★Julidamenes Skravletråd★

Jeg er på vei hjem etter min første treningstime med personlig trener :D Nå skal kroppen styrkes og gjøres klar til å bære på en del ekstra kilo <3 Merket når vi satte opp treningen at det var såå stas å si at jeg er gravid :D


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg sitter alene på jobb å kjeder meg. Testa ut el test idag på ikm, den ble superpositiv med en gang. Skikkelig testetroll :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hehehehehe, e nok et lite testetroll æ å :)
 
Jeg er på vei hjem etter min første treningstime med personlig trener :D Nå skal kroppen styrkes og gjøres klar til å bære på en del ekstra kilo <3 Merket når vi satte opp treningen at det var såå stas å si at jeg er gravid :D


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hehehehe,stas å fortell at man e gravid ja :)
Æ trene som vanlig når æ e gravid æ, men hadd vorre godt me personlig trener å gitt :)
 
Snaaaart Jul å da e æ 12 uka ;) Ååååååh, d e hærlig å gå gravid :)
 
Idag er det sofa og tv-kos med min kjære :) koselig søndag!

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
Æ synes det e stas at det e ingen som veit at vi e gravid, en hemmelighet kun for mæ å mainn min :) Gangen her ska vi vent t ordinær ul før vi fortelle det, har gubben nettopp bestemt :)
 
Jeg er på vei hjem etter min første treningstime med personlig trener :D Nå skal kroppen styrkes og gjøres klar til å bære på en del ekstra kilo <3 Merket når vi satte opp treningen at det var såå stas å si at jeg er gravid :D


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har lyst til å starte opp med gravidyoga, jeg. Nå mens jeg ennå er i form til det.... Men blir vel å melde meg på gruppetilbudet jeg deltok på sist. Håper det fortsatt er like bra, bare... :)
 
Hehehehe,stas å fortell at man e gravid ja :)
Æ trene som vanlig når æ e gravid æ, men hadd vorre godt me personlig trener å gitt :)
Jeg har hatt treningsfri i nesten ett år nå og fant ut at jeg trenger noen som pusher og motiverer meg hvis jeg skal greie å komme igang med regelmessig trening. :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg har hatt treningsfri i nesten ett år nå og fant ut at jeg trenger noen som pusher og motiverer meg hvis jeg skal greie å komme igang med regelmessig trening. :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ok, da e d kjekt me pt ja :) Æ har ei datter på 10 mnd æ å vi har trilla tur hver dag,det e treninga mi :)
 
Finale i alt for Norge !!!!!!!!:)
 
God morgen damer!

Sjikkelig nederlag i dag. Første dagen hjemme fra jobb pga kvalme og oppkast. Det bekymrer meg sånn dette med jobben. Søren og..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Klesvasking i dag. Er det mulig å produsere så mye skittentøy på så kort tid??? :think005
 
Gleden over at hcg stiger som det skal resulterte i to stk store sjokoladekakestykker:p feiret bursdag her på torsdag, så er litt rester igjen enda:p
Ønsker alle damer her inne en fantastisk flott dag videre!:)
 
Gleden over at hcg stiger som det skal resulterte i to stk store sjokoladekakestykker:p feiret bursdag her på torsdag, så er litt rester igjen enda:p
Ønsker alle damer her inne en fantastisk flott dag videre!:)


Så kjekt å høra angående hcg.. Kos deg me kake..
 
God morgen damer!

Sjikkelig nederlag i dag. Første dagen hjemme fra jobb pga kvalme og oppkast. Det bekymrer meg sånn dette med jobben. Søren og..


Sent from my iPhone using BV Forum

Kastet opp i dag tidlig jeg også (for første gang), og har vært kvalm hele dagen. Ikke noe kjekt på jobb :( Bare en time igjen nå!


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
Jeg går også rundt så utrolig kvalm. I dag da jeg skulle dusje trodde jeg at jeg skulle omkomme. Har vært på jobb, men kjempekvalm hele tiden. Nå har jeg sendt min mann ut for å kjøpe rizt kjeks. Skal prøve å spise det på morgenen før jeg står opp. Vil ikke være hjemme fra jobb...enda
 
Synes så synd på dere som er kvalme! Heldigvis at det er et godt tegn, så det er ikke helt bortkastet;-)

Her har kvalmen holdt seg unna så langt, men kjenner jeg blir bilsyk om jeg må sitte mye bakvendt for å snakke med sønnen. Blir også uggen om det går for lenge mellom måltidene.
Jeg kommer nok ikke til å slippe unna. Kvalmen kom i uke 7 forrige gang, så går bare å venter på at det skal komme som kastet på meg:p

♡Venter knøtteliten juli 14♡
 
Samme her Mayami!! Kvalmen kom i uke 7 og jeg bare gruer meg voldsomt til det kommer igjen :( nå er jeg småkvalm, startet med å komme på kveldstid, men nå kommer det tidligere og tidligere. Bare håper jeg ikke blir like dårlig som sist!

I dag har jeg sovet en times tid på sofaen mens mann og barn kosa og lekte rundt meg. Så laga jeg middag, selv om jeg var kvalm og i dårlig form. Ble litt bedre etter mat :) nå er jeg bare slapp i formen!

Har tenkt å holde sofaen resten av kvelden :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp