt til hvordan det kan bli med neste.Har en 3-åring her som og sove lengeSom regel våkne hu 8-8.30, må vekkes når me ska i bhg
E litt bekymra for at nestemann ska ver en morgenfugl:-D hihi
Kjeder meg. Andre?
Migrene er noe drit. Prøver å holde meg våken her, så jeg ikke skal våkne med hodepine, men ikke så lett når jeg ligger under dyna. ;-) ha en fin dag på jobb da!
Sitter og prøver å finne noe å gjøre før jeg skal på kveldsvakt fra halv fire til halv elleve. Greier aldri å gjøre noe fornuftig på dagen når jeg har kveldsvakt, blir alltid til at jeg sitter og ser tv hele dagen.Kjeder meg. Andre?
Jøss, imponert!!! Skal dere på ferie i 7 uker?
Er sååå fornøyd med meg selvSpørsmålet er ikke lenger hva jeg mangler, men hva jeg ikke mangler. Har nå, 16uker på vei kjøpt vogn m. sportsdel og liggedel, bilsete + isofix base, BabyBjørn bæresele, reiseseng, ammepute, stellebordspute, dyne + pute, sengetøy, sprinkelseng, madrass, overmadrass, laken, madrassbeskytter, tåteflasker, kantbeskytter, badebalje + stativ og vognpose. Foreløpig ikke så mye klær annet enn en Body og en kosedress, men regner med å få mye klær i gaver + at jeg kjøper dette når vi er bortreist
BabyBjørn Vippestol får vi i gave av besteforeldrene til Mannen
Og BabyCall'en måtte han ordne siden det tross alt var en teknisk duppeditt
Høres sikkert ut som galskap, men tingen er at jeg reiser om syv uker og vil ikke være tilbake før ca fem uker før termin så har ikke hatt så mye valg annet enn å bli ferdig![]()
![]()