★Julidamenes Skravletråd★

D her e mitt siste svangerskap å ska nyyyyytes maksimalt,for den her fantastiske tia får æ aldri igjæn :love7
 
Er det noen av dere som skal på tidlig ul?
Jeg vil gjerne ha det, bare for å se at alt er bra. :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Er det noen av dere som skal på tidlig ul?
Jeg vil gjerne ha det, bare for å se at alt er bra. :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Vi ska på ul 3 Januar,e 13 uka da :)
Har vorre i uke 6 å 9 før,men da har vi nesten ikke sett nån ting....
Men, d e jo betryggende å sjå at hjertet slår å alt e bra :)
 
Vi ska på ul 3 Januar,e 13 uka da :)
Har vorre i uke 6 å 9 før,men da har vi nesten ikke sett nån ting....
Men, d e jo betryggende å sjå at hjertet slår å alt e bra :)

Hvilken uke er det man tidligst kan se om hjertet slår? Jeg føler at det at jeg er gravid er for godt til å være sant, så kanskje den tidlige ul gjør at det faktisk går opp for meg at jeg er gravid og at alt står bra til.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hvilken uke er det man tidligst kan se om hjertet slår? Jeg føler at det at jeg er gravid er for godt til å være sant, så kanskje den tidlige ul gjør at det faktisk går opp for meg at jeg er gravid og at alt står bra til.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
I uke 6+4 såg vi hjertet t lillegull slå :)
Skjønne godt at du vil få bekrefta at alt står bra til ja :)
 
Vil også på tidlig ul. Vurderer neste uke. Hjertet begynner normalt å slå i slutten av uke 5.

Hvis spiren klamrer seg fast blir det også en ul i uke 14 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg skall men har ikkje bestäm meg när me ska gå enda.. Vilken uke har du tenkte deg å gå..
 
Har også lyst på tidlig UL... sist ble det en SA i uke 7, så bekymrer meg sååå veldig :( Kan man bare be legen om tidlig UL?

Er forresten SKIKKELIG sliten:eek: sover og hviler hele formiddagen og fram til kl 14-15!! Og i går kveld gikk jeg tur med hunden, gikk veldig fort oppover en bratt sti og ble super-duper andpusten. Når jeg kom på toppen hadde jeg så vondt nederst i magen så måtte bare sette meg på huk i 5 minutter til det gikk over. Vart skræmt! men hadde ikke noe mer vondt etter det så det var vel ikke farlig :)

Men føler meg som en zombie om dagen assa... bare trøtt, sliten og sulten. Bleik og grå, trudde gravide sku "gløde" jeg;););) og nå over helga har det begynt å strekke no skikkelig nede i magen på begge sider. ikke vondt men litt ubehagelig bare

Hilsen Klage-Mor;)
 
God morgen damer... Ser ikke ut som jeg blir her særlig lenge..
Oppdaget orange utflod isted der det forsvinner smått nå.. men har ikke håpet oppe lengre nå altså...
 
God morgen damer... Ser ikke ut som jeg blir her særlig lenge..
Oppdaget orange utflod isted der det forsvinner smått nå.. men har ikke håpet oppe lengre nå altså...
God morgen :)
Det e normalt me litt utflod når man e gravid, æ kjenne mang som har hatt utflod å en del blod i begynneksa av svangerskapet og det har gått fint :)
Krysse fingran for dæ å regne me du fortsatt blir innpå her!!:)
 
Eg skall men har ikkje bestäm meg när me ska gå enda.. Vilken uke har du tenkte deg å gå..
Jeg vurderer tidlig ul i uke 8, usikker på om jeg greier å vente så mye lenger enn det. :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
God morn :)
Sov t kl 10 i dag,,,men fortsatt trøtt :p
Ja,ja, ha en fin Søndag :)
Vi ska i badeland snart:)
 
Æ synes tia går fort æ, allerede 4 uka jo :) Gler mæ t ul no å krysse fingran for at aillt går bra :)
 
God morgen damer... Ser ikke ut som jeg blir her særlig lenge..
Oppdaget orange utflod isted der det forsvinner smått nå.. men har ikke håpet oppe lengre nå altså...


Blör du eller noet?? De behöver ikkje bety noet galt gör du hade orange utflod ..
 
Håper det går seg til Nabie. :)

Jeg har virkelig planer om å få tidlig UL. Jeg har hatt mye smerter i eggstokkene de siste par månedene, og fikk ved innvendig UL konstatert at jeg hadde mange sprekkferdige follikler på hver eggstokk. Ikke PCO, men ikke langt unna heller. Derfor vil jeg forsikre meg om at forholdene er stabile inni der. :) Håper bare legen er enig. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ongan leke sæ ilag å æ sitt å bærre slappe av :) Godt me en fridag :)
 
Ka dokk andre gjør i dag da ?:)
 
Jeg sitter alene på jobb å kjeder meg. Testa ut el test idag på ikm, den ble superpositiv med en gang. Skikkelig testetroll :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp