★Julidamenes Skravletråd★

Blæ! Har vært så kvalm i dag og kastet opp flere ganger. Merker at formen er dårligere til mer sliten jeg er, så nå tar jeg kvelden. Har hatt to relativt gode dager nå. Har ingen å klage til så måtte bare skrive det her :p

Det går helt sikkert bra Mocca. Er jo svært sjedent at det forekommer sånne farlige ting i norsk mat :)
Passiv røyking er vell ikke så bra. Tanten min ble beskyldt for å røyke når de såg morkaken etter fødselen. Men det var nok bare arbeidsmiljøet som hadde skylden (dette var da før røykeloven kom). Regner med du ikke henger med svigers hver dag, så ville ikke bekymret meg.


Nei, er ikke der hver dag. Langt ifra :) så håper det går bra :)

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
Har verdens kjedeligste arbeidsoppgave på jobb akkurat nå tror jeg! Har i mange uker nå brukt masse tid på å legge inn diverse informajon til ca 380 varer i et dustete, låst produktark i Excel og nå vil de ha mange av opplysningene på nytt i listeform! Alle opplysningene unntatt strekkoden kunne kopieres fra annet dokument og nå sitter jeg og skal samle inn igjen alle strekkodene og skrive dem opp i lista. BORING!!! Ikke finner jeg noen god måte å være effektiv på heller.

(og så er det kanskje ikke veldig effektivt å titte innom babyverden heller :p:rolleyes::eek:;))
 
Herregud så tom for energi jeg er... sov til halv 11 i dag for så å ligge på sofaen i 1 time å bare leser. Stikker etter det en kjapp tur i dusjen for så å nesten sovne på sofaen :eek: greit nok at jeg er gravid altså, men så tom for energi er det da ikke vits i å være??:p

♡Junior skal bli storebror til knøtteliten juli 14♡
 
Har ikke orkan till noet. Sønen sover eg ligger på sengen.. Pissregn ute..så tråkigt.
 
Herremin hvor lenge og mye går det an å krasle med plasten på et sett skilleark??? Har en kollega som nettopp hentet seg nye skilleark og det er da greit, men hvordan han klarer å krasle sikkert tre minutter (sammenhengende) med plasten før han får de ut og plasten i søpla er meg helt uforstående. Kanskje det finnes noen hormoner i meg likevel?

Om det var tre minutter vet jeg egentlig ikke, men det føltes som ti for meg ;)
 
Hæppi Bursdag med dagen såm var All song <:0)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvorfor har ikke juli'14 en bilde tråd? jeg føler meg ganske stor til å kun være 5+6. Hadde vært gøy å sett bilder av andre :-)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ohhh hjelp jag e så kvalm att jag inte får sova.. Hatar detta . Da vill eg hellre kasta opp å letta litt æn å gå runt å vara så hær.. Imorgen starter eg me ingæfær.. Kansk prøvt og B6 vitamin.. Har læst det en plats .. Noen som har erfaring me det?
 
Oioioi, så dårlig jeg er i dag :sick006... Hadde det ikke sånn forrige svangerskap, så begynner å spekulere på om det er jenta som kommer denne gangen :confused004 Håper bare ikke alle dager blir som denne, for man får jo ikke gjort noen ting!
 
Oioioi, så dårlig jeg er i dag :sick006... Hadde det ikke sånn forrige svangerskap, så begynner å spekulere på om det er jenta som kommer denne gangen :confused004 Håper bare ikke alle dager blir som denne, for man får jo ikke gjort noen ting!


De lurar faktigst eg og om eg har jenta denne gang.. Var ikkje så hær nær eg var gravid me sønnen..
 
i dag har jeg vært på jobb og snart skal jeg og dra og spille fotball,
Syns det er litt skummelt og være gravid og ikke ha så veldig mange symptomer,
Bare veldig vondt i hode og ledd og puppeverk.
 
Jeg har nok med å lage middag etter en lang dag på jobb, jeg... ;) Kan klare å komme meg ut på tur i helgene, når jeg får slappet mer av.

Må forresten bedrive litt reklame her. Kjøpte meg to av disse på H&M i går, og kommer til å slite dem ut! Utrolig deilig å ha på!
http://www.hm.com/no/product/08181?article=08181-B

Anbefales!


Åhh, denne har jeg hatt en av før, var yndlingsbuksa mi! Den ble sliten og kastet, har lett etter ny, men ikke funnet! Disse skal bestilles asap :p De blir nok gode å trene med når magen kommer litt frem også :)


Appen
 
Har nettopp kommet hjem fra besøk og skravling hos en venninne som fikk barn i slutten av august og har kost meg masse med babyen. Kjentes ikke feil med sovende baby på armen ;)
 
Forresten en hårfin linje mellom sannferdig og avslørende svar på spm om barn nr tre ;) Tror jeg klarte meg bra. Er jo sant at mannen og jeg har blitt enig om at vi ønsker nr tre, er ikke direkte løgn å utelate opplysningen om at vi også har "bestemt" ganske nøyaktig når :)
 
Føler jeg blir helt paranoid av å være gravid... :p Når det var vondt i magen var jeg redd for at det skulle være noe galt, nå når det ikke gjør vondt er jeg redd for at enn hvis noe er galt fordi det ikke gjør vondt. Mannen min roer meg ned med at "jammen du er jo veldig trøtt, småkvalm, vonde pupper og hormonell da" :p
Får sikkert litt ekstra noia siden dette er første graviditeten min og jeg dermed ikke kan "kjenne igjen" gravidsymptomer. Får jo i tillegg høre overalt hvor vanlig det er med spontanabort og det hjelper overhodet ikke... Gleder meg sånn til jeg har bikket tolv uker og kan puste litt mer lettet ut. :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nett som jeg skulle skrevet det der selv! :)
Kjenner jeg noe i magen er jeg redd det er noe galt, og kjenner jeg ingenting er jeg redd det er noe galt!
Er første barnet her også, så er ikke så lett å vite hva som er normalt og ikke :)

Lykke til :D
 
Hosta i stad, så kjentes det ut som om jeg revna hele KS Arret! Auch!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
hvorfor skal alt som er søtt være så ekkelt nå? jeg er en person som elsker dessert/kake osv, men alt som er søt smaker nå som om det har fått tre ganger så mye sukker enn det som er vanlig. det fine dessertbordet her på hotellet - prøvde meg på noko av det, men det gikk ikke. så da ble det fruktsalat (til og med de søte fruktene var for søte) :PPP
 
hvorfor skal alt som er søtt være så ekkelt nå? jeg er en person som elsker dessert/kake osv, men alt som er søt smaker nå som om det har fått tre ganger så mye sukker enn det som er vanlig. det fine dessertbordet her på hotellet - prøvde meg på noko av det, men det gikk ikke. så da ble det fruktsalat (til og med de søte fruktene var for søte) :PPP

Kjenner til dette ;) Synes kokte/dampede gulerøtter smaker sukker! Greit med sunn snacks, men det blir litt absurd å spise "sukker" som tilbehør til middag ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp