★Julidamenes Skravletråd★

Endelig avslapping resten av kvelden. I morgen har jeg nesten fri, så da kan jeg gjøre akkurat hva jeg vil :D
Flere enn meg som legger seg mellom 9 og 10 på kvelden? Føler jeg er sååå kjedelig for tiden.
 
Lite koselig å se brunt blod på papiret etter sexen :/ *nervøs*

trykker på telefon
 
Lite koselig å se brunt blod på papiret etter sexen :/ *nervøs*

trykker på telefon

Så, så :) tror ikke du skal bekymre deg så veldig for det, jeg :)Har ikke det noe med slimhinnene å gjøre da? Selv har jeg ofte brun/rosa utflod etter sex. Da uten at jeg har vært gravid, altså
 
Er det flere enn meg som er konstant sultenkvalm? Om jeg spiser meg skikkelig mett tar det max en time så er jeg skikkelig sultenkvalm igjen:/ siden jeg er ganske overvektig og nettop har slitt med å gå ned 12 kilo er jeg livredd for å rase opp i vekt igjen:( sliter også med å snu tankegangen fra slanking til gravid..

taster fra den lille hvite^^,

Jeg har det sånn også... Og har nettopp gått ned 16. Vil IKKE legge på meg for mye denne gangen, mtp at det tok 5 år å få det av etter forrige gang... :s

Men sultfølelsen er verst, ja... på toppen av kvalmen.
 
Jeg har det sånn også... Og har nettopp gått ned 16. Vil IKKE legge på meg for mye denne gangen, mtp at det tok 5 år å få det av etter forrige gang... :s

Men sultfølelsen er verst, ja... på toppen av kvalmen.
Litt godt å lese at jeg ikke er alene..

taster fra den lille hvite^^,
 
Er det flere enn meg som er konstant sultenkvalm? Om jeg spiser meg skikkelig mett tar det max en time så er jeg skikkelig sultenkvalm igjen:/ siden jeg er ganske overvektig og nettop har slitt med å gå ned 12 kilo er jeg livredd for å rase opp i vekt igjen:( sliter også med å snu tankegangen fra slanking til gravid..

taster fra den lille hvite^^,

Jeg og. Men prøver å la være å spise meg skikkelig mett. Heller lite og ofte. Noen ganger er maten så god at jeg ikke klarer å la være da :p

Sent from my GT-N5110 using BV Forum mobile app
 
Ligger stappmett i senga etter deilig biffmiddag og syke mengder varm brownie med varm sjokoladesaus til dessert! Føles som om hvis jeg først spiser bittelitt usunt en dag så greier jeg ikke stoppe :P


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Noen andre som sliter med konstant kvalme? Holder på å bli gal! Men krysser alt jeg kan for at det er over i uke 12:-)


Snart mamma til 3❤️
 
Noen andre som sliter med konstant kvalme? Holder på å bli gal! Men krysser alt jeg kan for at det er over i uke 12:-)


Snart mamma til 3❤️

Har gjort det i 2 mnd nå :p begynner endelig smått å slippe taket føler jeg :) mange som har tipset å kjøpe seaband mot kvalmen så det ville jeg ha gjort om jeg var deg :D

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Har gjort det i 2 mnd nå :p begynner endelig smått å slippe taket føler jeg :) mange som har tipset å kjøpe seaband mot kvalmen så det ville jeg ha gjort om jeg var deg :D

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Da må jeg ut å kjøpe det i morgen! Takk for tipset:-)


Snart mamma til 3❤️
 
Seaband bruker jeg nesten daglig:) kvalmen blir ikke helt borte, men jeg føler det blir mye bedre:) bare sørg for at de presser på rett punkt;)

taster fra den lille hvite^^,
 
Seaband bruker jeg nesten daglig:) kvalmen blir ikke helt borte, men jeg føler det blir mye bedre:) bare sørg for at de presser på rett punkt;)

taster fra den lille hvite^^,


De har eg liggandes hjemma. Får ikkje brukt de pga eg får de säkert på rätt plats..
 
Er et skikkelig tilltak å måtte gå å pynte seg til bursdagsselskap kjenner jeg!:eek:
Hva skal dere idag?
 
Veldig tiltak å pynte seg!! Her gjør vi oss klar for ikke mindre enn 8 timer på fotballcup med han eldste ;-)


Snart mamma til 3❤️
 
I dag skal vi bort å se på tomten vår igjen. Har blitt stikki ut hvordan huset skal ligge, så vi må se hva vi synes. Ellers så blir det en tur i gymsalen for at vesla vår skal få vært litt aktiv. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har gjort det i 2 mnd nå :p begynner endelig smått å slippe taket føler jeg :) mange som har tipset å kjøpe seaband mot kvalmen så det ville jeg ha gjort om jeg var deg :D

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app


Hvor får man kjøpt dette?

Prøver å rydde å styre litt, men blir kvalm å peser som om jeg skulle sprunget i skogen i mange timer bare jeg går over gulvet.... Så sliten...skikkelig irriterende...
 
Er i utrolig dårlig form i dag :(
 
Hvor får man kjøpt dette?

Prøver å rydde å styre litt, men blir kvalm å peser som om jeg skulle sprunget i skogen i mange timer bare jeg går over gulvet.... Så sliten...skikkelig irriterende...

Apoteket :)

Sent from my GT-N5110 using BV Forum mobile app
 
skulle egentlig på heia for å finne juletre til å ha ute, men har hengt over skåla, så mannen måtte gå alene...
Må legge til at jeg er glad for oppkastet etter ett nervepirrende døgn med blødning og koagler fredag/lørdag ;) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg sitter på flyet hjem fra Malaga (Spania). Har vært utrolig deilig å lade batteriene med masse sol og varme, men jeg kjenner at det blir godt å komme hjem til egen matlaging. Er mildt sagt lei av hvitost og kokt skinke til frokost og lunsj og ikke minst av å måtte ta så mange forhåndsregler når vi var ute og spiste middag.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp