★Julidamenes Skravletråd★

Oooooooj, allerede 4 uka på vei:) Såååå koselig å værra gravid igjæn :) Koinna hatt 10 onga æ, men d e nok me 4 ;)
 
Hoho! Imorgen skal vi slippe bomba til moren, stefaren og bestemora til typen!
Har ingen anelse om hvordan de kommer til å reagere med tanke på at moren holdt på å svime av sist gang mens stefaren fikk gledestårer!

Ellers så skal vi kun slappe av -etter mitt ønske :)
 
Vi ska bestill privat ul i Desember å ska gi bildet som "julegave" i år :) Glede mæ!!!!:D
 
E det flere enn meg som har løst på lakris.....:confused005
 
Æ får skravle litt alein ikveill ;)
gubben sett å glane på tv å æ sitt innpå her ;)
Har spist potetgull å drukke brus å bærre slappa av ikveill:)
Ska pån tidlig vakt på sykehjemmet imårra, så blir snart sengetid :)
 
Ingen i skravlehumør her ikveill ;)
 
Hoho! Imorgen skal vi slippe bomba til moren, stefaren og bestemora til typen!
Har ingen anelse om hvordan de kommer til å reagere med tanke på at moren holdt på å svime av sist gang mens stefaren fikk gledestårer!

Ellers så skal vi kun slappe av -etter mitt ønske :)
Blir koselig å si ifra om nåkka så koselig ja :) Speinnanes å sjå kossn dæm reagere :)
 
Da et nok en begivenhetsrik halloween over gor denne gang. Vi har vært samla 50 unger til halloweenfest. Vi bruker ikke hå rundt og ringe på hos folk, men pynter og har en "skummel" fest for de små istede. Mine har kosa seg kjempemasse. Hvordan har deres halloween vært?


Sent from my iPhone using BV Forum
Halloween va en koselig kveill, vi hadd mange onga på døra å æ synes det va stas å sjå kor fint dæm va utkledd :)
 
Jippi,yey, æ e virkelig gravid :dance011Verdens bæste følelse!!!!!!:happy093
 
Ja,ja,finn senga snart kanskje...opp tidlig imårra å....5 dagvakta på rad no :p
 
God morn, damer :)
Ha ei superfin hælg!!!:D
 
hehehehehe,tok en test imårres å....bærre for å sjå en gang til at æ virkelig e gravid:)
 
I dag skal vi i 30årslag og jeg blir jo edru, det blir nok KJEMPE gøy:p er er inderlig godt venninna mi er gravid også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når jobben skal ha julebord så er jeg 10 uker på vei.. er så usikker på om jeg skal fortelle det da sånn at jeg slipper å finne på unnskyldninger til å ikke drikke alkohol. Har egentlig lyst til å vente litt lenger med å si det. Hva tenker dere andre i forhold til julebord og sånn? :)
 
Jeg synes det er vanskelig dette med julebord. Har jo meldt meg på så tror nok at jeg drar dit. Hvis det er slik at vi skal ha med egen drikke, tenkte jeg å bytte ut innhold på ei vinflaske med alkoholfritt ;) Men hvis det er servering, så må jeg nesten finne på noe annet lurt. Si at jeg går på antibiotika, er småsjuk og må gå tidlig.. eller noe sånnt. Synes det er for tidlig å si det, for da er jeg bare 7 uker på vei.
 
Jeg skal også på julebord rundt uke 10-11. Tror jeg avslører det rundt middagsbordet så jeg slipper å late som jeg drikker. Jeg kan jo forsåvidt være sjåfør, men det er litt rart at samboeren skal drikke og ikke jeg når det er med min jobb.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
Back
Topp