★Julidamenes Skravletråd★

Eg som ælskar vok grønnsaker .. Hade det till middagen idag. Vill bara spy..
Å fy de e det værsta eg har smakt.. Kommer ikkje spisa det på en stund..
 
Er det noen som har erfaring med afripran tabeletter? Jeg har fått det mot kvalmen men de funker ikke! Ga bare opp å ta de siden de ikke hadde noen annen effekt enn at jeg ble kjempe trøtt....


Snart mamma til 3❤️
 
Er det noen som har erfaring med afripran tabeletter? Jeg har fått det mot kvalmen men de funker ikke! Ga bare opp å ta de siden de ikke hadde noen annen effekt enn at jeg ble kjempe trøtt....


Snart mamma til 3❤️

Hjelper ikke på meg heller. Fikk beskjed om å ta to av gangen når jeg snakket med legen i dag. Så får se om det hjelper :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
I dag skal vi bort å se på tomten vår igjen. Har blitt stikki ut hvordan huset skal ligge, så vi må se hva vi synes. Ellers så blir det en tur i gymsalen for at vesla vår skal få vært litt aktiv. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

ÅÅÅ så spennende! :D Sitter og venter på at vi har overskudd til å begynne til å spare til bolig vi.. Utrolig kjedelig at mannen ikke har kommet seg ut i jobb enda pga for stor pågang innen det han skal.. Meeen det blir snart, og da kan vi begynne å søke om å skille tomt fra garden til svigerfar noe som kommer til å bli en lang prosess da dette blir den 3. huset på tomta...
Gleder meg skikkelig til å komme til prossessen med å finpusse tegninger osv :D
 
Kjedelig at smaksnervene skal være så rare under en graviditet. I dag smakte kjøttpølsene lam. Elsker lam til vanlig men ikke nå :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Det funker ikke det heller:-/ ligger strak ut i dag! Hverken ritz kjeks eller vann holder seg nede....


Snart mamma til 3❤️

Afipran funket ikke for meg sist jeg var gravid. Nå ble jeg innlagt sykehus og fikk postafen og det funker veldig bra! Føler med deg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sitter i et lite dilemma med meg selv om hvordan jeg skal gjøre det når denne sykemeldingen har siste dag på mandag..
Kvalmen varierer ENOOOORMT men har roet seg i det minste og jeg har begynt å blitt ekstremt trøtt! Bekkenet stivner lett og har begynt å klikke og gjøre vondt om jeg har vært på butikken i 30-60 min..
Har veldig lyst å prøve på jobb igjen men har iallefall ikke sjans til å stå 100% lenger...
Men vet ikke hvor populært det blir om jeg evt stiller 50% og finner ut at det er umulig fort og kommer tilbake med nok ei sykemeld... Blæh jeg hater dette rett og slett.
 
1 år 2 mnd g 6 dagar tog min son sina førsta 2-3 steg.. Spennades før varje dag så prøver han mer å mer..ska bli kjekt nær han går helt selv Kanske det inte blir så mye bæring på han.. Men travel de blir det sækert..
 
1 år 2 mnd g 6 dagar tog min son sina førsta 2-3 steg.. Spennades før varje dag så prøver han mer å mer..ska bli kjekt nær han går helt selv Kanske det inte blir så mye bæring på han.. Men travel de blir det sækert..

Så gøy :D plutselig er han høyt og lavt hele tiden ;)

-Appen
 
Sitter i et lite dilemma med meg selv om hvordan jeg skal gjøre det når denne sykemeldingen har siste dag på mandag..
Kvalmen varierer ENOOOORMT men har roet seg i det minste og jeg har begynt å blitt ekstremt trøtt! Bekkenet stivner lett og har begynt å klikke og gjøre vondt om jeg har vært på butikken i 30-60 min..
Har veldig lyst å prøve på jobb igjen men har iallefall ikke sjans til å stå 100% lenger...
Men vet ikke hvor populært det blir om jeg evt stiller 50% og finner ut at det er umulig fort og kommer tilbake med nok ei sykemeld... Blæh jeg hater dette rett og slett.

Hold deg hjemme til du føler deg bedre :) det har jeg planer om neste uke når jeg har legetime... Orker ikke gå på jobb halveis å slite meg ut..
 
Hold deg hjemme til du føler deg bedre :) det har jeg planer om neste uke når jeg har legetime... Orker ikke gå på jobb halveis å slite meg ut..


Hmm, ja enig! Har vært hjemme i 2 mnd nå snart så føler ikke jeg kan være borte mer! Har aldri vært sykemeldt så lenge før så det er vell bare ubehaget inni meg jeg sliter med akkurat i denne avgjørelsen.. Er jo så hektisk på jobb også nå fremmover.
Er virkelig en kjip avgjørelse dette med sykemelding synes jeg! :P
 
Litt dumt spørsmål: Hva betyr egentlig at man er for eksempel i uke 9+2 ? Teller ikke man den første måneden eller?Jeg blir litt forvirret av å lese forskjellige inlegg her :p
 
Litt dumt spørsmål: Hva betyr egentlig at man er for eksempel i uke 9+2 ? Teller ikke man den første måneden eller?Jeg blir litt forvirret av å lese forskjellige inlegg her :p

Da er det 9 uker og 2 dager siden første dagen i siste menstrasjon. :) Babyen er da 7 uker og 2 dager gammelt. :)
 
Etter et hiva julebord sammen med jobben til samboer i går kveld et katta ut av sekken:p det var så morro å se samboer stolt som en hane da han fortalte at han skulle bli pappa igjen:D så nå må vi bestemme oss for når vi skal fortelle foreldrene våre:p

taster fra den lille hvite^^,
 
Back
Topp