★Julidamenes Skravletråd★

Hvor kan man se hvor mange innlegg man har skrevet her? Klarer ikke finne det! :(
 
Hvor kan man se hvor mange innlegg man har skrevet her? Klarer ikke finne det! :(

Hold musepekeren over brukernavnet ditt, og velg "Mine innlegg".
Da fikk jeg opp de 51 siste innleggene mine, og alle er herfra. :)
 
Snuppa er i seng og jeg har inntatt sofaen. Er stuptrøtt selv, men litt tidlig å legge seg kl 19. I hvertfall når man har sovet 2,5 t før på dagen :p

Burde hatt noe mat ettehvert men er så lei av å spise :/


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
Ligger syk på sofaen foran peisen og ser på mannen som lager mat til meg. Jeg er heldig!! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Når begynte Gaviscon å smake basseng?? Og når begynte tannkrem å smake promp???
Svar: Da jeg ble gravid.... :excited001
 
Uff, var ferdig med bolen og en arm på en genser jeg strikker på.. Så oppdaga jeg at armen var for liten, så jeg må strikke den på nytt. Nedtur. Prøver å mote meg opp. :-p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff, var ferdig med bolen og en arm på en genser jeg strikker på.. Så oppdaga jeg at armen var for liten, så jeg må strikke den på nytt. Nedtur. Prøver å mote meg opp. :-p


Sent from my iPhone using BV Forum
Uff så kjedelig! Så en statusoppdatering på Facebook her om dagen, en perifer bekjent hadde strukket bolen i feil størrelse... Vedkommende streiket heller en ny og to nye ermer i liten størrelse siden det egentlig var til storebror, så tror lillesøster også skulle få genser. Glad jeg ikke har gjort sånn feil enda!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Uff, var ferdig med bolen og en arm på en genser jeg strikker på.. Så oppdaga jeg at armen var for liten, så jeg må strikke den på nytt. Nedtur. Prøver å mote meg opp. :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Argh!! Det er såååå kjedelig. Hater å rekke opp, da må jeg iallefall begynne på igjen med en gang, eller blir det ikke noe av...
 
Hold musepekeren over brukernavnet ditt, og velg "Mine innlegg".
Da fikk jeg opp de 51 siste innleggene mine, og alle er herfra. :)

Når jeg gjør det der kommer det opp 16 innlegg og det stemmer jo ikke.. totalt har jeg jo over 70 innlegg tilsammen på forum! og de fleste er her inne på juli 2014... skjønner fortsatt ikke jeg :(
 
Flere som oppfatter mat i å ha en besk ettersmak?? Haha uff! Får så vondt i magen av å ikke klare å spise nok pga smaken :(

kjenner det var godt å finne senga nååååå! Så kryper bare lengre inn i dyna og tar natta nå! Sove godt damer og måtte de syke drømmene holde seg unna !:confused::D

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
God natt! Jeg må rydde litt etter min kakelagekveld på kjøkkenet og så blir det senga på meg også :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Nå har jeg nettopp vært på mitt nattlige toalettbesøk! La meg for bare noen timer siden og var på do da, men nå timer etter tisser jeg så mye at man nesten skulle trodd jeg aldri hadde tisset før :p bare jeg som har det sånn? :p

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
Ja då var dagen kommen då jag ska på rakfisklag. Hmmm... Så några på festen kommer ju definitivt antingen få se att jag byter ut rakfisk mot salmalax eller att jag dricker alkholfritt. Skummelt att dela med sig om graviditeten när jag endast är 4+6. Men om allt går vägen med detta barn, så gör det ju inget! :) På tisdag reser jag sedan till Sverige och jag kommer nog ha svårt att hålla mig från att berätta för familj och vänner. Men ska försöka vänta till jag är i vecka 6+ (sista dagarna där). Har barnet klarat sig genom utvecklingen av hjärtat i vecka 5 är ju chanserna ganska goda i alla fall! :) Och har jag inte fått en blödning får jag anta att allt är bra. Kommer hem till Norge måndagen den 25/11 och den 26/11 har jag tid hos fastlegen for å få höra hjärtljud. SÅ spänd!! Skummelt!! Då är fostret i vecka 6+2.

Någon annan som har tid for å höra hjärtljud?

Hvordan gikk det igår?:)
Så koselig å ha en dato du vet du får høre hjertet. Jeg har ikke fått tid for det ennå. Skal en tur til legen på torsdag for å snakke litt om graviditeten og det jeg lurer på rundt det. Gjerne hcg prøver også for å se om det stiger som det skal, ettersom jeg har hatt blødninger:)..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jo det gick jättebra. Jag gick in i köket och frågade efter skärbräda till min mat, sa jag hade lite egen mat med. Ingen frågade varför!! :) De har nog glömt att jag spiste rakfisk första gången och tyckte om det. Förra året var jag gravid så då spiste jag också salmalax. Verkade som att de bara trodde jag inte likte rakfisk! Jag och pojkvännen bor lite på landet, så kunde ursäkta att jag inte drack med att jag var chaufför ;) Kan hända att nån misstänkte, men ingen spurte och det var väldigt skönt!

Normalt får man nog inte höra hjärtljudet förrän första besöket hos jordmor i ca v.12. Men jag förklarade vad som hänt med vår förstfödda som dog i v.34 och då var det lugnt. Känns bra att få extra bra uppföljning denna gång!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jeg har så lyst på time hos jordmor snart. Å har lyst til å høre hjertet slå.. det hadde vært herlig:love017
 
Ååå jeg er så sinnsykt sulten...
Jeg skal på sykehuset i mårra på undesøkelse og dagen i dag går til Picoprepp kur (for å rense hele systemet før inngrep) og jeg får ikke lov til å spise noen ting fra kl 08.00 i dag tidlig til etter undersøkelsen som er i mårra kl 15.00.
Det å ikke bare faste men å tømme kroppen for all næring i tillegg er grusomt altså, har jo ingenting å gå på og får bare lov til å drikke vann, epljuice og buljong og det er ikke akkurat næringsrikt på lang sikt...
Jeg fikk jo positiv test i dag og føler dette ikke er bra for barnet, selv om det akkurat har festet seg så kan det ikke være bra. Men ifølge legevakta så skulle det gå bra, men bekymringen er jo der..
Hvordan er deres dag i dag?
 
Ååå jeg er så sinnsykt sulten...
Jeg skal på sykehuset i mårra på undesøkelse og dagen i dag går til Picoprepp kur (for å rense hele systemet før inngrep) og jeg får ikke lov til å spise noen ting fra kl 08.00 i dag tidlig til etter undersøkelsen som er i mårra kl 15.00.
Det å ikke bare faste men å tømme kroppen for all næring i tillegg er grusomt altså, har jo ingenting å gå på og får bare lov til å drikke vann, epljuice og buljong og det er ikke akkurat næringsrikt på lang sikt...
Jeg fikk jo positiv test i dag og føler dette ikke er bra for barnet, selv om det akkurat har festet seg så kan det ikke være bra. Men ifølge legevakta så skulle det gå bra, men bekymringen er jo der..
Hvordan er deres dag i dag?

Det høres ikke mye trivelig ut:eek: du får ta det med ro i dag å spare på den energien du har:)
Dagen hittil har gått i en døs. Sov knapt 5 timer i natt før jeg måtte opp med 3åringen kl halv 8. Sovnet på sofaen da samboer ble vekket kl halv 11:p endeli har vi en helgedag fri fra svigers, så denne dagen nytes maks!;)

♡Venter knøtteliten juli 14♡
 
Ååå jeg er så sinnsykt sulten...
Jeg skal på sykehuset i mårra på undesøkelse og dagen i dag går til Picoprepp kur (for å rense hele systemet før inngrep) og jeg får ikke lov til å spise noen ting fra kl 08.00 i dag tidlig til etter undersøkelsen som er i mårra kl 15.00.
Det å ikke bare faste men å tømme kroppen for all næring i tillegg er grusomt altså, har jo ingenting å gå på og får bare lov til å drikke vann, epljuice og buljong og det er ikke akkurat næringsrikt på lang sikt...
Jeg fikk jo positiv test i dag og føler dette ikke er bra for barnet, selv om det akkurat har festet seg så kan det ikke være bra. Men ifølge legevakta så skulle det gå bra, men bekymringen er jo der..
Hvordan er deres dag i dag?


Åh, det høyrest heilt forferdeleg ut!!! Håper tiden flyr fort til kl 15 i morgen!

Her har jeg vært på kino med storebror, en venn av han og mamman hans. Veldig hyggelig :)
 
Åh, det høyrest heilt forferdeleg ut!!! Håper tiden flyr fort til kl 15 i morgen!

Her har jeg vært på kino med storebror, en venn av han og mamman hans. Veldig hyggelig :)

Hva så dere?:)

Sent from my GT-N5110 using BV Forum mobile app
 
Ja kan ikke si det er spesielt morro å ikke kunne spise, men såvet jeg at utfallet av dette er positivt og da går det helt greit. Nå må tiden bare flyyyyy...
 
Back
Topp