★Julidamenes Skravletråd★

Takk for mange gode tips♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Eggesalat er det eneste jeg liker sylteagurk i... :)
 
Hadde første dag på jobb etter jula i går. Gikk passe greit, og var overraskende lite sliten og kvalm i går kveld. Altså lå på sofaen hele kvelden, men var ikke noe verre enn en dag hjemme. Til morran i dag var jeg utrolig trøtt. Stod til slutt opp og tok en dusj, men ble bare mer trøtt, sliten og kvalm så fant senga igjen og bestemte meg for å bli hjemme.
Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg tatt meg sammen og kommet meg på jobb, men nå klarer jeg ikke gjøre det på samme måte. Har ingen ekstra reserver å gå på som jeg kan nytte av i sånne situasjoner. Syns det er så håpløst.
Fram til forrige graviditet hadde jeg aldri vært borte fra jobben grunnet sykdom. Satt veldig langt inne da jeg måtte ta den første dagen hjemme. Hadde aldri opplevd at jeg ikke klarte å presse kroppen til en dag til på en måte, men lærte da at når kroppen sier stopp så må jeg bare hvile. Tenker at om jeg hviler i dag klarer jeg resten av uka på jobb, hadde jeg presset meg i dag hadde nok resten av uka blitt hjemme.
Har en veldig forståelsesfull arbeidsgiver så det går veldig greit, men føler jeg skravler litt her for å kunne ha god samvittighet for at jeg valgte å bli hjemme i dag xsmile8
 
I dag skal jeg prøve å få gjort unna litt rydding i huset mens ungene er i barnehagen og skolen. Skjønner ikke helt hvordan de ungene greier å rote så innmari mye :-p helt utrolig!! Skal bestille meg time til jordmor også, så håper å få høre hjertelyden i neste uke :-) og nå tror jeg sannelig at jeg nermer meg 50innlegg hær på juli sånn at jeg kan søke om tilgang til det hemmelige forumet også!! Hurra :-) Er så glad i dag <3
 
Da blir det time til jordmor neste torsdag, og da er jeg akkurat 15uker og det bør gå greit å finne hjertelyden :-) Og de 3ukene mellom jordmortime og OUL går sikkert fort, så mye å glede seg til nå! :-)
 
Sov fra 00:00 til 09:30 natt til i går, stod opp og dro til legen, fikk resept på Phenegan som jeg hentet ut, var hjemme igjen 11:00, tok en pille og sov til 17:00!!!!! Tenkte at "nå er det bare å glemme å få sove i natt!", men neida, sovnet før tolv og da jeg våknet 09:00 kunne jeg lett ha sovet lenger!!! Er dødstrøtt... Tar nok ikke flere sånne piller ;)
 
Sov fra 00:00 til 09:30 natt til i går, stod opp og dro til legen, fikk resept på Phenegan som jeg hentet ut, var hjemme igjen 11:00, tok en pille og sov til 17:00!!!!! Tenkte at "nå er det bare å glemme å få sove i natt!", men neida, sovnet før tolv og da jeg våknet 09:00 kunne jeg lett ha sovet lenger!!! Er dødstrøtt... Tar nok ikke flere sånne piller ;)
Hvorfor tar du phenergan? Mener jeg fikk det da jeg hadde søvnvansker som tenåring.. Er ikke det allergimedisin?
 
Aha! Ja, jeg skjønner i alle fall at du ble trøtt.. Følte meg som en zombie når jeg brukte det!
 
Sov fra 00:00 til 09:30 natt til i går, stod opp og dro til legen, fikk resept på Phenegan som jeg hentet ut, var hjemme igjen 11:00, tok en pille og sov til 17:00!!!!! Tenkte at "nå er det bare å glemme å få sove i natt!", men neida, sovnet før tolv og da jeg våknet 09:00 kunne jeg lett ha sovet lenger!!! Er dødstrøtt... Tar nok ikke flere sånne piller ;)

Men det hørtes jo fantastisk ut å sove så mye da! :D

-Appen
 
Ikkje gott nå før tiden. Mitt bekken e helt j.... Ont orkar ikkje noet. Så kjedeligt :-(
 
Er så enkelt som 6 hardkokte egg, 1 pk ekte majones(litt mindre om man vil ha den tørr) purreløk, salt og pepper, alt etter eget ønske:) jeg synes også det er godt med reker i, men hadde ikke det i hus nå:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Supert! Tusen takk! Må nok prøve meg en dag snart. Har ikke noe purre eller egnet alternativ i hus, så bør vel innom butikken først. Blir kanskje litt tamt uten noe som setter litt smak...
 
Ikkje gott nå før tiden. Mitt bekken e helt j.... Ont orkar ikkje noet. Så kjedeligt :-(
Begynner å bli veldig slitsomt her også... Magnesium gjør at jeg ikke har så mye smerter nedover beina, men kjenner det godt på begge sider bak, og litt i symfysen.... Det gjorde jeg ikke før de siste månedene sist. :(

Men vet jo at det går over en vakker dag! ;)
 
Begynner å bli veldig slitsomt her også... Magnesium gjør at jeg ikke har så mye smerter nedover beina, men kjenner det godt på begge sider bak, og litt i symfysen.... Det gjorde jeg ikke før de siste månedene sist. :(

Men vet jo at det går over en vakker dag! ;)


I förra svangerskap hade eg ikkje vont för Lang på sluten . Litt tråkigt denna gang. Du menar magnesium hjelper.? Takk skall pröva ut det eg og.
 
I förra svangerskap hade eg ikkje vont för Lang på sluten . Litt tråkigt denna gang. Du menar magnesium hjelper.? Takk skall pröva ut det eg og.

Det hjelper på stramme muskler, som er minst halvparten av mine smerter, i alle fall. :)
 
Hehe, ja kan jo se det sånn og ;) Men hadde ikke planer om å sove bort flere uker av livet, så får holde med ett døgn :p

Nei skjønner det :) men for meg som fremdeles er greit dårlig hadde det ikke vært feil å hoppe over et par uker :p vips! Termindato! :p og folk spør: "Hvordan var svangerskapet ditt?" "Nei det husker jeg knapt - jeg sov i 40 uker!":p

-Appen
 
Hadde en skikkelig dårlig natt med en 4 åring som ikke ville sove, og ryggen og bekkenet verket som bare det. Leverte henne i BHG og gikk hjem og sov noen timer. Så reiste meg og min mann på barnashus for å se på vogner. De hadde jo januarsalg nå så vi har lurt en stund på om vi skulle kjøpe TFK, men de var helt utsolgt for mørk blå som vi ville ha. De hadde bare en vogn ut av de som var på tilbud igjen, men det var i sånn skikkelig blå, og det vil jeg ikke kjøpe nå hvis det skulle vise seg å bli en jente. Skikkelig skuff :( Er ikke interessert i å bruke 10000,- på vogn, så vi får se om det ikke dukker opp noe brukt eventuelt. :)

Da MÅ du sjekke mimmis.no!! :D Vi har bestilt vår TFK vogn derfra til 7500kr for både vogn med sportsdel, multi-x bag og regntrekk til begge deler. :D
De har salg nå, usikker på hvor lenge det varer, men der får du alle fargene på salg :D
 
Back
Topp