★Julidamenes Skravletråd★

synes alt er ganske trist for tiden :( har ikke hørt fra barnefar siden jeg fortalte han det. Aldri følt meg så innmari alene faktisk :(


Sent from my iPhone

Så trist å lese :( Kanskje han bare trenger litt tid til å venne seg til tanken?

Sender deg en god klem og krysser fingrene for at ting skal forandre seg :)
 
Så trist å lese :( Kanskje han bare trenger litt tid til å venne seg til tanken?

Sender deg en god klem og krysser fingrene for at ting skal forandre seg :)


UFF då.. Ikkje kjekt å höra att han ikkje hör av seg.

Tusen takk.. :)Håper jo at han med tiden vi ha kontakt med meg/oss igjen. Men det hadde vært så godt å kunne prate med han. Setter en skikkelig demper humøret dette her..
 
Sender deg en klem og håper for deg at han endrer mening og tar kontakt med deg snart.

---------------------------
Bruker mobilen nå :)

Takk :) klem tilbake
 
Rett på permisjon, men ikke med lønn vel? Veldig få ting man har rett på lønn til. Har dessuten litt vanskelig for å be om permisjon med lønn til ting, jobber i familiebedrift og de fleste her jobber litt fleksibelt (type skift) så "alle" (unntatt meg) pleier å fikse ting utenfor arbeidstiden sin. Men pga barnehage og at mannen (som også jobber i bedriften) jobber skift så er det ikke så lett for meg å jobbe annet enn 8-16. Jeg ba ikke engang om betalt under svangerskapskontroller i forrige svangerskap (ble ansatt omtrent midt i svangerskapet)...
Når man jobber i små bedrifter er det vel annerledes, ja... :( I stat og kommune får man permisjon med lønn.
 
Har verdens beste mann som lot seg overtale for å dra på butikken for å kjøpe fyrstekake til meg! Fikk akutt craving..:rolleyes:

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Det ble seg en kveld:p
Gikk å la oss kl halv 11. Leste litt på sengekanten før jeg kjenner at jeg er sulten. For første gang gir jeg etter på den impulsen å står opp for å smøre meg ei brødskive med kaviar og majones:p

Oppdager så at jeg må på do.. etter en blødningsfri uke har det nå begynt igjen med brunt på papiret.. så blødningene mine startet 4+3 første gang for så å starte igjen 8+3 nå... kan det være tilfelle eller ser kan det se ut som om jeg har småblødninger ca når jeg skulle hatt mens? En ting er sikkert, når jeg skal til lege neste gang (ca 10+4) skal jeg høre om mulighetene til enda en ul. Fy så usikker man blir når man får farge på papiret!

Beklager, nattens syt og frustrasjoner fra denne kanten..

taster fra den lille hvite^^,
 
Er visst ganske vanlig å ha blødninger som sammenfaller med "mensmønsteret". De jeg har hørt om før, har hatt nettopp det. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er visst ganske vanlig å ha blødninger som sammenfaller med "mensmønsteret". De jeg har hørt om før, har hatt nettopp det. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Er vanskelig å vite hva det var, for det ble med det ene tørket i går kveld. Mulig det var et sprengt blidkar da jeg er litt hard i magen for tiden;p

taster fra den lille hvite^^,
 
Det ble seg en kveld:p
Gikk å la oss kl halv 11. Leste litt på sengekanten før jeg kjenner at jeg er sulten. For første gang gir jeg etter på den impulsen å står opp for å smøre meg ei brødskive med kaviar og majones:p

Oppdager så at jeg må på do.. etter en blødningsfri uke har det nå begynt igjen med brunt på papiret.. så blødningene mine startet 4+3 første gang for så å starte igjen 8+3 nå... kan det være tilfelle eller ser kan det se ut som om jeg har småblødninger ca når jeg skulle hatt mens? En ting er sikkert, når jeg skal til lege neste gang (ca 10+4) skal jeg høre om mulighetene til enda en ul. Fy så usikker man blir når man får farge på papiret!

Beklager, nattens syt og frustrasjoner fra denne kanten..

taster fra den lille hvite^^,


Føler med deg!!:/ har det likens.. Fikk for første gang rent blod på pappiret igår, tidligere har det vært utblandet i utfloden... Er så usikker på hva som skjer, men jeg orker ikke å dra til legen før jeg har time igjen neste mandag...
Har ikke noe blødninger idag, så det var sikkert en uskyldig blødning... Men er likevell veldig ubehagelig nå som en har begynt å glede seg skiiiiiikkelig over svangerskapet... Får kribblinger i magen hver gang jeg ser minsten koser og er så god med dukka hjemme hos bestemora si feks... Ååååh jeg ønsker så inderlig denne spiren!:(

Krysser fingrene for oss begge* klemmer*
 
Føler med deg!!:/ har det likens.. Fikk for første gang rent blod på pappiret igår, tidligere har det vært utblandet i utfloden... Er så usikker på hva som skjer, men jeg orker ikke å dra til legen før jeg har time igjen neste mandag...
Har ikke noe blødninger idag, så det var sikkert en uskyldig blødning... Men er likevell veldig ubehagelig nå som en har begynt å glede seg skiiiiiikkelig over svangerskapet... Får kribblinger i magen hver gang jeg ser minsten koser og er så god med dukka hjemme hos bestemora si feks... Ååååh jeg ønsker så inderlig denne spiren!:(

Krysser fingrene for oss begge* klemmer*
Krysser fingrene for oss begge! Jeg har blødd så ofte nå at hjertet ikke hopper over et slag eller to nå når jeg ser missfarging på papiret. Er egentlig litt ubehagelug det og.. jaja, er jeg heldig får jeg kanskke en ul til når jeg skal til lege i midten av desember. Frem til da tar jeg imot kvalme og tretthet med åpne armer enn så lenge:) så lenge jeg ikke spyr vel og merke:p

taster fra den lille hvite^^,
 
Heisann:) Legger inn ett lite spor her jeg. Er 7+4 idag og laget meg endelig en profil her. Er greit å ha en plass å prate om alt og ingenting.

Krysser fingrene for oss alle :D
 
Måtte over på side to for å finne skravletråden! Da er det på tide med en liten dytt ;) hihi
 
Ikke bra!:) hvordan går det med dere? Hvor langt er dere nå, og hvordan er forma deres?:)
 
Sitter og skjelver på jobb! Er så sinnsykt kvalm! Tok med meg fruktsalat for at jeg skulle få i meg noe i det minste men hver gang jeg tar meg en bit blir jeg bare kvalmere :( kjenner det letter litt nå av kvalmen heldigvis!:) trodde jeg skulle spy isted:eek:

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
Prøv Marie kjeks . de funker ! :-)
 
Jeg er 9 uker og en dag :P og formen er egentlig ikke så gale som forventet . litt små kvalm om kvelden og får ikke i meg så mye mat som jeg vil :P
 
Huff, føler virkelig med dere som er skikkelig kvalme. Kan ikke være noe kjekt i det hele tatt. Selv har jeg bare hatt to dager med morgen kvalme *BANK I BORDET* Har veldig løs mage om morningen da, men det er jo ingenting i forhold til å kaste opp synes jeg.
 
Er det flere enn meg som er konstant sultenkvalm? Om jeg spiser meg skikkelig mett tar det max en time så er jeg skikkelig sultenkvalm igjen:/ siden jeg er ganske overvektig og nettop har slitt med å gå ned 12 kilo er jeg livredd for å rase opp i vekt igjen:( sliter også med å snu tankegangen fra slanking til gravid..

taster fra den lille hvite^^,
 
vi så et bankende hjerte i dag :) og ble flyttet frem et par dager, så er nå 7+3 (det jeg har regnet med hele tiden, siden befruktningen skjedde den dagen) og ikke 7+1 :) det negative er at jeg er blitt sykmeldt i en uke og må ta blodfortynnende pga overstimulering (prøverørsforsøk). får ny ul om en uke. legen var litt rar, fokuserte ikke på babyen i det hele tatt, men bare de cystene. var like før jeg ble innlagt :(
 
Er det flere enn meg som er konstant sultenkvalm? Om jeg spiser meg skikkelig mett tar det max en time så er jeg skikkelig sultenkvalm igjen:/ siden jeg er ganske overvektig og nettop har slitt med å gå ned 12 kilo er jeg livredd for å rase opp i vekt igjen:( sliter også med å snu tankegangen fra slanking til gravid..

taster fra den lille hvite^^,

Jeg er! Småkvalm og uggen uansett om jeg er sulten eller mett egentlig. Slitsomt :(
 
Back
Topp