★Julidamenes Skravletråd★

Gratulerer med dagen All song :dance011
Håper dagen din blir lysere etter hvert :flower
 
Gratulerer med dagen all song!:D

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer med dagen, All song! Håper dagen har blitt bra tross alt... :)
 
I dag har jeg hatt en litt slitsom dag... Kvalmen kom allerede i sengen på formiddagen, og ble verre etter at jeg sto opp. Satt i kø på gjenvinningsstasjonen i nesten en time, med sol rett i fleisen og litt for mye folk rundt til at jeg bare kunne hoppe ut av bilen og kaste opp om det behovet meldte seg. Gikk heldigvis bra. Senere var vi en tur på Strømmen Storsenter (stoooort senter med myyyye folk), og vi måtte gå gjennom hele senteret og tilbake... Nå har jeg spist hjemmelaget pizza, og det gikk greit, men er fortsatt uggen. Håper det ikke blir mange sånne dager! Føler virkelig med dere som virkelig er kvalme!
 
Medisinsk abort blir vel ikke rett? Da kan jo også selvvalgte aborter inkluderes. Da jeg var hos gyn forklarte hun at MA stod for missed abortion (altså at fosteret har dødd, men kroppen har ikke skjønt det).

-Appen
Var på et forum der mange brukte ma fir selvvalgt medisinsk abort... jeg har sekv kun brukt det fir missed.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Nu ska ni få høra om min dag.. Skype med Mina syster så skulle eg børja laga middag.. Satte stekepanne på kokeplaten å satte den på.. Akurat då kom mannen hjem med en gave i Handen. Eg glømte hela stekepannen å me gikk in å skulle skype vidare me Mina syster., helt pløtsligt så går brannalarmet igang å det piper i hela huset.. 2 systrar på skype som lurar på vad som skjer.. Gutten på 14 mnd kryper runt å ska se vart det piper.. En mann som springer som
En høne runt å ska prøve skru av alarmen.. Dær sitter eg på golvet å tenker vi måste ha en plan visst noet sån skulle skjer igjen eller evt en Brand.. Før en dag.. Nå ska eg ned å spise kake å opne pakken min.. Syns eg førtjænnar det efter allt idag. Eller??
 
Det fortjener du! Kose deg! :D
 
Herre min hatt! Blir svimmel av å sitte å riste av vinden som slår inn mot husveggen!
Har flyttet senga til lillegullet inn på soverommet for denne natta, da han har ett vindu som er råttent! Tar ikke en sjangs på å la han sove alene i ett sånt grusomt vær! (Vi leier der verten får aldri fingeren ut av ræva til å prioritere saker som burde vært fikset)
Mannen gikk å la seg nå og vurderer å gjøre det samme! Var veldig utrivelig å sitte her alene! :)
Så natta damer! :D
 
vond dag i dag.. kjenner masse på frykten for å miste spirene.. Livredd for å dra på jobb i morgen.. Mange tunge tak!
Og så har jeg SINNSYKT lyst på westfalerskinke! :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Oi. Er hos svigers. De serverte hjortestek som var rød i midten med potetstappe hvor det var blandet inn pepperoni og choritzo pølse (eller hvordan det skrives).. OG de røyker inne. Nekter å si noe enda! Spiste bare rundt kjøttet slik at jeg spiste det som var gjennomstekt også unngikk jeg pepperonien i potetstappen. Håååper ikke jeg fikk i meg noe av fy-maten nå :( :(

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
I går var vi i 40 års dag, å jeg var såklart edru.. Å hadde den historien å fortelle når noen skulle spørre meg om det... MEN ingen spurte, å det er så deilig når de spm ikke kommer :)
 
Blæ! Har vært så kvalm i dag og kastet opp flere ganger. Merker at formen er dårligere til mer sliten jeg er, så nå tar jeg kvelden. Har hatt to relativt gode dager nå. Har ingen å klage til så måtte bare skrive det her :p

Det går helt sikkert bra Mocca. Er jo svært sjedent at det forekommer sånne farlige ting i norsk mat :)
Passiv røyking er vell ikke så bra. Tanten min ble beskyldt for å røyke når de såg morkaken etter fødselen. Men det var nok bare arbeidsmiljøet som hadde skylden (dette var da før røykeloven kom). Regner med du ikke henger med svigers hver dag, så ville ikke bekymret meg.
 
BLÆH! Jeg er selvsagt så takknemlig for spiren i magen og så lenge alt er greit det så skal jeg ikke klage.. Men fy så fælt det er å være kvalm fra en våkner til en legger seg!

I dag kom min søster og lagde middag og ordnet med lillegull. Mannen sov etter nattevakt og benyttet sjansen til å besøke en kompis siden søstra mi var her!

Nå skal jeg snart legge meg. Må opp tidlig for å levere mini i bhg før jeg skal på ul kl 9.





Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag er minsten to år :) Vi har feiret med familieselskap og nå sitter jeg sliten på sofaen. Det verste er at jeg faktisk er sulten!!! Serverte taco og masse kake etterpå og syns jeg spiste nok av begge deler, men er altså sulten. Og har ikke lyst på noen ting... Dvs kebab hadde vært godt, men det er litt sent og jeg gidder ikke kjøre noe sted!

Feiringen ble vellykket i det minste :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har vært hos svigers (far og stemor til mannen) idag vi også og fortalte de om spiren! :) Reagerte med latter og jubel så det var vellykket iallefall! :D Hurra!

Har vært i grei form idag og lurer på om det kan ha noe med at jeg tok meg et glass cafe latte på morgenen?! :D Hvis så, så har jeg endelig funnet kuren min! :D
 
Back
Topp