★Julidamenes Skravletråd★

ÅÅÅ så spennende! :D Sitter og venter på at vi har overskudd til å begynne til å spare til bolig vi.. Utrolig kjedelig at mannen ikke har kommet seg ut i jobb enda pga for stor pågang innen det han skal.. Meeen det blir snart, og da kan vi begynne å søke om å skille tomt fra garden til svigerfar noe som kommer til å bli en lang prosess da dette blir den 3. huset på tomta...
Gleder meg skikkelig til å komme til prossessen med å finpusse tegninger osv :D

Det blir spennende :p gleder meg skikkelig til at prosessen starter skikkelig. Spennende å se huset reise seg og ikke minste finpusse alle detaljene :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Etter å ha halvsovet på sofaen hele ettermiddagen bestemte jeg meg for å være litt grei og lage vafler til kveldsmat. Storebror bestemte seg for å invitere bestemor og bestefar (svigers) på vafler. Verken jeg eller huset ser ut etter nissefest i skogen tidligere i dag. Hurra...
 
Må ha frokost nr 2! Fikk en brødskive på senga av gubben i 7-tia, men nå må jeg ha noe mer!
 
aiii ai! hodepine, gå din vei!
 
Sulten! Måtte gå til jobb i dag pga bilen streika så da ble det frokost en halv time tidligere enn vanlig!
 
Våknet med hodepine i dag. Grusomt! Har tatt paracet og håper det hjelper. Orker ikke gå sånn i hele dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uff.. God bedring! :) Våknet uten smerter men kjenner det siger smått på igjen! Blææææ!!! :P
 
Utrolig dramatiske ting som skjer her jeg bor idag/inatt.. En som har ranet en buss med øks, en som har tent på si ega leilighet og akkurat nå så er det en død mann funnet i sjøen her.. Greit nok at det er en by, men såååå stor er den ikke! :P
 
Da har jeg fortalt min stemor at hun skal bli bestemor igjen:) hennes reaksjon var: det visste jeg vel!:p så morro når jeg får positive reaksjoner!:)

taster fra den lille hvite^^,
 
Så kjekt :) Gleder meg til vi kan fortelle det :)
 
Denne ble med meg hjem idag! Tok med lillegutten på 1 1/2 år til frisøren (noe som gikk overraskende bra!!) og etterpå gikk vi en snar tur innom sentret. Siden jobben skal ha julebord i helgen så måtte jeg bare innom en nyåpnet damebutikk der jeg fant denne med nesten første øyekast! Og det ble ikke noe mer prøving haha! Damen som jobbet i kassa og hun som betalte sin egen kjole, ga meg så mye komplementer for hvor fint den satt på at jeg holdt på å springe ut butikken igjen (blir fort veldig flau)... men det var hyggelig da. Synes den var fin selv jeg :D Mannen var også med og når han sier noe er fint på- så mener han det også heldigvis :p
Blir nok brukt i jula også :)
 

Vedlegg

  • 1476503_636101059764552_256861365_n.jpg
    1476503_636101059764552_256861365_n.jpg
    25,1 KB · Visninger: 44
Gleder meg sykt til fri fra jobb i morgen!! :p
 
Litt småkvalm å større brøst e de enda symtomerna idag. Nestan sån eg lurar på om eg verkligen e gravid.. Ska bli gott å komma til legen på førsta kontrol på fredag.
 
Tre halve dager på jobb uten å vekke noe særlig mistanke!! Bare 7 igjen.....
 
Noen burde feste denne tråden! :P Måtte gå 3 sider bak for å finne den! :(
 
Haha jooo :D Hva skal dere idag da? :)
 
Er ikke så flink til å skravle jeg heller gitt...

Vurderer å pakke inn litt julegaver, men er så sinnsykt tiltaksløs at jeg vet ikke om jeg gidder:p:rolleyes:

Enn dere?:)

taster fra den lille hvite^^,
 
Uff... Er 12 uker nå - etter 6 uker med kvalme er jeg så ufattelig sliten og har null energi - har ikke gjort annet enn å ligge i sengen omtrent disse ukene og nå håper jeg bare jeg snart blir bedre så jeg kan nyte julen :(
 
Huff, håper du blir bedre snart Celite:)

Er det dumt av meg å kutte folatpilla og de andre vitaminene? Hver gang jeg har tatt de den siste uka kommer de i retur i løpet av 30 min:( er ikke kvalm eller noe, jeg må bare plutseli spy... er 11+1 og har tatt de regelmessig frem til nå, men har ikke fått i meg noe fra pillene de siste dagene siden de kommer i retur så fort...

taster fra den lille hvite^^,
 
Back
Topp