★Julidamenes Skravletråd★

Jeg sa det til sjefen i uke 5, men kun fordi hun visste om sa'en bare 6 uker tidligere.. Tenkte det var greit at hun visste hvorfor jeg gikk rundt å var fjern og sløv :p

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
Må bara skryte av meg selv såflink eg har vart idag. Vaskt alla vinduer hjemma. Bakat gullrotskaka. Vasken 2 maskiner me klær. Støvstugit ska laga middag nu.
 
Må bara skryte av meg selv såflink eg har vart idag. Vaskt alla vinduer hjemma. Bakat gullrotskaka. Vasken 2 maskiner me klær. Støvstugit ska laga middag nu.
:gen014:gen014:gen014
Klapper litt for deg som har vært så flink :)
 
Kunne sikkert sagt det for har en flott leder, men er redd for å skulle miste...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Eller en tallerken full av bare parmaskinke... Med litt parmesan og frukt ved siden av... Var i Parma i sommer, så er veldig glad jeg slapp å ta hensyn da! :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Sist kom mannen med spekeskinke til meg medan eg låg på føden - beste lunsjen nokon sinne!! :):):)
 
Eller en tallerken full av bare parmaskinke... Med litt parmesan og frukt ved siden av... Var i Parma i sommer, så er veldig glad jeg slapp å ta hensyn da! :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Sist kom mannen med spekeskinke til meg medan eg låg på føden - beste lunsjen nokon sinne!! :):):)
 
Jeg har i mange år tenkt at jeg skulle sjekket om jeg kunne bli blodgiver (eller blodigere som autokorrekt ville kalle det ;) ), men aldri fått rota meg til det. Har nemlig ikke funnet åpningstider utenfor vanlig kontortid og det skal mye til for at jeg tar fri fra jobb! Men i høst kom jeg over åpningstider som gikk på ettermiddagen også. Fylte ut kontaktinfo på nett. I dag ringte de meg etter nesten to måneder og jeg fikk time til blodprøve og "intervju". Etterpå går det opp for meg at de ikke vil ha gravide så da måtte jeg ringe tilbake og avlyse. Kom igjen i august 2015! Jadda, det var lenge til det!

Jeg prøvde å bli blodgiver i 2002, men pga at jeg har slitt med kronisk UVI fikk jeg ikke lov.

Forresten så har man vel rett på permisjon fra jobben for å gi blod? Går under samfunnsnyttige oppgaver på lik linje med beredskapsarbeid for Røde Kors o.l.
 
Naboen vegg i vegg har fest. Skikkelig fyllafest. Jeg har vondt i hodet og øya går i kryss. Har lagt meg for litt siden,og følte med plutselig ganske så gravid :p håper jeg får sove selv om naboen bråker :)

-Appen
 
Julegardinene er på tur opp nå. Presterte selvfølgelig å kaste opp for første gang så det blir tydeligvis litt for mye opp og ned:p en liten pust i bakken nå før siste gardin skal opp. Greit å ha dette ferdig så jeg slipper å tenke mer på det. Hvis formen i dag vedvarer vil jeg være veldig glad for å være ferdig:p

taster fra den lille hvite^^,
 
all mat har kommet i retur i dag :( Håper dette ikke fortsetter!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg synew så utrolig synd på dere som kaster opp hver dag! Det er jo helt grusomt! Heldigvis gir det seg etterhvert til de aller fleste!:)

taster fra den lille hvite^^,
 
Sitter i selskap hos bestefaren min som har bursdag i dag. Koselig det, altså... Bortsett fra at jeg er så SINNSYKT KVALM! Må jo nesten bare presse i meg litt kake... Jeg som til vanlig elsker kake! Spesielt marsipankake :(

Det her er grusomt :(
Men foresten... Er kaffedrikking farlig?


Sent from my iPhone
 
Sitter i selskap hos bestefaren min som har bursdag i dag. Koselig det, altså... Bortsett fra at jeg er så SINNSYKT KVALM! Må jo nesten bare presse i meg litt kake... Jeg som til vanlig elsker kake! Spesielt marsipankake :(

Det her er grusomt :(
Men foresten... Er kaffedrikking farlig?


Sent from my iPhone

Du skal bare ha i deg et par kopper om dagen. Jeg har droppet det helt.

Sent from my GT-N5110 using BV Forum mobile app
 
Du skal bare ha i deg et par kopper om dagen. Jeg har droppet det helt.

Sent from my GT-N5110 using BV Forum mobile app

Hmm... Det blir hardt for meg :p



Sent from my iPhone
 
Jeg synew så utrolig synd på dere som kaster opp hver dag! Det er jo helt grusomt! Heldigvis gir det seg etterhvert til de aller fleste!:)

taster fra den lille hvite^^,

Jeg håper det gir seg etter hvert! :)
Setter merkelig nok pris på kvalmen, uansett hvor slitsomt det er. Håper og tror at det er ett godt tegn på at spirene vokser og har det fint ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg prøvde å bli blodgiver i 2002, men pga at jeg har slitt med kronisk UVI fikk jeg ikke lov.

Forresten så har man vel rett på permisjon fra jobben for å gi blod? Går under samfunnsnyttige oppgaver på lik linje med beredskapsarbeid for Røde Kors o.l.
Rett på permisjon, men ikke med lønn vel? Veldig få ting man har rett på lønn til. Har dessuten litt vanskelig for å be om permisjon med lønn til ting, jobber i familiebedrift og de fleste her jobber litt fleksibelt (type skift) så "alle" (unntatt meg) pleier å fikse ting utenfor arbeidstiden sin. Men pga barnehage og at mannen (som også jobber i bedriften) jobber skift så er det ikke så lett for meg å jobbe annet enn 8-16. Jeg ba ikke engang om betalt under svangerskapskontroller i forrige svangerskap (ble ansatt omtrent midt i svangerskapet)...
 
synes alt er ganske trist for tiden :( har ikke hørt fra barnefar siden jeg fortalte han det. Aldri følt meg så innmari alene faktisk :(


Sent from my iPhone
 
synes alt er ganske trist for tiden :( har ikke hørt fra barnefar siden jeg fortalte han det. Aldri følt meg så innmari alene faktisk :(


Sent from my iPhone
Sender deg en klem og håper for deg at han endrer mening og tar kontakt med deg snart.

---------------------------
Bruker mobilen nå :)
 
Back
Topp