★Julidamenes Skravletråd★

Her skifter hva jeg har lyst på i løpet av 10 minutter nesten :) Så når middagen er ferdig er det godt mulig jeg egentlig vil ha noe heeeeelt annet! Stort sett er det bare EN ting jeg klarer å komme på som hadde vært godt om gangen... Skal ikke være lett! :)
 
Er det meldt storm der dere bor idag eller? Dritt været er på vei inn og regnet plasker hardt på ruta her nå :)
 
Her er det bare tåke.... Tjukk tåke!
 
foreløpig opphold og vindstille her :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
Ser det er meldt vind på 20m/s idag og 24 m/s imorgen!! Bare å holde på hatten da :P
 
Her er det skikkelig pøsregn, ene hunden nekta å gå ut i dag, måtte fysisk dra henne med meg til hun skjønte at det ikke nytter å nekte :P


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg lurer på om det er graviditeten som gjør meg trøtt eller om det bare er kombinasjonen tidligere oppe enn vanlig (minsten starter helst dagen FØR kl 06 om dagen) uten at jeg er flink og legger meg tidligere enn vanlig... :rolleyes:

Ukonsentrert er jeg i hvert fall :p
 
Åh herregud så kvalm jeg er!! OG trøtt!! Og jeg skal i ett møte.. Wish me luck ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Snille mannen laget middag som dufta fantastisk! Men når det kom på bordet ble jeg kvalm av synet... jeg tror jeg blir litt rar av denne graviditeten :confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1384535684394.jpg
    1384535684394.jpg
    58,8 KB · Visninger: 26
Snille mannen laget middag som dufta fantastisk! Men når det kom på bordet ble jeg kvalm av synet... jeg tror jeg blir litt rar av denne graviditeten :confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Heldig du er som får mat servert, da... :) her er det alltid jeg som står på kjøkkenet. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her deler vi ganske likt på både matlaging og husarbeid. Mannen er veldig interessert i matlaging og koser seg på kjøkkenet, så det er jo en stor fordel :) Er nok ganske heldig der, ja :)
 
Hei igjen:) nå sitter jeg og mannen i toppetarsjen i ett hotell i Oslo og koser oss, kom til norge i går etter en liten uke i Tyskland :) i morgen bærer det nordover igjen. Vært lite aktiv her da vi har vært utenlands, men blir nok bedre nå fremover :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her er det jeg som står på kjøkkenet. Alltid. Og tar meg av det meste i huset.. Vi er nok litt old fashion sånn sett.




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Endelig helg! Jeg har så utrolig mye jeg skulle ha gjort! Har tre eksamener om ikke lenge, men jeg klarer ikke å konsentrere meg om noe som helst :-P Flere som har det sånn? I morgen skal vi fortelle mine foreldre om graviditeten. Det er deres første barnebarn, så jeg hadde lyst til å gjøre litt mer ut av det. Har pakket inn en body som jeg har skrevet "Juli 2014" på. Er så spent på reaksjonen! ImageUploadedByBV Forum1384596225.481418.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg også er nok av en av de heldige der mannen tåler ikke å se rot og han stiller gjerne opp på kjøkkenet også om jeg spør om han kan lage mat den dagen.. Men igjen da så er jeg for pirkette på hvordan maten skal lages, som han er hvordan det skal vaskes haha! :)
 
Her deler vi ganske likt på både matlaging og husarbeid. Mannen er veldig interessert i matlaging og koser seg på kjøkkenet, så det er jo en stor fordel :) Er nok ganske heldig der, ja :)

Det er du, ja. ;) Akkurat på arbeidsfordelingen er vi ganske så tradisjonelle her i heimen. Jeg vasker klær og lager mat, med alt som hører til, og han skifter dekk og gjør det meste av vedlikehold på hus og biler. Han tar et tak når det trengs inne også. ;) Men han liker IKKE matlaging, og det gjør jeg. Blir selvsagt lei innimellom, fordi det MÅ gjøres hver dag, men når vi er ute og spiser en sjelden gang, betaler han. Bare rett og rimelig. ;)
 
Matlaging å vask e mitt jobb.. Han kan støvsuge ibland.. Bæra vaskekorgen upp å ned.. Han skiftar dekk.. Storhandler på mat.. Tar allt arbeid ute i Hagen. Tar ut bossdunk. Dusjar sønen ibland. Legger han.. Er oppe å fyller flasken me melk om natten.. Han e flink å bestille mat visst det e nødvendigt før han kan ikkje laga mat.
 
Her bytter vi som regel på å lage mat hvis vi ikke gjør det sammen ;)
Alt av husarbeid tar jeg fordi jeg er fryktelig nøye på ting, så det blir aldr godt nok hvis den stakkars mannen gjør noe :p


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ligger i sengen.. Idag fyller eg år.. Har lagt ostekaka ælskar den.. Men jag kænner jag har inte lust till noet.. Har bara lust å gråta å skrika ut.. Kænner bara allt runt meg e lite svårt just idag.. Savner familjen specielt sånna dager som helgedag å bursdager. :-(
 
Back
Topp