★Julidamenes Skravletråd★

Nettopp kommet hjem fra OUL (til tross for at jeg visste kroppen hadde hoppet over en syklus - men jordmor sa hun måtte ta utgangspunkt i siste mens så da ble det sånn). I.f. Jordmor var jeg kun 11+6, men da måtte jeg ha testet positivt samme dag som befruktningen skjedde og det har jeg aldri hørt om - så er nok bare en litt kort baby ;) hehe! Men veldig koselig, og bildene var veldig tydelige og fine :-) Strakk på bena gjorde h*n og ;) stas
 
Nå sitter eg på sofan. Munsår svir å klör som bara den. Gråter över att eg har trodd eg skulle me sönnen på helsestasjonen imorgen tidligt så var det idag eg sko ha vart dær. Kænner meg så dårlig mamma asså att eg kunde ta feil datum. Uff kommer ikkje få sova mye inatt asså. Længtar till kl blir 8:00 så eg kan ring de..
 
Nå sitter eg på sofan. Munsår svir å klör som bara den. Gråter över att eg har trodd eg skulle me sönnen på helsestasjonen imorgen tidligt så var det idag eg sko ha vart dær. Kænner meg så dårlig mamma asså att eg kunde ta feil datum. Uff kommer ikkje få sova mye inatt asså. Længtar till kl blir 8:00 så eg kan ring de..
Vet akkurat hvordan du har det! Men husk at de nok er vant til det, og når du ringer og snakker med dem, blir du nok mer enn tilgitt! :)
 
Vet akkurat hvordan du har det! Men husk at de nok er vant til det, og når du ringer og snakker med dem, blir du nok mer enn tilgitt! :)


Helt syk asså Hur kænnslig man er. Bara det att eg liker ikkje glømme avtaler/time nær det gjæller om
Mitt barn..men de Fixar seg..
 
Har så lyst på fenalår.. Så fick vi en levert på dörren idag. De blev ikkje bedre av å ha den ståendes här. Kan jag ta chansen å frysa ned in noen dygn först.?? Eller e det risko enda.. Har läst så mye om detta men jag blir ikkje klok på det.
 
Har så lyst på fenalår.. Så fick vi en levert på dörren idag. De blev ikkje bedre av å ha den ståendes här. Kan jag ta chansen å frysa ned in noen dygn först.?? Eller e det risko enda.. Har läst så mye om detta men jag blir ikkje klok på det.
Syns stadig at jeg leser at frysing IKKE er godt nok, man må varmebehandle fy-mat for at det skal være trygt :(
 
Men jeg skjønner godt at du har innmari lyst på, for fenalår er jo fantastisk godt!
 
I dag gleder jeg meg til middag!! Første gang på evigheter! Svin indrefilet og hjemmelaget fløtegratinerte poteter :cool:

-Appen
 
Nå har jeg vært hjemme hos foreldrene mine siden søndag og nå er det helt umulig å rekke å lese seg opp på alt som har blitt skrevet her.

Endelig er det julaften!!! Endelig er jeg 12 fullgåtte uker på vei!!!

Nå skal jeg finne fram finstasen og gjøre oss klare til feiring. I kveld blir det pinnekjøtt hos svigers, med mannens søsken og deres familier. Det blir kos. Selv om jeg må innrømme at julefeiring med min familie er litt mer etter min smak. Med ribbe, gang rundt juletre og litt mer felles kakespising etter at gavene er åpnet. Men det er to forskjellige familier og forskjellige tradisjoner, skal man spleise to personer og to familier må man være villig til å gi og få av tradisjoner også ;)
 
Sitter på kaia i Moss og venter på båten. Blingsa på båttidene og er derfor en time å vente, ikke et kvarter som jeg trodde... Kjipt med to små barn i bilen.
 
Nå måtte jeg lete etter denne tråden, dere! Fyyyyyy oss... ;)

Gjett hva jeg har gjort i dag!? Gått en halv mil på ski!! Trodde ALDRI at det skulle være mulig i uke 13 for meg, men bekkenet er (*bank-i-bordet*) snillere med meg denne gangen. :) Eller kanskje det er jeg som har vært snillere med bekkenet på forhånd... ;)
Så gjenstår det å se om jeg klarer en tur i morgen også... ;)
 
Oioi! :D så heldig du er som har snø! Nå står jeg ute og venter på banen i tynn jakke og synes det er helt greit men alle andre går i boblejakke. Vet hvem av oss som er preggers ja :p skal ut og spise med noen venninner. Krysser armer og bein for at kvalmen ikke kicker inn! :p

-Appen
 
Jeg sto mye på slalom sist vinter, men var forberedt på å holde meg til langrenn i år. Det var helt til bekkenløsningen slo inn, det er visst en utrolig dårlig kombinasjon ifølge osteopaten, så det kommer jeg nok ikke til å teste. :)
 
Jeg kjente det litt i går kveld, og er sliten i dag, men bekkenet er helt greit nå. Kommer ikke til å ta noe skitur i dag uansett, da det snør tett! ;)
 
Fremdeles kvalm og enormt sliten, over 13/14 uker på vei - skal dette aldri ta slutt? :( Jeg orker snart ikke mer

Og i morgen får vi gjester også - kan ikke si jeg gleder meg sånn som ting er nå, har heldigvis vasket hus og klær litt etter litt de siste dagene så får resten bli som det blir. Er glad for at vi bare blir seks personer og alle er innstilt på en rolig hyggelig kveld
 
Fremdeles kvalm og enormt sliten, over 13/14 uker på vei - skal dette aldri ta slutt? :( Jeg orker snart ikke mer

Og i morgen får vi gjester også - kan ikke si jeg gleder meg sånn som ting er nå, har heldigvis vasket hus og klær litt etter litt de siste dagene så får resten bli som det blir. Er glad for at vi bare blir seks personer og alle er innstilt på en rolig hyggelig kveld

Samme her. Forrige gang ga det seg rundt 4 måneder for meg. Det blir jo ca 16 uker så det kan bli bedre selvom det ikke er blitt det enda. Var fortsatt noe sliten, men kvalmen ga seg helt.
Skal ha folk selv i morra og ikke vært hjemme i helga så skal gjøre det meste i dag så jeg kan hvile imorgen. Alle skal ta med litt hver så jeg skal steke kalkun bare.

Sent from my SGP311 using BV Forum mobile app
 
Samme her. Forrige gang ga det seg rundt 4 måneder for meg. Det blir jo ca 16 uker så det kan bli bedre selvom det ikke er blitt det enda. Var fortsatt noe sliten, men kvalmen ga seg helt.
Skal ha folk selv i morra og ikke vært hjemme i helga så skal gjøre det meste i dag så jeg kan hvile imorgen. Alle skal ta med litt hver så jeg skal steke kalkun bare.

Sent from my SGP311 using BV Forum mobile app

Smart at alle skulle ta med litt - problemet her er at ei "venninne" foreslo å ha det hos meg og da skulle alle komme og hjelpe til, og sove over. Ba to andre par så vi ble syv til sammen, kjøpte en ekstra gjesteseng til over 3000,- - så igår følte hun seg "så til overs" og trakk seg (var som sagt hennes initiativ!), nå står jeg med ALT alene og vil ikke ødelegge alles nyttårsfeiring pga en annen som kun tenker på seg selv. I tillegg var hun den eneste med bil av de tre som bor 40/50 min unna og jeg må nå i tillegg kjøre nesten to timer for å hente gjester i tillegg... Ufint! Blir en stund til jeg orker å prate med henne igjen ;)
 
Smart at alle skulle ta med litt - problemet her er at ei "venninne" foreslo å ha det hos meg og da skulle alle komme og hjelpe til, og sove over. Ba to andre par så vi ble syv til sammen, kjøpte en ekstra gjesteseng til over 3000,- - så igår følte hun seg "så til overs" og trakk seg (var som sagt hennes initiativ!), nå står jeg med ALT alene og vil ikke ødelegge alles nyttårsfeiring pga en annen som kun tenker på seg selv. I tillegg var hun den eneste med bil av de tre som bor 40/50 min unna og jeg må nå i tillegg kjøre nesten to timer for å hente gjester i tillegg... Ufint! Blir en stund til jeg orker å prate med henne igjen ;)

Ja, det var virkelig ufint! Skjønner godt at du ikke prater med ho på ei stund da. Blir jo ekstra slitsomt når du må ut å kjøre i tillegg. Får tenke at dere kommer til å få en hyggelig kveld og ho sikkert ikke kommer til å få det noe bra der ho er ;-)


Sent from my SGP311 using BV Forum mobile app
 
Uff, tilbake på jobb etter nesten to uker juleferie. Var ikke lett å få ungene ut av senga i dag, og når jeg først kommer på jobb i dag så har ikke sjefen kommet og låst opp slik han pleier. Jeg har nøkkel, men jeg har ikke koden til alarmen. Heldigvis var mannen allerede på jobb og han har koden, så han fikk låst meg inn :)

Men det er litt hardt å være tilbake...
 
Back
Topp