★Julidamenes Skravletråd★

Er sykemeldt 100% nå pga kvalmen.. er sulten hele tiden men liker ikke maten lenger. Alt smaker vondt og det en nesten ubehagelig å spise :( skulle ønske det var sesong for vannmelon nå!!! :p


Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
Samme her. Det blir jo bare værre og værre for hver dag her. Absolutt ingenting som frister. :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det bare meg eller går dagene ufattelig seint!!! :eek: gaaaad

♥~har ei lita prinsesse som ble født 24juni 2009 og venter en liten til 11juli 2014 :) ~♥
 
Ja, dagene er lange nå ja:confused: og kommer vel til å være lange frem til at man kjenner liv/hører hjertet...
Gleeeeder meg til å kjenne liv igjen! Det finnes jo ikke noe koseligere:D

♡Venter knøtteliten juli 14♡
 
Er såååå enig! Og så er det så vanskelig å ikke røpe seg... Har lyst til å fortelle hele verden at vi venter barn igjen :)
 
Jeg har sluppet unna kvalmen alle mine svangerskap og er i grunn glad for det. Ønsket meg vel litt å være kvalm med førstemann, det er jo liten skummelt å ikke ha noen symptomer. Men med nr to var jeg bare glad for å slippe, det gikk jo veldig bra med første graviditet. Jeg hadde forsåvidt ingen kvalme den gangen jeg mistet heller (mellom første og andremann)...

Hadde kvalmen kommet denne gangen hadde jeg i hvert fall blitt overbevist om at denne gangen er det en jente i magen ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Fordelen med prøverør er at resultatet kan deles med alle som vet om forsøket. Hele familien vet nå at jeg er gravid. Og alle krysser alt for at det skal gå bra nå.

Magen min er så stor at det er flaut. Greit nok at det er fett der fra før, men all denne luften begynner å bli plagsom. :)

---------------------------
Bruker mobilen nå :)
 
Torsdag og snart helg! I hvert fall sånn ganske snart :) Lurer på hva vi skal finne på denne helgen?
 
Snart helg betyr forresten at jeg snart har vært gravid en uke ;) Var overbevist om at jeg ikke var gravid helt fram til jeg testet natt til søndag...
 
Her har lillegullet vært syk i 2 dager, slitsomt for mora som er dårlig selv for å si det sånn :p haha uffa!
Heldigvis på bedringens vei nå og håper han ikke får feber idag sånn at han kan i barnehagen imorgen.

Hvordan står det til med dere damer? Hvor langt er dere på vei idag? :)
 
Huff, dette blir 3 helga på rad hos svigers:eek: jeg må innrømme jeg gleder meg til neste helg for da skal jeg til mamma:)
Blir nødt til å fortelle mamma om graviditeten siden hun røyker inne. Litt synd egentlig for er bare 7 uker til neste helg.. skal prøve å holde dette skjult til jul så får både sønnen vår, pappa, stemor, søster og bror vite om familieforøkelsen:)

Nei, tiden går så sinnsykt sakte.. runder 6 uker i morgen og går bare å venter på at kvalmen skal slå meg ut.. er utrolig glad for at sønnen skal ha en dag ekstra i bhg f.o.m 15 november, så han slipper å se meg så mye dårlig:p

♡Venter knøtteliten juli 14♡
 
Du er ikke alene om å slite med buksene... Jeg har gått ned 16 kilo det siste året, og har derfor blitt et vanlig skue i ganske så åletrange jeans (ville jo føle meg bra og få valuta for innsatsen mens jeg ennå kunne, liksom...)

Og i dag begynte kynnerne/krampene jeg hadde fra tidlig også forrige gang... Fortsetter det sånn, kommer nok spørsmålet på jobb snart: hvorfor har du gått over til å bruke bare tights igjen, J.?
Hrmpf.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
sniker meg inn her jeg også, tok en test i dag etter vårt første ICSI forsøk, testen var positiv :D
Ordinær testedag er Lørdag, så det er muligens dumt å juble såå høyt enda, men positiv er posiiv!
Jeg krysser fingrene og HÅPER.
Har en god følelse og den må jeg tviholde ved:)

Hvafornoe planer har ere i helgen da jenter??

Jeg og mannen skal ha hjemmelaget Pizza og kose oss med en skikkelig kjærestekveld, det blir nok superherlig med litt tid bare oss to:)
 
I helga får jeg et etterlengtet besøk av ei god venninne så jeg skal mekke sammens en knallgod kyllingsuppe imorgen, så blir det mest sannsynlig kinamat på lørdag!:) kommer nok til å fortelle henne om graviditeten da det sikkert blir lenge til neste gang vi møtest :) (+ at jeg er konstant kvalm så blir litt dumt å ikke fortelle )



Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Sitter og ser på opptak av nasjonal strikkekveld :eek: er eg 86 og ikkje 36 kanskje? Og ja, eg er glad i å strikke ;)


Ååh har så lyst å lære meg å strikke! Er så mye fint å produsere til barnet(barnene etterhvert :D)!!


Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Ååh har så lyst å lære meg å strikke! Er så mye fint å produsere til barnet(barnene etterhvert :D)!!


Berre å kaste seg utpå. Det er ikkje vanskeleg. Lærte det på nett like før eg vart gravid med eldste. Har strikke masse gode ullbukser, dressar og gensrar :)
 
Nå har eg bestillt ul på mandag.. Tidligt eg vet det.. Men måste bara gøra det før å slappa av.. Ska til tider Stikningar h. Side av magen.. Eg e redd att det e noet. .. Uff eg Ønskar det kunde bli mandag nå.. Få det gjort,,
 
Huffameg, guttungen har fått magesyke :sick006. Kjedelig start på helga...
 
Jeg skulle gjerne strikket masse i helga, men det har blitt litt vanskelig. På tirsdag sluttet plutselig "hovedlampa" i stua å virke. Vi har en sånn stålampe med leselys på som "alle" har. Så de siste kveldene har det vært litt i mørkeste laget i stua vår. Vi har heldigvis et par små lamper vi kan tenne og tenner stearinlys, men det er litt mørkt når man skal strikke. Vi må nok skaffe oss en ny lampe snart...
 
Back
Topp