★Julidamenes Skravletråd★

Jeg er så oppblåst i kveld at det er faktisk flaut!! :o

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 

Vedlegg

  • 1384360900505.jpg
    1384360900505.jpg
    57,4 KB · Visninger: 42
  • 1384360912536.jpg
    1384360912536.jpg
    34,9 KB · Visninger: 40
Jaja, da vet sjefen til samboer om graviditeten og mamma har nok tippet det. Siden jeg skal dit i morgen og vi skal møtes i tr.heim, tenkte jeg å fortelle det uansett. Men siden jeg fikk ul time i morgen spurte jeg henne om moralsk støtte. Har ikke sakt det rett ut, men hun spurte rett ut og jeg avfeide det ikke..
Jaja, blir spennende å se i morgen om det heletatt er noe der.

♡Junior skal bli storebror til knøtteliten juli 14♡
 
Jaja, da vet sjefen til samboer om graviditeten og mamma har nok tippet det. Siden jeg skal dit i morgen og vi skal møtes i tr.heim, tenkte jeg å fortelle det uansett. Men siden jeg fikk ul time i morgen spurte jeg henne om moralsk støtte. Har ikke sakt det rett ut, men hun spurte rett ut og jeg avfeide det ikke..
Jaja, blir spennende å se i morgen om det heletatt er noe der.

♡Junior skal bli storebror til knøtteliten juli 14♡

Er du inne til ul eller har vært? :) Lykke til uansett
 
KVALM i dag! første dag hjemme fra jobb pga kvalme.. hadde håpet å slippe unna det, men neida! :p
 
Hei alle kommende juli-mammaer!
Er første gang jeg er gravid og syns det er forvirrende med alle legetimer, jordmortimer ++.
Har allerede hatt første kontroll hos lege (uke 6), men fikk aldri en ny time? Skal jeg bestille neste time hos lege/jordmor? OG når skal eg bestille time til?

Legen ville sende meg til tidlig ul, men har ikkje hørt noe fra han enda. . Vurdere å bestille tidlig ul selv.
Når burde jeg gjøre det? :)

ALLE andre råd tas i mot med takk! :D
 
Hei alle kommende juli-mammaer!
Er første gang jeg er gravid og syns det er forvirrende med alle legetimer, jordmortimer ++.
Har allerede hatt første kontroll hos lege (uke 6), men fikk aldri en ny time? Skal jeg bestille neste time hos lege/jordmor? OG når skal eg bestille time til?

Legen ville sende meg til tidlig ul, men har ikkje hørt noe fra han enda. . Vurdere å bestille tidlig ul selv.
Når burde jeg gjøre det? :)

ALLE andre råd tas i mot med takk! :D
Heii og velkommen. Jeg synes også det er forvirrende med legetime/jm selv om dette er min nr 3 ;)

Om legen din har sagt han vil h deg på tidlig ul vil du nok få time i posten. Så ville jeg nok tatt det derfra.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Heii og velkommen. Jeg synes også det er forvirrende med legetime/jm selv om dette er min nr 3 ;)

Om legen din har sagt han vil h deg på tidlig ul vil du nok få time i posten. Så ville jeg nok tatt det derfra.


Sent from my iPhone using BV Forum


Tusen takk for svar! Venter på en time i posten en ukes tid da :D
 
Er du inne til ul eller har vært? :) Lykke til uansett
Joda, ei lita bønne på 9,4 mm med et hjerte som durer å går:D glede i heimen nå!:) i tillegg har mamma fått vite om graviditeten, så nå har jeg noen andre å prate om dette med:)

♡Junior skal bli storebror til knøtteliten juli 14♡
 
Joda, ei lita bønne på 9,4 mm med et hjerte som durer å går:D glede i heimen nå!:) i tillegg har mamma fått vite om graviditeten, så nå har jeg noen andre å prate om dette med:)

♡Junior skal bli storebror til knøtteliten juli 14♡

Så kjekt å sjå/høyra hjarta! Vurderer for og imot tidlig ul...
 
Joda, ei lita bønne på 9,4 mm med et hjerte som durer å går:D glede i heimen nå!:) i tillegg har mamma fått vite om graviditeten, så nå har jeg noen andre å prate om dette med:)

♡Junior skal bli storebror til knøtteliten juli 14♡

Så kjekt å høra att det e bra me deg.. 9,4 mm de va bra. Hvor langt på vei e du nå..?
 
Så kjekt å høra att det e bra me deg.. 9,4 mm de va bra. Hvor langt på vei e du nå..?
Legen påsto at jeg er 7+6 pga størrelsen, men jeg tviholder på min egen termin enn så lenge:p har funnet ut at det er like greit å bli satt frem på oul istede for bakover:p

♡Junior skal bli storebror til knøtteliten juli 14♡
 
fikk lyst på italiensk pizza nå. med parmaskinke. :P parmaskinken får jeg holde meg unna i 8 mnd til, men gud hvor godt det hadde vært nå
 
Jeg hiver meg bare på samtalen her jeg da. :)
Parmaskinke kan du vel spise hvis den stekes sammen med pizzaen? Jeg prøver å slutte å bite negler nå... Gud vet hvor mye dritt jeg normalt får i meg på det viset! :)


Førstegang som gravid, termin 21. juli <3
 
den pizzaen jeg tenker på har fersk parmaskinke på :P og parmesan :)
 
Hva lager dere til middag nå som formen muligens ikke er helt på topp? :)
 
fikk lyst på italiensk pizza nå. med parmaskinke. :P parmaskinken får jeg holde meg unna i 8 mnd til, men gud hvor godt det hadde vært nå

Eller en tallerken full av bare parmaskinke... Med litt parmesan og frukt ved siden av... Var i Parma i sommer, så er veldig glad jeg slapp å ta hensyn da! :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva lager dere til middag nå som formen muligens ikke er helt på topp? :)

Mannen lager, og jeg prøver å spise ;)
Hva som ikke gjør meg kvalm varierer fra dag til dag, så det er ett umulig prosjekt ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp