★Julidamenes Skravletråd★

Gu i natt hadde jeg bra vondt i nede i magen/skjeden. men d har jeg hver natt. :)
Men er det noen som som slit med og sove om nettene ? :/
i dag var jeg opp kvart over 5 ...Lys våken.
 
Sliter heldigvis ikke med å sove enda og er ganske opplagt når lillemann skal opp kl 7-8 heldigvis :)
Sliter med mye mageknipe og diare for tiden... :( aner ikke hva som forårsaker dette :( :(
Er det ikke det ene så skal det være det andre! :p

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
I går hadde jeg stikkinger/murringer i livmoren fra ca kl 16 til jeg sovnet i natt. Smertene var svake, men jevnlige, og da klokken ble 22 satt jeg å gråt fordi jeg syntes så synd på meg selv. Ikke lett å være førstegangsgravid og hormonell :(
 
Litt bekymret her.. Er i gj.snitt på do 3 ganger om natten, men i natt var jeg ikke en
Eneste gang.. Håper ikke det er noe galt.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Gu i natt hadde jeg bra vondt i nede i magen/skjeden. men d har jeg hver natt. :)
Men er det noen som som slit med og sove om nettene ? :/
i dag var jeg opp kvart over 5 ...Lys våken.


Eg sliter me å sova om natten.. Sovnar ikke før sent. Nær ja væl har sovnat så vaknat jag å får ikkje sovna om igjen..
I førre svangerskap sovna eg med en gang eg la meg ned..
 
I går kveld etter jobb fikk jeg plutselig en slags styrtblødning.. Ingen smerter eller klumper som kom ut. Blødningene stoppet heldigvis fort igjen. Var på ul i dag er 5+6. Alt så normalt ut, men for tidlig å se noe til fosteret. Skal til gynokologene igjen på lørdag for ny ul å blodprøver. Føler meg heldig som har en gynokolog virkelig stiller opp :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi er fler som har problemer med nattesøvnen. I starten lå jeg lenge våken uten å få til å sovne. Nå sovner jeg i løpet av 15 min, men våkner ofte om natten og har problemer med å sovne igjen.. har og problemer med å komme meg opp om morgenen.. 8 fullgåtte uker i morgen, så håper det retter seg snart...

taster fra den lille hvite^^,
 
Ja e hoppas eg og ellers kommer till krassja sammen visst eg ikkje får sova..
 
I går kveld etter jobb fikk jeg plutselig en slags styrtblødning.. Ingen smerter eller klumper som kom ut. Blødningene stoppet heldigvis fort igjen. Var på ul i dag er 5+6. Alt så normalt ut, men for tidlig å se noe til fosteret. Skal til gynokologene igjen på lørdag for ny ul å blodprøver. Føler meg heldig som har en gynokolog virkelig stiller opp :)


Sent from my iPad using BV Forum

De gynekologene er gull verdt ♥
Masse lykke til på lørdag! Det går sikkert veldig greit ,)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har i mange år tenkt at jeg skulle sjekket om jeg kunne bli blodgiver (eller blodigere som autokorrekt ville kalle det ;) ), men aldri fått rota meg til det. Har nemlig ikke funnet åpningstider utenfor vanlig kontortid og det skal mye til for at jeg tar fri fra jobb! Men i høst kom jeg over åpningstider som gikk på ettermiddagen også. Fylte ut kontaktinfo på nett. I dag ringte de meg etter nesten to måneder og jeg fikk time til blodprøve og "intervju". Etterpå går det opp for meg at de ikke vil ha gravide så da måtte jeg ringe tilbake og avlyse. Kom igjen i august 2015! Jadda, det var lenge til det!
 
Jeg fikk helt akutt lyst på vafler til kveldsmat, så nå står jeg å steker vafler Hihi


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nam d hørtes godt ut :)
Jeg har et problem, Jeg har ikke matløst.. :/ men sulten, ja det er jeg.
 
Uff, det er ikke noe særlig.. Håper det tar seg opp snart:) Det går veldig opp og ned til meg også, men er heldigvis ikke så dårlig enda.
 
Jeg fikk helt akutt lyst på vafler til kveldsmat, så nå står jeg å steker vafler Hihi


Sent from my iPhone using BV Forum
Kanskje jeg må steke vafler i kveld? Gutta på 2 og 4 kommer sikkert ikke til å klage :D
 
Jeg er sulten også!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei.
Når er det vanlig å si det til lederen på jobben? Er 6+4 i følge bv.
Første gang dette og er rimelig grønn på alt sånt....
 
Hei.
Når er det vanlig å si det til lederen på jobben? Er 6+4 i følge bv.
Første gang dette og er rimelig grønn på alt sånt....
Det er forskjellig fra person til person. Men du er forpliktet til å si det når du er 6 måneder på vei. Dette pga permisjon og vikar.

---------------------------
Bruker mobilen nå :)
 
Jeg fikk helt akutt lyst på vafler til kveldsmat, så nå står jeg å steker vafler Hihi


Sent from my iPhone using BV Forum
Helt siden jeg har lest dette har jeg og hatt lyst på vafler:p skal love deg at det blir til neste måltid!:p

taster fra den lille hvite^^,
 
Det er forskjellig fra person til person. Men du er forpliktet til å si det når du er 6 måneder på vei. Dette pga permisjon og vikar.

---------------------------
Bruker mobilen nå :)

Okai :-)
Tusen takk, tror jeg venter til ny året jeg, da er jeg 12 uker :-) Hehehe 6 mnd faktisk, da tror jeg at jeg måtte kommet med mange dårlig unnskyldninger for vektøkning rundt magen :-P
 
Back
Topp