★Julidamenes Skravletråd★

Gubben vil at vi ska vent med å fortell nyheten t etter vi har vorre på ordinær ul,så det blir kanskje sånn da:) Får jo itj mage før etter uke 20 så kainn jo skjul det godt fram t da:)
 
Gler mæ t fri imårra, første fridagen på læææææng :)
 
Var nesten som at vi hørte gresshoppene da svigers fant ut at vi var gravide... jeg skjønte det kom til å bli slik men det er iallefall overstått nå :p skikkelig kleint og jeg ble nesten forbanna over at de ikke gratulerte oss en gang.. kan ikke forvente at alle blir happy..?

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Var nesten som at vi hørte gresshoppene da svigers fant ut at vi var gravide... jeg skjønte det kom til å bli slik men det er iallefall overstått nå :p skikkelig kleint og jeg ble nesten forbanna over at de ikke gratulerte oss en gang.. kan ikke forvente at alle blir happy..?

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Ka i alle dager!!!!Fekk dokk itj gratulasjona?????
Æ e sjokkert :eek:


Gratulerer så masse ifra mæ ihvertfall :)
 
Ka i alle dager!!!!Fekk dokk itj gratulasjona?????
Æ e sjokkert :eek:


Gratulerer så masse ifra mæ ihvertfall :)


Hihi <3 ja, ble litt sjokkert selv. Sist gang gråt "stesvigerfar" av glede så skjønte liksom ikke helt det der.
Heldigvis så har jeg full støtte av min side av familien og det er det som er viktigst for meg :D

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Var nesten som at vi hørte gresshoppene da svigers fant ut at vi var gravide... jeg skjønte det kom til å bli slik men det er iallefall overstått nå :p skikkelig kleint og jeg ble nesten forbanna over at de ikke gratulerte oss en gang.. kan ikke forvente at alle blir happy..?

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Det var ikkje kjekt att ni uplevde de sånn fra svigers. Jag har slutat bry meg om noen sier gratulerer eller ikkje.. De viktigaste e att det e en ønskeligt barn fra vår side.. Sender deg en stor klem..
 
Var nesten som at vi hørte gresshoppene da svigers fant ut at vi var gravide... jeg skjønte det kom til å bli slik men det er iallefall overstått nå :p skikkelig kleint og jeg ble nesten forbanna over at de ikke gratulerte oss en gang.. kan ikke forvente at alle blir happy..?

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
Tnåhh?? Hvorfor er de sånn da?? Uhøflig spør du meg.

Gratylerer masse herfra vertfall. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen andre som gleder seg til å være 12 uker på vei? :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Noen andre som gleder seg til å være 12 uker på vei? :)


Sent from my iPad using BV Forum
Æææææ gjør :)
Sist gang va æ 15 uka på vei når æ fann ut at æ va gravid, da slapp æ unna masse bekymring asså :)
 
Sitter hos svigerfar og stesvigermor nå, vi. Har fortalt det til de to andre foreldreparene våre, så tenkte at vi måtte jo fortelle her også. Lite visste vi at her var stesøsteren til min mann, med familie, også. Så da måtte jo de få vite det også!

Og jeg har spist halve godteskåla til datteren vår. :D



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Seriøst?? Magen er synlig allerede, skikkelig oppblåst!! Haha :p

Eller er det bare jeg som synes det? :p

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 

Vedlegg

  • 1383422388269.jpg
    1383422388269.jpg
    38,5 KB · Visninger: 23
E det flere enn meg som har løst på lakris.....:confused005
Kan man ikke spise lakris når man er gravid??? :eek:
Jeg som satt og stappet i meg salt sild i går kveld... :(
 
Noen andre som gleder seg til å være 12 uker på vei? :)


Sent from my iPad using BV Forum
Jeg gleder meg så gæli til å være 12 uker på vei! :D
Siden det klaffet på første forsøk for oss så føles det nesten for godt til å være sant, som om det må gå galt... Skal være overlykkelig når vi når den magiske grensen! :D
 
Jooo, man kainn spis litt lakris :)
Phew! Begynte å bli skikkelig bekymret for om jeg hadde gjort noe som kan føre til at jeg mister... Overnervøs sa du? :p
Er det begrensninger på hvor mye lakris man kan spise? Jeg har hørt at man ikke skal få i seg lakrisrot, men jeg tenkte ikke at det var noe som helst naturlig igjen i Salt Sild.
 
Phew! Begynte å bli skikkelig bekymret for om jeg hadde gjort noe som kan føre til at jeg mister... Overnervøs sa du? :p
Er det begrensninger på hvor mye lakris man kan spise? Jeg har hørt at man ikke skal få i seg lakrisrot, men jeg tenkte ikke at det var noe som helst naturlig igjen i Salt Sild.
Æ trur ikke at litt lakris e farlig, spist masse salt sild me førstemainn å hu har no ikke tatt skade av det :)
Spis silda me og samvittighet du :)
 
Kor mang av dokker ska på 3D ul ? Vi har vorre me de 3 første å ska gangen her å :)
 
Back
Topp