★Julidamenes Skravletråd★

Da har man sett ferdig masterchef denne gangen og er meget fornøyd med vinnern! :D
Etter over en uke med elendig form har jeg ENDELIG en dag hvor jeg fungerer smått! Hurra! :)
Hvordan er formen deres nå? :)<3
 
Eller å lage en "Viktige tråder"-tråd og putte den inni der sånn at vi slipper å ha så mange "faste" tråder på toppen? Jeg bruker egentlig å taste mest via appen og da er sånt litt klønete så jeg håper egentlig at noen andre vil ta ansvar ;)

Samme her :p kan ta ansvar for å lage en tråd hvor noen kanskje vil ta ansvar? :p

Sent from my GT-N5110 using BV Forum mobile app
 
Da har man sett ferdig masterchef denne gangen og er meget fornøyd med vinnern! :D
Etter over en uke med elendig form har jeg ENDELIG en dag hvor jeg fungerer smått! Hurra! :)
Hvordan er formen deres nå? :)<3
I dag fikk jeg skikkelig morgenkvalme for første gang. Var helt sikker på at jeg skulle spy, men satt i et fly så det unngikk jeg heldigvis! :p
 
Dette blir ei laang uke.. Mannen reiste i morrest og kommer hjem fredags kveld. Så alene med barna, og jeg er så sykt kvalm og dårlig :confused:
 
I dag blir det pannekaker til middag, så da håper jeg på god stemning rundt middagsbordet :) Må innrømme at jeg fortsatt syns pannekaker er litt ekstra god middag selv om jeg nok per definisjon er voksen ;)
 
Vart ute på en lang tur me min søn. Merkar att eg blir fort trøtt men eg ger meg ikkje hær ska me ut å gå mest møjligt.. :-)
 
Jeg har nok med å lage middag etter en lang dag på jobb, jeg... ;) Kan klare å komme meg ut på tur i helgene, når jeg får slappet mer av.

Må forresten bedrive litt reklame her. Kjøpte meg to av disse på H&M i går, og kommer til å slite dem ut! Utrolig deilig å ha på!
http://www.hm.com/no/product/08181?article=08181-B

Anbefales!
 
Hva betyr MA? Spør her jeg..

(Føler meg dum)

Spurte i et annen tråd tidligere, mn så fant jec den ikke igjen..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ma. Medisinsk abort eller missed abortion. .. kommer an på hvem som skriver. ..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Medisinsk abort blir vel ikke rett? Da kan jo også selvvalgte aborter inkluderes. Da jeg var hos gyn forklarte hun at MA stod for missed abortion (altså at fosteret har dødd, men kroppen har ikke skjønt det).

-Appen
 
Medisinsk abort blir vel ikke rett? Da kan jo også selvvalgte aborter inkluderes. Da jeg var hos gyn forklarte hun at MA stod for missed abortion (altså at fosteret har dødd, men kroppen har ikke skjønt det).

-Appen
Ahh takk for svar! Ble klokere nå. :)

Her sitter vi da. Syk mamma og syk 1åring og spiser ritz klokka fem om morningen. Litt kos og da.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ahh takk for svar! Ble klokere nå. :)

Her sitter vi da. Syk mamma og syk 1åring og spiser ritz klokka fem om morningen. Litt kos og da.


Sent from my iPhone using BV Forum
Det er jo ikke morsomt å være syk eller ha syke barn, men det er ikke til å komme fra at det kan være mye kos med syke barn. De har som regel tid til å kose litt mer når de er syke ;) Men det kan bli for mye kos også, når de ikke vil annet enn å sitte på fanget HELE dagen... :p
 
Just ligger meg å gutten i sengen.. Han sover... Ja e så trøtt har bara lust å ligga hær men tenker på allt eg skulle ha gjort.. Orkar inteeeeeeee.
 
Kollegaene mine må bli enda mer overbevist om at jeg er sprø, nå har jeg begynt å høre på julemusikk på jobben :) Det er jo så koselig :)

Nå jobber jeg med en stor del av mannens familie, så de vet vel en del om meg allerede :p
 
Har så lyst til å kjøpe sushi til middag! Litt dyrt bare, men hvis jeg bruker unnskyldningen "jeg er jo gravid" til mannen så kanskje det er greit? :p den burde jo funke til absolutt alt :D

-Appen
 
Back
Topp