★Julidamenes Skravletråd★

Jeg har så lyst på et eller annet hele tiden men jeg vet ikke hva! *frustrert*


Sent from my iPad using BV Forum
 
om man regner fra unnfangelsen så er jeg 5 uker i morgen - hurra for det. bare 7 uker igjen til de magiske 12 ukene :)))
 
Jeg har så lyst på time hos jordmor snart. Å har lyst til å høre hjertet slå.. det hadde vært herlig:love017


Ja men litt tidligt å höre hjärtet så nå.. De e evt på ul du kan se å höra.. Men ikkje hos jordmoren .. Eller tar eg fel nå.?
 
Har vart på besök.. De röker inne.. UFF e så kvalm.. De värsta av allt e att jag klarar inte
Åka bil mer för jag blir kvalm å spyr.. Sydde på väg dit å på väg hem. Hoppas det går över
 
hadde det vært en idé å klistre denne tråden på toppen? Så slipper vi å lete den frem hver gang :)

-Appen
 
Jippi, i dag er jeg 6 uker! Halveis til 12 :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
hadde det vært en idé å klistre denne tråden på toppen? Så slipper vi å lete den frem hver gang :)

-Appen
Eller å lage en "Viktige tråder"-tråd og putte den inni der sånn at vi slipper å ha så mange "faste" tråder på toppen? Jeg bruker egentlig å taste mest via appen og da er sånt litt klønete så jeg håper egentlig at noen andre vil ta ansvar ;)
 
Eller så er det bare å skravle så mye at den alltid er på førstesiden. ;)
 
Har vært syk i helgen, og vurderer å ringe legen.. Føler meg bedre, så er litt usikker :/
Jeg har astma og hoster fremdeles, så kanskje det burde sjekkes??
årh, hater å fly til legen :( Jeg er jo stadig der inne med den ubrukelige kroppen min..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har vært syk i helgen, og vurderer å ringe legen.. Føler meg bedre, så er litt usikker :/
Jeg har astma og hoster fremdeles, så kanskje det burde sjekkes??
årh, hater å fly til legen :( Jeg er jo stadig der inne med den ubrukelige kroppen min..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hater å fly til legen jeg også, men nå sitter jeg her da på venterommet. Hersens kvalmen.. Skulle visst hatt med meg noe mat.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke morro å være syk.. håper dere føler dere bedre snart:) jeg har også hatt kontakt med legekontoret i dag. Pga blødningene jeg har hatt siste uke kommer jeg nå til å "kreve" ul for å se om de ser hva som skjer. Fikk time om to dager. Symes det var litt sent, men er ikke mye jeg får gjort noe med. Ikke morro å gå slik å bekymre seg..

♡Junior skal bli storebror til knøtteliten juli 14♡
 
Eller så er det bare å skravle så mye at den alltid er på førstesiden. ;)
Nå var tråden på vei over på neste side her hos meg i hvert fall!

Løfter den litt opp igjen med en liten klage på en dustete tann. Har nemlig en tann som det "går biter av", som har blitt fikset et par ganger nå. Tannlegen min anbefaler midlertidig fiksing flere ganger istedet for en total fiksing med krone og alt som hører med til mange tusen kr, for hun kan ikke garantere at det vil holde (pga "skaden" på tanna). Sist det gikk en bit av den så var tannlegen min sykemeldt og det var en vikar og han var jo ikke informert og bygget opp tanna alt for mye og nå setter det seg bestandig mat fast i den. Koste meg med en ribbebit til lunsj i dag og nå kommer jeg til å ha reserve av den leeeeeeeenge, jeg har nemlig ikke tanntråd med meg på jobb selv om jeg har tenkt på å ha det liggende her nettopp på grunn av den teite tanna :mad:
 
Nu ska ni höra.. Vart på ul tidigare.. Allt
Såg fint ut.. En bebis. Fikk se å höra hjärtat slå. Eg som gikk runt å va orolig på att eg ikkje hade symtomer .. Var på privat ul hos fem jordemödrar på forus... Verldens kjekkaste jordmor takk för du finns..
 
Føler jeg blir helt paranoid av å være gravid... :P Når det var vondt i magen var jeg redd for at det skulle være noe galt, nå når det ikke gjør vondt er jeg redd for at enn hvis noe er galt fordi det ikke gjør vondt. Mannen min roer meg ned med at "jammen du er jo veldig trøtt, småkvalm, vonde pupper og hormonell da" :P
Får sikkert litt ekstra noia siden dette er første graviditeten min og jeg dermed ikke kan "kjenne igjen" gravidsymptomer. Får jo i tillegg høre overalt hvor vanlig det er med spontanabort og det hjelper overhodet ikke... Gleder meg sånn til jeg har bikket tolv uker og kan puste litt mer lettet ut. :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Nå var tråden på vei over på neste side her hos meg i hvert fall!

Løfter den litt opp igjen med en liten klage på en dustete tann. Har nemlig en tann som det "går biter av", som har blitt fikset et par ganger nå. Tannlegen min anbefaler midlertidig fiksing flere ganger istedet for en total fiksing med krone og alt som hører med til mange tusen kr, for hun kan ikke garantere at det vil holde (pga "skaden" på tanna). Sist det gikk en bit av den så var tannlegen min sykemeldt og det var en vikar og han var jo ikke informert og bygget opp tanna alt for mye og nå setter det seg bestandig mat fast i den. Koste meg med en ribbebit til lunsj i dag og nå kommer jeg til å ha reserve av den leeeeeeeenge, jeg har nemlig ikke tanntråd med meg på jobb selv om jeg har tenkt på å ha det liggende her nettopp på grunn av den teite tanna :mad:

Oooops! Skummelt med middagstid! ;)

Jeg har hatt tannproblemer av samme kategori... Hadde ALLTID sånne plasttannstikker med meg for å fiske ut matrester.
 
Back
Topp