★Julidamenes Skravletråd★

Nabie

Glad i forumet
Julibarna2014
Savner en skravletråd jeg! :D
Så nå er det bare å skravle i vei om alt og ingenting!
 
Er hos svigers nå jeg, og de røyker inne. Har ikke lyst å si jeg er gravid igjen (de vet om SA'EN.. sambo er fortsatt ikke kommet hjem så han vet ingenting!! Sliiiiter sånn med å holde nyheten for meg selv ♥ men han MÅ nesten få vite det først! :p

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
Huff, her har mannen funnet frem sin barnslige side og sitter nå å okkuperer tv'n med spillingen sin:p jaja, satser på at han blir lei innen vi får nr to:p
 
Huff, her har mannen funnet frem sin barnslige side og sitter nå å okkuperer tv'n med spillingen sin:p jaja, satser på at han blir lei innen vi får nr to:p


Haha *kremt*
Har den barnslige siden selv jeg! Er min måte å koble av om kveldene! :rolleyes::D


Bestilte meg akkurat denne!
http://www.ludostore.no/kjokkenredskap/rustfri-zenker-multi-lags-kake-kutter-form.html

Fikk så lyst å lage en sjokoladekake med bringebær mousse inni eller noe annet deilig fyll! Og denne redskapen kommer til å gjøre alt myyyyye enklere for meg! :D hurra! gleder meg til at denne kommer i posten!:happy
 
Jakten på kjærligheten og ost & kjeks her i kveld :)


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free


Åh, nam!

Satt og så på masterchef australia på TLC, så jeg fant frem det fineste hjortestykket jeg hadde og stekte opp som snadder!
Jeg blir såååååååå sulten når jeg ser på det programmet! Mye deilig mat som gir meg vann i munnen!:happy093
 
Er hos svigers nå jeg, og de røyker inne. Har ikke lyst å si jeg er gravid igjen (de vet om SA'EN.. sambo er fortsatt ikke kommet hjem så han vet ingenting!! Sliiiiter sånn med å holde nyheten for meg selv ♥ men han MÅ nesten få vite det først! :p

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥


Uff, jeg har ubevist begynt og nesten holdt pusten når jeg går forbi folk som røyker! haha! Er hysterisk for min lille spire i magen selv om det sikkert ikke er skadelig?! :salut :D

Enig i at mannen eeeeegentlig burde få vite det først hihi! Skjønner at det er vanskelig å holde inne! Klarte ikke å vente lengre igår med å fortelle det til moren min og familien på den siden, så vi tok oss en spontan tur til de igår og fortalte det :D
 
Ligger i sengen å tenker på första graviditet å födsel.. Så tenker ja hur blir det denna gang när eg går hjemma..
 
Opp å stå for å dra på jobb! Kjenner jeg blir litt små kvalm nå på morran, så må hive i meg mat så snart jeg kommer meg på nermeste butikk! :) (har ikke handlet inn brød kom jeg på)
 
Har endelig kjøpt første digital test i dag. Strektestene har blitt sterkere for hver dag så nå skal jeg veldig snart ta digital test. Synes at det er litt skummelt på en måte! Men er jo absolutt ingen tvil lenger om at jeg er gravid:) Tror det hele blir veldig virkelig når jeg ser ordet "gravid" på skjermen:D gru-gleder meg!
 
Sitter på jobben og tenker fælt! Får virkelig ikke gjort noe som helst av det jeg skal.:confused::p
 
Nesten litt skuffa over at jeg ikke har noen tegn til spira i magen jeg.. Er det noen av dere som sjikkelig merker at dere er gravide allerede?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det eneste jeg har merka til nå er at det stikker og strekker litt i magen nede på begge sider. Dette kjenner jeg hver dag :) og selvfølgelig uteblitt mens! Hvor langt er du på vei?
 
Er ikke helt fornøyd bekkenet med å være på jobb :( er allerede sykmeldt 50% i to uker pga bekkenet... så er ikke så fornøyd med å måtte stå overtid idag ...uberkvalm også nå så nå vil jeg bare hjem og sove :rolleyes:

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Det eneste jeg har merka til nå er at det stikker og strekker litt i magen nede på begge sider. Dette kjenner jeg hver dag :) og selvfølgelig uteblitt mens! Hvor langt er du på vei?
Ifølge babyverdenappen er jeg 4+5 i dag. :) du da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er ikke helt fornøyd bekkenet med å være på jobb :( er allerede sykmeldt 50% i to uker pga bekkenet... så er ikke så fornøyd med å måtte stå overtid idag ...uberkvalm også nå så nå vil jeg bare hjem og sove :rolleyes:

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
Jeg kjenner bekkenet også, men trodde det bare var innbilning siden det var så tidlig. Hvor langt er du på veg da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kjenner bekkenet også, men trodde det bare var innbilning siden det var så tidlig. Hvor langt er du på veg da?


Sent from my iPhone using BV Forum


Jeg er 5+2.. Har alltid vært plaget etter forrige svangerskap men ikke så ille etter jeg fikk rettet opp bekkenet hos fysio..
Begynte å kjenne forværring rundt 5-6 dpo og har gradvis forværret seg til nåååå... :p
 
Når har du termin da? Får så forskjellige terminer rundtom jeg. Får 1. Juli noen steder og 5. Juli andre steder.


Sent from my iPhone using BV Forum

Har fått 4. 6. Og 8. Juli på forskjellige nettsider. Så går ut i fra 6. Juli inntil videre :)
 
Back
Topp